Portréty
Na to taky vůbec nezáleží.JenKlídek píše:mozna bude problém tech 8 a 24 bit
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
Podotýkám, že nelze jen tak přejmenovat příponu jpg na bmp. Musíte obrázek otevřít v nějakém programu (např. Malování, IrfanView, Photoshop, ...) a znova uložit ve formátu bmp.
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
Jak je to s vlastnimi zvuky? To s portrety taky souvisi :)
Koukal jsem, ze v /sounds jsou vsechny wavy, ale nemuzu je spustit, takze nevim, jaky je sample rate, jestli 8 nebo 16 bps a kolik kanalu. A kde je taky napsano, pri jakych prilezitostech se ten ktery zvuk pousti? V manualu nic. Je jich tam ke kazdemu typu hlasu spousta (O-9 a a-z). Kdyz si udelam svoje, staci doufam prepsat nektery ten male/female komplet a pak si to na zacatku hry zvolit?
Koukal jsem, ze v /sounds jsou vsechny wavy, ale nemuzu je spustit, takze nevim, jaky je sample rate, jestli 8 nebo 16 bps a kolik kanalu. A kde je taky napsano, pri jakych prilezitostech se ten ktery zvuk pousti? V manualu nic. Je jich tam ke kazdemu typu hlasu spousta (O-9 a a-z). Kdyz si udelam svoje, staci doufam prepsat nektery ten male/female komplet a pak si to na zacatku hry zvolit?
- yenn
- Sigil Team
- Příspěvky: 3192
- Registrován: 24.9.2005 23:13
- Bydliště: pod tisíciletým dubem
- Kontaktovat uživatele:
Eles: Z readme k BG2:
Afaik není třeba, aby byly přítomny zvuky pro všechny příležitosti (tzn. i kdybys měl pouze repliky _a až _z, také to bude fungovat, jen bude postava v případech _1 - __ mlčet).Custom Sound files:
The following is a list of the WAV files for the custom sound sets. The list has been increased and modified since Baldur's Gate, so if you already have a custom sound set you will need to update it to match the current format. Replace each 'XXXXXXX' in the filenames with the name of the sound set (MAX 7 CHARACTERS in XXXXXXX, plus one character as noted below for a total of 8 letters). All the WAV files should be 22 khz, 16 bit mono sounds.
Copy the WAV files to the Sounds directory located in the directory that Baldur's Gate II was installed in, and then select this sound set either in character creation or in the "Customize" button off of the Character Record page. For multiplayer, merely send your custom sounds to all of the people you are playing with and have them copy them to the Sounds directory. If you have installed the sounds to your character in your game, everyone will hear your sounds once they copy them into the correct directory.
XXXXXXXa.wav : Battle Cry
XXXXXXXb.wav : Becoming Leader
XXXXXXXc.wav : Tired
XXXXXXXd.wav : Bored
XXXXXXXe.wav : Badly Wounded
XXXXXXXf.wav : Selected 1
XXXXXXXg.wav : Selected 2
XXXXXXXh.wav : Selected 3
XXXXXXXi.wav : Action Acknowledgement 1
XXXXXXXj.wav : Action Acknowledgement 2
XXXXXXXk.wav : Action Acknowledgement 3
XXXXXXXl.wav : Being Hit
XXXXXXXm.wav : Dying
XXXXXXXn.wav : In Forest
XXXXXXXo.wav : In City
XXXXXXXp.wav : In Dungeon
XXXXXXXq.wav : Daytime
XXXXXXXr.wav : Nighttime
XXXXXXXs.wav : Action Acknowledgement 4
XXXXXXXt.wav : Action Acknowledgement 5
XXXXXXXu.wav : Action Acknowledgement 6
XXXXXXXv.wav : Action Acknowledgement 7
XXXXXXXw.wav : Reaction to Party Member Death
XXXXXXXx.wav : Rare Select 1
XXXXXXXy.wav : Rare Select 2
XXXXXXXz.wav : Critical Hit Given
XXXXXXX1.wav : Critical Miss
XXXXXXX2.wav : Target Immune
XXXXXXX3.wav : Inventory Full
XXXXXXX4.wav : Successfully Picked A Pocket
XXXXXXX5.wav : Successfully Hid In shadows
XXXXXXX6.wav : Spell Disrupted
XXXXXXX7.wav : Set A Trap
XXXXXXX8.wav : Battle Cry 2
XXXXXXX9.wav : Battle Cry 3
XXXXXXX0.wav : Selected 6
XXXXXXX_.wav : Action Acknowledgement 8
Není třeba přepisovat žádný stávající. Soubory v patřičné formě (tzn. s patřičným koncovým znakem) nakopíruj do Sounds a ony se objeví při tvorbě postavy v nabídce hlasů.Eles píše:Kdyz si udelam svoje, staci doufam prepsat nektery ten male/female komplet a pak si to na zacatku hry zvolit?
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
Co myslíš tím stylem a kvalitou?Uživatel píše:jsou nekde ke stazeni portrety BG2 postav v kvalite (a stylu) portretu BG1?
Portréty v BG1 a BG2 používají stejné rozměry.
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
Tim jsem myslel, ze portrety NPC v BG2 jsou dle meho nazoru dost nepovedene, narozdil od BG1.
Nahradit portrety tech postav, ktere byly uz v prvnim dilu, nebyl problem, jen mi trochu vadi, ze tim jeste vic vynikne rozdil, a nejradeji bych tedy nahradil i portrety novych postav z druheho dilu a to nejakymi portrety, ktere nejak koresponduji s danym NPC, ale zaroven "zapadnou" mezi ty z jednicky, ktere se mi dost libi.
(hmm, kdyz se nad tim zamyslim, to je ale hloupost :) )
Nahradit portrety tech postav, ktere byly uz v prvnim dilu, nebyl problem, jen mi trochu vadi, ze tim jeste vic vynikne rozdil, a nejradeji bych tedy nahradil i portrety novych postav z druheho dilu a to nejakymi portrety, ktere nejak koresponduji s danym NPC, ale zaroven "zapadnou" mezi ty z jednicky, ktere se mi dost libi.
(hmm, kdyz se nad tim zamyslim, to je ale hloupost :) )
Tak hledej
http://portraitcity.blackwyrmlair.net/
http://modlist.pocketplane.net/index.ph ... &cat_id=72
http://portraitcity.blackwyrmlair.net/
http://modlist.pocketplane.net/index.ph ... &cat_id=72
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END