Gothic 1, 2 + datadisk
Moderátor: sevencreature
- Lukas the Gothic
- Sigilan
- Příspěvky: 2
- Registrován: 4.1.2007 17:38
- Bydliště: Chladna blata
Gothic
Taky sem dohral jednicku v poho dvojku taky ale trojku mi uz pocitac nezvladne ma to pozadavky jak k****
Hraju si s ledovými dráčky.
Prvni dva dily Gothicu jsem dohral jako jedny z mala her. Skutecne brilantni RPG, ktere ma uzasnou atmosferu, vtahne cloveka do hry, je skvele jak okoli reaguje na vase ciny a jak se potom plne citite soucasti sveta. To je neco, co mi chybelo treba v Morrowindu (napada me proto, ze jsem s nim shodou okolnosti zacal hned po dohrani Gothicu 2). Vyborne pusobi take propojeni obou dilu, srdicko jen zaplesalo, kdyz jsem se dostal do oblasti kolonie a v Old campu nalezl stareho dobreho Miltena, nebo kdyz me jsem se setkal s Diegem a podobne je to u vsech znamych z prvniho dilu. K datadisku jsem se zatim nedostal a treti dil me tak nejak neoslovil. Uz to proste neni ono, navic se vsemi temi bugy a HW narocnosti je to o nervy
Niekde som čítal, že sa pripravuje megapatch zhruba o velkosti 1 GB Možno to zmení celý súbojový systém a pod a hra sa viac priblíži svojim predchodcom.Owain píše:... a treti dil me tak nejak neoslovil. Uz to proste neni ono, navic se vsemi temi bugy a HW narocnosti je to o nervy
Bolo to písané až 2. apríla, takže to asi nie je vtip /myslím ten 1 GB ... som zvedavý ako to stiahnem dialupom /.... dle všeho bude mít patch velikost celého 1 GB! ...
"Máš štestí,že mám deset kilo podváhu. Jinak už by z tebe byla mrtvá liška."
Myron
Myron
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Gothic 3 imho není úplně špatná hra: atmosféra, hlavně v Myrtaně, často překonává své předchůdce - ze všech fantasy her mi právě tohle připomnělo středověk nejvíc (ty hluboké hvozdy zaplněné poschovávanými rebely ), soubojový systém je o třídu lepší než v předchozích dílech a soundtrack je jedním slovem výtečný.
Za největší problémy pak považuji neuvěřitelnou jednoduchost soubojů (předchozí díly se škodolibě smějí), s čímž souvisí, že už poměrně brzy můžete sami rozsekat třicet orků najednou (navíc neútočí dohromady, maximálně dva orkové z té hromady kolem vás seknou a ostatní se kryjí, i když by mohli útočit ), opět nulová AI, díky níž se dobývání měst mění v tragikomedii, postavy, které mají k uvěřitelným charakterům s vlastní duší asi stejně daleko jako hajzlpapír, ale hlavně hloupoučký hlavní příběh neobsahující zcela žádné dějové zvraty - prostě hledáte po celé zemi artefakty a při svém snažení se přikloníte buď k Beliarovi (orkové) nebo Innosovi (lidé).
Ano, aby se neřeklo, tak je tam i volba.
Gothic III je nádhernou ukázkou nového trendu, tj. volnost ve všem. Ovšem já bych od volnosti s radostí upustil, kdyby to znamenalo příběh a po všech stranách vypilovanou hru.
Za největší problémy pak považuji neuvěřitelnou jednoduchost soubojů (předchozí díly se škodolibě smějí), s čímž souvisí, že už poměrně brzy můžete sami rozsekat třicet orků najednou (navíc neútočí dohromady, maximálně dva orkové z té hromady kolem vás seknou a ostatní se kryjí, i když by mohli útočit ), opět nulová AI, díky níž se dobývání měst mění v tragikomedii, postavy, které mají k uvěřitelným charakterům s vlastní duší asi stejně daleko jako hajzlpapír, ale hlavně hloupoučký hlavní příběh neobsahující zcela žádné dějové zvraty - prostě hledáte po celé zemi artefakty a při svém snažení se přikloníte buď k Beliarovi (orkové) nebo Innosovi (lidé).
Ano, aby se neřeklo, tak je tam i volba.
Gothic III je nádhernou ukázkou nového trendu, tj. volnost ve všem. Ovšem já bych od volnosti s radostí upustil, kdyby to znamenalo příběh a po všech stranách vypilovanou hru.
"Za život si nic nekoupíš, ty čůzo! Haahahahahahahaahahaa…"
G3 má vlastne 3 závery, nie 2. A práve koniec za Xardasa sa mi pozdáva najviac. Myslím, že príp. pokračovanie, alebo datadisk nadviaže práve na tento koniec.
Nie je to zlá hra, len po čase je dosť stereotypná. Hlavne v Myrtane je to ,,dojdi do mesta, získaj reputáciu a osloboď mesto /alebo vyhlaď tábor rebelov/,,.
Nordmar je zas na mňa trošku zložitý. Strašne zle sa tam orientujem a strácam sa. Najviac sa mi páčil Varant.
Asi som nepochopil toto :) :
Inak tento súbojový systém považujem nie o jednu, ale aspoň o dve triedy horší ako mali G1 a 2. Tam som sa musel snažiť a dávať pozor na nízkych leveloch /vykrývať údery, mať dostatočnú silu na zranenie protivníka atd/. V G3 som so základným mečom /Orcslayer/ vydržal asi do 45-50 levelu a silu som nezvyšoval /iba keď som získal bonus v arénach/. 3-4 skretov som zvládol hneď na 2.-3. levely ... stačí striedať rýchle a pomalé údery. Protivníci sú totiž féroví a nikdy nezaútočia pokiaľ s niekým bojujete. Ak máte šťastie a stojíte príliš blízko 2. protivníka, stane sa že zaútočí.
Nie je to zlá hra, len po čase je dosť stereotypná. Hlavne v Myrtane je to ,,dojdi do mesta, získaj reputáciu a osloboď mesto /alebo vyhlaď tábor rebelov/,,.
Nordmar je zas na mňa trošku zložitý. Strašne zle sa tam orientujem a strácam sa. Najviac sa mi páčil Varant.
Asi som nepochopil toto :) :
Trochu si tie vety odporujú.Adieu píše:... soubojový systém je o třídu lepší než v předchozích dílech ... Za největší problémy pak považuji neuvěřitelnou jednoduchost soubojů (předchozí díly se škodolibě smějí)...
Inak tento súbojový systém považujem nie o jednu, ale aspoň o dve triedy horší ako mali G1 a 2. Tam som sa musel snažiť a dávať pozor na nízkych leveloch /vykrývať údery, mať dostatočnú silu na zranenie protivníka atd/. V G3 som so základným mečom /Orcslayer/ vydržal asi do 45-50 levelu a silu som nezvyšoval /iba keď som získal bonus v arénach/. 3-4 skretov som zvládol hneď na 2.-3. levely ... stačí striedať rýchle a pomalé údery. Protivníci sú totiž féroví a nikdy nezaútočia pokiaľ s niekým bojujete. Ak máte šťastie a stojíte príliš blízko 2. protivníka, stane sa že zaútočí.
"Máš štestí,že mám deset kilo podváhu. Jinak už by z tebe byla mrtvá liška."
Myron
Myron
raider: Jsem si myslel, že mi to někdo předhodí. Tedy jinak - souboje samotné mi přišly zábavnější, protože nebylo potřeba nějak zaměřovat jeden cíl, ale mohls rozdávat rány na všechny strany a vůbec byly takové dynamičtější (a o to kurva jde, ne? ) než v předchozích dílech.
Ale dokonalé rozhodně nebyly, viz to co jsem zmínil.
Ale dokonalé rozhodně nebyly, viz to co jsem zmínil.
Tím jsem nechtěl naznačit, že by byly v GI,II souboje lepší, ale podstatně těžší a s Nocí havrana z nich až čišela škodolibost autorů(předchozí díly se škodolibě smějí)
"Za život si nic nekoupíš, ty čůzo! Haahahahahahahaahahaa…"
- Illuminating
- Sigilan
- Příspěvky: 816
- Registrován: 17.10.2006 14:48
Já hrála jen dvojku, ale na tu jedničku se stále chystám. Ona už vlasně vyšla s nějakým časákem a já na to zapomněla, abych si ji koupila. Jenže vzhledem k tomu, že mám plný harddisc, tak bych ji zatím neměla ani kam nahrát. Nicméně,až dohraji Neverwinter, tak se chystám dohrát Gothic 2- tam jsem se zasekla na bugu s drakama. Pořád ten čtvrtý nešel zabít a po té, co jsem to celkem zkoušela 2x v různém pořadí, se mi do toho na potřetí nějak nechtělo.SlipKnoT píše:Tak mám rozjetej Gothic I, Level- 36, (battle) Mág, chapter 5. Tahle hra má svojí atmosféru. Hraju ho už asi po padesátý .
Edit: level 26 né 36 .
My ochotní, vedeni nevědomými, děláme nemožné pro nevděčné.
(anonym?)
(anonym?)