SW: Knights of the Old Republic 1
Moderátor: Ajantis
- Elessar
- Sigilan
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 1.10.2005 19:39
- Bydliště: Desolation Row
- Kontaktovat uživatele:
Au, uz je mi to jasne :)
Inak k planetam- atmosfera je raz uz jedna z najsilnejsich stranok Kotoru a az na Taris (nemam rad mestske prostredie) je imho kazda planeta prinajmensom uchvatna, ale najviac sa mi jednoznacne pacila planeta pri Star Forge... Hlavne vyhlad z jedneho miesta bol skvostny...
Inak k planetam- atmosfera je raz uz jedna z najsilnejsich stranok Kotoru a az na Taris (nemam rad mestske prostredie) je imho kazda planeta prinajmensom uchvatna, ale najviac sa mi jednoznacne pacila planeta pri Star Forge... Hlavne vyhlad z jedneho miesta bol skvostny...
If every time we tell a lie a little fairy dies they must be building death camps in the garden.
- yenn
- Sigil Team
- Příspěvky: 3192
- Registrován: 24.9.2005 23:13
- Bydliště: pod tisíciletým dubem
- Kontaktovat uživatele:
A je po něm, po zmetkovi! Světlo vymazalo stín nad Republikou! A trvalo to jen hodinu a půl
+ příběh (byť jsem byl připraven o překvapení ze zásadního dějového zvratu)
+ questy
+ dialogy
+ NPC
+ většinou atmosféra
- pár logických záseků v dialozích (NPC "neví", co už dávno ví etc.), ve kterých by se také mohl více blafovat/lhát
- Star Forge (za nepříliš zábavné řadové souboje)
(vesměs nic zásadního)
Poslední save ukazuje odehraný čas 78 hodin a 5 minut (z čehož minimálně 10 hodin jsem strávil dumáním při levelování), s loady to tedy bude kolem stovky.
Každopádně jedno z nejlepších RPG. A motivace k tomu, abych konečně zhlédl SW filmy (možná ).
+ příběh (byť jsem byl připraven o překvapení ze zásadního dějového zvratu)
+ questy
+ dialogy
+ NPC
+ většinou atmosféra
- pár logických záseků v dialozích (NPC "neví", co už dávno ví etc.), ve kterých by se také mohl více blafovat/lhát
- Star Forge (za nepříliš zábavné řadové souboje)
(vesměs nic zásadního)
Poslední save ukazuje odehraný čas 78 hodin a 5 minut (z čehož minimálně 10 hodin jsem strávil dumáním při levelování), s loady to tedy bude kolem stovky.
Každopádně jedno z nejlepších RPG. A motivace k tomu, abych konečně zhlédl SW filmy (možná ).
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
- Frosty
- Sigilan
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 2.10.2005 17:17
- Bydliště: drsný sever:)
- Kontaktovat uživatele:
yenn: upřímnou soustrast ohledně překvapení...
.....Tento zážitek zanechal v duši krvácejcí ránu, která v Tobě pomalu ale jistě přiživuje nenávist.... zlobu... touhu po pomstě....... temná strana Tě volá.... vyslyš ji a objev své skutečné schopnosti, stejně jako obrovský potenciál Síly, kteou ovládáš....
Klid je lež, je pouze vášeň....
.....Tento zážitek zanechal v duši krvácejcí ránu, která v Tobě pomalu ale jistě přiživuje nenávist.... zlobu... touhu po pomstě....... temná strana Tě volá.... vyslyš ji a objev své skutečné schopnosti, stejně jako obrovský potenciál Síly, kteou ovládáš....
Klid je lež, je pouze vášeň....
Naposledy upravil(a) Frosty dne 18.9.2006 9:29, celkem upraveno 1 x.
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
yenn: Především je čas kontinuálně přejít na KotOR 2, ne?
Maximálně je povolena pauza na shlédnutí Staré trilogie.
Maximálně je povolena pauza na shlédnutí Staré trilogie.
Naposledy upravil(a) Ajantis dne 7.12.2007 12:10, celkem upraveno 1 x.
- Sadako
- Sigil Team
- Příspěvky: 4552
- Registrován: 25.9.2005 12:58
- Bydliště: Sigil
- Kontaktovat uživatele:
Hmm, tak já jsem KOTOR 1 opustila na Tatooine. A zatím nemůžu říci, že by mne ta hra nějak extrémně velmi nadchla. Ano, líbí se mi. Ale toť vše. Zatím, třeba přijde něco, co mne buď nadchne, nebo totálně naštve (některé věci mi tam vcelku lezou na nervy). Anebo ji vůbec nedohraju, což je taky možnost i když ne moc pravděpodobná.
Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
- Sadako
- Sigil Team
- Příspěvky: 4552
- Registrován: 25.9.2005 12:58
- Bydliště: Sigil
- Kontaktovat uživatele:
yenn: Byla jsem předtím jen na Tarisu a Dantooine, Tatooine ted budu asi končit, jsem docela na začátku celé hry tedy, tak nechci dělat ukvapené závěry.
Vadí mi převážně přilišná náročnost některých soubojů a nutnost je např. zvládat sám - hraji za někoho s min. odolností, dávají mi pěkně a navíc nemám ráda souboje v RPG. To bude asi hlavní výtka, na zbytek se mi jednak nechce nyní vzpomínat (hra je na jiném PC, než u kterého se vyskytuji), druhak některé výtky budou asi poněkud osobnějšího rázu, tak bych je sem nerada psala.
Vadí mi převážně přilišná náročnost některých soubojů a nutnost je např. zvládat sám - hraji za někoho s min. odolností, dávají mi pěkně a navíc nemám ráda souboje v RPG. To bude asi hlavní výtka, na zbytek se mi jednak nechce nyní vzpomínat (hra je na jiném PC, než u kterého se vyskytuji), druhak některé výtky budou asi poněkud osobnějšího rázu, tak bych je sem nerada psala.
Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
- yenn
- Sigil Team
- Příspěvky: 3192
- Registrován: 24.9.2005 23:13
- Bydliště: pod tisíciletým dubem
- Kontaktovat uživatele:
Zajímavé. Osobně bych jako opravdu obtížné (samozřejmě v závislosti na postavě - fyzické staty jsem měl 8, 16, 9 (na konci hry 10, 16, 10)) označil asi tři souboje, přičemž první lze vynechat (závěrečný souboj v aréně, který jsem ovšem zkoušel pouze jednou), druhý vynechat či odložit na později (madalorianský boss na Dantooine) a jen třetí je nutné podstoupit natvrdo hned (ten závěrečný). Ale je pravda, že Tatooine byla až moje předposlední planeta a dovedu si představit, že píseční elitní válečníci mohou na nižších úrovních nepříjemní.Vampiria píše:Vadí mi převážně přilišná náročnost některých soubojů
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
Já jel na Tatooine taky hned z Dantooine a boje mi nijak složité nepřišly. Ostatně jsem tady KotORu vyčítal nízkou obtížnost soubojů, která nenutí využívat schopnosti postav zdaleka ani z větší části. Ale tohle je celkem subjektivní. Zajímavější dle mého je, že mi souboje na všech planetách přišly obtížné zhruba stejně, jako by je hra nějak vybalancovávala podle vaší úrovně. Nevím, zda to tak je, ale působilo to tak na mě...
- Elessar
- Sigilan
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 1.10.2005 19:39
- Bydliště: Desolation Row
- Kontaktovat uživatele:
Ajantis- no, pri prvej hre som siel na Korriban treti a mal som celkom problemy (hlavne s Bandonom), pri druhej som ho siel posledny a prisiel mi podstatne lahsi Ale inak tiez sa mi nezda, ze by obtiaznost nejak razantne stupala...
If every time we tell a lie a little fairy dies they must be building death camps in the garden.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
- yenn
- Sigil Team
- Příspěvky: 3192
- Registrován: 24.9.2005 23:13
- Bydliště: pod tisíciletým dubem
- Kontaktovat uživatele:
http://www.saber-scorpion.com/lego_sw_kotor_heroes.htm
http://www.saber-scorpion.com/lego_sw_kotor_scenes.htm
Btw: při prvním hraní jsem nezjistil, jak přišel Malak je svému zranění. Lze se to někde dozvědět?
http://www.saber-scorpion.com/lego_sw_kotor_scenes.htm
Btw: při prvním hraní jsem nezjistil, jak přišel Malak je svému zranění. Lze se to někde dozvědět?
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
yenn: To by mě taky zajímalo.
Vlastně jsem do posledních chvil měl v hlavě několik verzí na šokující dějový zvrat, kde by to jeho zranění hrálo hlavní úohu...
kdo ví, možná se to dozvíme ve 3. díle.
7c: Ano, souboje jsou zábavné - až na tu poslední lokaci. Byla-li by zábava daní za náročnost soubojů, asi bych neváhal a bral zábavnost. Ale myslím, že šlo skloubit oboje.
Vlastně jsem do posledních chvil měl v hlavě několik verzí na šokující dějový zvrat, kde by to jeho zranění hrálo hlavní úohu...
kdo ví, možná se to dozvíme ve 3. díle.
7c: Ano, souboje jsou zábavné - až na tu poslední lokaci. Byla-li by zábava daní za náročnost soubojů, asi bych neváhal a bral zábavnost. Ale myslím, že šlo skloubit oboje.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Ajantis: No v KotOR 2 jsou boje maximálně jednoduché, ale také mě maximálně bavily - člověk se tam opravdu může opájet pocitem moci (nj, vyloženě to svádí k hraní za temnou stranu ).
Hmm, měl jsem za to, že v KotOR je vysvětleno, jak přišel Malak ke svému zranění, ne? Nebylo to při havárii jisté lodě? Asi bych si to měl zahrát znovu a osvěžit si pamět (jdu instalovat - možná za chvíli ).
Hmm, měl jsem za to, že v KotOR je vysvětleno, jak přišel Malak ke svému zranění, ne? Nebylo to při havárii jisté lodě? Asi bych si to měl zahrát znovu a osvěžit si pamět (jdu instalovat - možná za chvíli ).
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.