Silent Hill
Moderátor: sevencreature
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Nenarazil čistě náhodou ( ) někdo na Silent Hill Origins?
http://en.wikipedia.org/wiki/Silent_hill_origins
Podle ohlasů (údajných fanoušků série) je to docela dobré
http://en.wikipedia.org/wiki/Silent_hill_origins
Podle ohlasů (údajných fanoušků série) je to docela dobré
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- Illuminating
- Sigilan
- Příspěvky: 816
- Registrován: 17.10.2006 14:48
Silent Hill origins? Myslíš tohle? http://psp.hrej.cz/hry/akce/3rd-person/ ... igins-psp/
Tak to jsem taky propás. Teda vlastně jen kvůli tomu, že nevlastnim PsP.
Ale strašně dlouhou dobu jsem používal obrázek z tohodle dílu, kterej se z HREJ.CZ nějak vypařil . . .
Tak to jsem taky propás. Teda vlastně jen kvůli tomu, že nevlastnim PsP.
Ale strašně dlouhou dobu jsem používal obrázek z tohodle dílu, kterej se z HREJ.CZ nějak vypařil . . .
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silent Hill
Silent Hill 2 dohrán (KONEČNĚ!).
Tahle hra mě rozhodně nepotěšila a ač to dělám nerad (opravdu nerad ), musím přiznat, že mé dojmy jsou vcelku shodné s těmi Ajantisovými. Za sebe tedy jen zmíním to nejdůležitější.
Děs a hrůza - co se týče kamery, tak teda určitě (dokonce u mě SH2 "překonal" i Nocturne); je fakt super, že herní postava je pořád skoro přes celý záběr a často pak kamera čumí Jamesovi i přímo do ksichtu (hnusně zpracovaného, mimochodem, což platí i pro všechny další "mluvící" charaktery), aniž bych samozřejmě viděl cokoli vzdálenějšího než dva metry. Je ale pravda, že je to horor (kdyby totiž mělo být veškeré napětí ve hře tvořeno pouze příběhem či snad monstry, tak by to nejspíše nedopadlo dobře).
Co mi ze hry nejvíce utkvělo v paměti jsou ty dlouhé nudné chodby ústící občas k nějaké více či méně zdařilé hádance, příp. k příběhové události. Působí to příšerně schématicky - chodba z A do B, v každém bodě určité políčko příběhu, mezitím otravné běhání a otřesné souboje. Co se týče příběhu, je celkem zajímavé, že průběh (včetně konce) je ovlivňován zdánlivě neočekávanými okolnostmi (zda-li seberete nebo uděláte to či ono), ovšem pokud už nikdy v žádné další hře něco podobného neuvidím, budu jedině rád; SH2 nedává nejmenší podněty k tomu, co by vývoj událostí mohlo ovlivnit a to mi opravdu vadí! (Dá se to prý pochopit až zpětně - resp. po pročtení nějakých rozborů - opravdu bezva.)
Nedalo mi to a nechal jsem si vyzradit i další konce (já sám se dohrál k Leave; ne, samozřejmě v nejmenším netuším, proč); a za komentáře typu "tenhle konec je ten správný" či "ke správnému pochopení příběhu je nutno odkrýt i další závěry" opravdu děkuju - to mám ještě několikrát dohrát takhle k uzoufání nezáživnou hru, abych z ní teprve pak něco málo měl? Hloubka příběhu samotného mi mimochodem přišla srovnatelná s hloubkou golfové jamky a spíše než zajímavě či hlubokomyslně působil nepříjemně zmateným (a matoucím) dojmem, i když mám obavy, že šlo o záměr. A neuvěřitelně mě štvaly vedlejší postavy - zvláště tedy Laura a Angela.
5/10
(A vzhledem k tomu, že další díly nebudou o moc odlišné - alespoň ne tím způsobem, kterým bych si přál - tak s touhle sérií zřejmě nadobro končím.)
Tahle hra mě rozhodně nepotěšila a ač to dělám nerad (opravdu nerad ), musím přiznat, že mé dojmy jsou vcelku shodné s těmi Ajantisovými. Za sebe tedy jen zmíním to nejdůležitější.
Děs a hrůza - co se týče kamery, tak teda určitě (dokonce u mě SH2 "překonal" i Nocturne); je fakt super, že herní postava je pořád skoro přes celý záběr a často pak kamera čumí Jamesovi i přímo do ksichtu (hnusně zpracovaného, mimochodem, což platí i pro všechny další "mluvící" charaktery), aniž bych samozřejmě viděl cokoli vzdálenějšího než dva metry. Je ale pravda, že je to horor (kdyby totiž mělo být veškeré napětí ve hře tvořeno pouze příběhem či snad monstry, tak by to nejspíše nedopadlo dobře).
Co mi ze hry nejvíce utkvělo v paměti jsou ty dlouhé nudné chodby ústící občas k nějaké více či méně zdařilé hádance, příp. k příběhové události. Působí to příšerně schématicky - chodba z A do B, v každém bodě určité políčko příběhu, mezitím otravné běhání a otřesné souboje. Co se týče příběhu, je celkem zajímavé, že průběh (včetně konce) je ovlivňován zdánlivě neočekávanými okolnostmi (zda-li seberete nebo uděláte to či ono), ovšem pokud už nikdy v žádné další hře něco podobného neuvidím, budu jedině rád; SH2 nedává nejmenší podněty k tomu, co by vývoj událostí mohlo ovlivnit a to mi opravdu vadí! (Dá se to prý pochopit až zpětně - resp. po pročtení nějakých rozborů - opravdu bezva.)
Nedalo mi to a nechal jsem si vyzradit i další konce (já sám se dohrál k Leave; ne, samozřejmě v nejmenším netuším, proč); a za komentáře typu "tenhle konec je ten správný" či "ke správnému pochopení příběhu je nutno odkrýt i další závěry" opravdu děkuju - to mám ještě několikrát dohrát takhle k uzoufání nezáživnou hru, abych z ní teprve pak něco málo měl? Hloubka příběhu samotného mi mimochodem přišla srovnatelná s hloubkou golfové jamky a spíše než zajímavě či hlubokomyslně působil nepříjemně zmateným (a matoucím) dojmem, i když mám obavy, že šlo o záměr. A neuvěřitelně mě štvaly vedlejší postavy - zvláště tedy Laura a Angela.
5/10
(A vzhledem k tomu, že další díly nebudou o moc odlišné - alespoň ne tím způsobem, kterým bych si přál - tak s touhle sérií zřejmě nadobro končím.)
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
MCZ: Čtvrtý díl (Silent Hill 4: The Room) je rozdílnější než ty ostatní a taky o dost zajímavější. Jinak ve dvojce se kamery dají ovládat (buď si stáhneš takovou vychytávku, která umožní kamerou hýbat - v pirátské verzi je to implementováno; nebo se dá ovládat samotným hrdinou - prostě vlezeš do určitého bodu), navíc jsou postavené rozhodně lépe než u Resident Evil. Nebýt filmu, tak ti poradím, zahraj si jedničku, film jsi ale určitě viděl, tak to nemá moc smysl (kromě toho předělaná PS verze se na počítačích zpravidla seká). Ve trojce by sis asi mohl oblíbit hlavní hrdinku a celkem i příběh, ale hratelností je až na dně SH série.
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re:
Mno, vzhledem k tomu, že IMO hratelnost SH série je samé dno hratelnosti obecně, tak to není až tak zlá kritika - těch pár centimetrů člověka asi nevytrhne...Carlos píše:ale hratelností je až na dně SH série.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
7c: Asi jsem měl dodat, že jsem fanoušek série . Tak či tak, podstatou je, že 3. díl je nejslabší. Zase na druhou stranu, co si vybrat ze survival hororů? Resident Evil měl světlé okamžiky, ale zpravidla ne na PC (Code Veronica, první díl, např.), Dino Crisis byla blbost, Cold War ještě větší blbost a Suffering byl spíš podobný Serious Samovi než čemu jinému atd.
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."
Re: Silent Hill
Carlos: Že by alone in the dark? Akorát musím tedy dodat, že mám slabost pro první tři díly. Ty neblonďaté jsem ještě nehrál.
SKOČTE ŠIPKOU DO MUŠLE, JEZTE KAŠI S MRKVÍ.
JENOM JÁ JSEM NAŽIVU; VY JSTE VŠICHNI MRTVÍ.
JENOM JÁ JSEM NAŽIVU; VY JSTE VŠICHNI MRTVÍ.
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
Bodkin: New Nightmare mě celkem bavil (hlavně za Aline), ale to je jeden díl. S těmi starými jsem měl dva problémy: 1) První dva díly jsem nedokázal spustit (buď se sekaly, skákaly tam podivné zvuky + dalších x problémů) 2) Ve trojce jsem neodhalil ovládání (byť trojka kupodivu fungovala).
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silent Hill
Carlos: Tlačítko pro změnu kamery jsem samozřejmě používal; ale k dobru to moc nebylo. Mnohdy zkrátka byla kamera napevno a funkce vůbec nereagovala (příklad ze hry - chodba přede mnou zatáčí doprava a já ne a ne vidět, co je zatím rohem - i když nepřátele samozřejmě slyším) a pokud tedy fungovala, tak to snad bylo ještě horší - kamera měla tendenci se začít pomalu otáčet za záda hrdiny a přitom několik několik nekonečných vteřin zírat do naprosté tmy .
Jinak o čtvrtém díle už mi cosi říkal Ajantis - využiji jej v tomto směru coby obětního beránka a počkám si tedy na jeho názor .
Film jsem neviděl (ty negativní reakce zdejších fandů mě moc nepřesvědčily o tom, že by to mohlo stát za to), první díl jsem měl stažený (emulátor) - a běžel zcela plynule - ovšem hrál se mi fakt hrozně (ještě hůře než dvojka), tak jsem raději hned přeskočil k tomu pokračování.
7c:
Jinak o čtvrtém díle už mi cosi říkal Ajantis - využiji jej v tomto směru coby obětního beránka a počkám si tedy na jeho názor .
Film jsem neviděl (ty negativní reakce zdejších fandů mě moc nepřesvědčily o tom, že by to mohlo stát za to), první díl jsem měl stažený (emulátor) - a běžel zcela plynule - ovšem hrál se mi fakt hrozně (ještě hůře než dvojka), tak jsem raději hned přeskočil k tomu pokračování.
7c:
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re:
Ani jako řečnická otázka to není vtipnéCarlos píše:Zase na druhou stranu, co si vybrat ze survival hororů?
Na PC jsou všechny podstatné díly, kromě Veroniky (rád bych si ji zahrál, ač ji lidé co znám označují za nejslabší díl v sérii). Zero by mohl být zajímavý, ale taktéž jsem nabyl dojmu, že to není až tak velká ztráta (což neznamená, že bych si ho rád nezahrál) - asi do té GameCube budu muset někdy investovatCarlos píše:Resident Evil měl světlé okamžiky, ale zpravidla ne na PC
DC 2 je perfektní hra. Jednička je taková, jiná - každopádně PC port je dost bídný.Carlos píše:Dino Crisis byla blbost
Ani jeden z nich bych mezi survival horory neřadil A Suffering rozhodně nemá se Serious Samem nic společného (SS je FPS o vraždění stovek nepřátel - ze začátku zábavné, po čase IMO úmorné).Carlos píše:Cold War ještě větší blbost a Suffering
AitD 4 je potenciálně hodně dobrá hra (ač narozdíl od RE jaksi postrádá replayabilitu), ale ten problém se střelbou mě neskutečně štve.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
7c: Cold War a Suffering byly obě řazeny mezi survival horory v časopisech a dokonce snad i výrobcem (Cold War určitě). Suffering je IMO podobný Serious Samovi v likvidování velkého počtu nepřátel, byť u Sufferingu je jich daleko méně, jistá podobnost tam je - trefnější by možná bylo přirovnání Max Payne 2 se čtyřnásobkem nepřátel Na Dino Crisis mě nechytla snad jediná věc, a i když jsem byl jako malý kluk velký fanda do dinosaurů tady mi vyloženě vadili, na druhou stranu mohl jsem hře dát víc než 45min. A u Resident Evilu mě iritovalo hlavně ovládání ve spojení s kamerami; Na druhou stranu u dvojky jsem byl velice odvázaný z příběhu a možnosti vylepšovat zbraně (což se ve trojce samozřejmě ztratilo) a z ještě několika dalších výborných nápadů.
EDIT: Omyl - myslel jsem Cold Fear, ne Cold War.
EDIT: Omyl - myslel jsem Cold Fear, ne Cold War.
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."