Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Dobře díky. A jenom na jakým lvlu je nejlepší dualnout čarodějobijce na zloděje?
A glory for Amn.
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Na 9. (kvůli životům - po 9. lvl získává válečník jen 3 HP za level) nebo 13. (půl útoku za kolo navíc).
Naposledy upravil(a) Razfallow dne 5.8.2011 17:16, celkem upraveno 1 x.
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Asi ho dualnu na 13, kvůli tomu půlútoku za kolo navíc. Díky.
A glory for Amn.
- Field Mouse
- Sigilan
- Příspěvky: 656
- Registrován: 18.5.2009 14:50
- Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Nejlepší je dualnout podle toho, kolik si myslíš, že nahraješ xp.. pokud hraješ s xcapem, tak se můžeš připravit o pár levelů a schopností, případně když se dualneš pozdě, tak si pak obě povolání užiješ jen chvilinku v závěru. U zloděje není problém, ale třeba s mágem to může být komplikovaný. Jinak UAI si můžeš dát i přes Shadow Keeper (pokud by UAI bylo jedinou motivací k tomu zlodějskému dualu a chtěl bys jinak hrát třeba spíš dual do mága).
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Já plánuju svého kensaie dualdnout na 9 levelu na mága.
Jen mi docela vadí že nejde dualdnout na zaklínače. K jeho božskému původu se mi system kterým získává kouzla zaklínač líbí víc .
Jen mi docela vadí že nejde dualdnout na zaklínače. K jeho božskému původu se mi system kterým získává kouzla zaklínač líbí víc .
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
O tom také uvažuji. Nevadí ti, že nebude používat střelné zbraně?Já plánuju svého kensaie dualdnout na 9 levelu na mága.
Myslíte, že je nějaká lepší kombinace s mágem v dualclassu?
"Lidé často říkají, že hladoví po pravdě, ale když je jim naservírována, málokdy se jim její chuť zamlouvá"
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Ne nevadí, na střelbu mám jine Khalida, Imoen, Jaheiru a DynaheiruChmur píše:O tom také uvažuji. Nevadí ti, že nebude používat střelné zbraně?
Myslíte, že je nějaká lepší kombinace s mágem v dualclassu?
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Zkoušeli jste hrát dualclass (jde to vůbec): mnich - mág, zabiják - mág nebo lučištník - mág?
Poku ano. Kdy jste dualclassovali výše uvedená povolání na mága?
Kdybyste si měli vybrat mezi kombinací povolání kensai - mág, zloděj - mág apod. volili byste spíš dualclass nebo multiclass?
Poku ano. Kdy jste dualclassovali výše uvedená povolání na mága?
Kdybyste si měli vybrat mezi kombinací povolání kensai - mág, zloděj - mág apod. volili byste spíš dualclass nebo multiclass?
"Lidé často říkají, že hladoví po pravdě, ale když je jim naservírována, málokdy se jim její chuť zamlouvá"
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Mnich nejde, lučištník jde jen na kněze (a musíš začínat tím lučištníkem a mít vysokou moudrost (což snad ale není problém - pro konkrétní potřebné údaje viz manuál).
Kdy je dual-classovat zabijáka (je to Assassin - vrah?) ti neporadím. Musel bych to zdlouhavě zjišťovat totiž. Podívej se na tabulky v manuálu (kouzla/úroveň, tabulky zkušenosti atp.) a vypočti si sám.
Co se kombinací týče, tak bych pro trvalou použitelnost volil spíše multi-classy. Dual-classy jsou v některých ohledech zábavnější, ale v posledku určené zkušenějším hráčům.
Kdy je dual-classovat zabijáka (je to Assassin - vrah?) ti neporadím. Musel bych to zdlouhavě zjišťovat totiž. Podívej se na tabulky v manuálu (kouzla/úroveň, tabulky zkušenosti atp.) a vypočti si sám.
Co se kombinací týče, tak bych pro trvalou použitelnost volil spíše multi-classy. Dual-classy jsou v některých ohledech zábavnější, ale v posledku určené zkušenějším hráčům.
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Chmur: Dualclass jsem zkoušel akorát Bojovník/Druid, Bojovník/kněz a mám rozehráno Bojovník/zloděj.
Mága jsem nikdy nedualoval, protože mi to přišlo zbytečné. Možná Bojovník/mág, kvůli více životům, ale nějak mi to nepřišlo nutné (mág stejně nebude bojovat).
Lučištník/mág, může být celkem zajímavé, hlavně v začátcích. Možná to někdy vyzkouším.
Osobně mi multiclassy přijdou lepší hlavně do začátku, protože prakticky ihned poskytují výhody obou povolání (u Dualclassů člověk musí víc přemýšlet). V začátcích jsem jim dával jednoznačně přednost a takový bojovník-mág je pro mě pořád nejsilnější postavou.
Jinak zloděj-mág bych osobně volil jako multiclass zatímco Kensai/mág bych volil asi jako dualclass.
Ono taky záleží, co přesně od té postavy čekáš a jakou roli v partě má plnit.
Mága jsem nikdy nedualoval, protože mi to přišlo zbytečné. Možná Bojovník/mág, kvůli více životům, ale nějak mi to nepřišlo nutné (mág stejně nebude bojovat).
Lučištník/mág, může být celkem zajímavé, hlavně v začátcích. Možná to někdy vyzkouším.
Osobně mi multiclassy přijdou lepší hlavně do začátku, protože prakticky ihned poskytují výhody obou povolání (u Dualclassů člověk musí víc přemýšlet). V začátcích jsem jim dával jednoznačně přednost a takový bojovník-mág je pro mě pořád nejsilnější postavou.
Jinak zloděj-mág bych osobně volil jako multiclass zatímco Kensai/mág bych volil asi jako dualclass.
Ono taky záleží, co přesně od té postavy čekáš a jakou roli v partě má plnit.
- AlieN
- Sigilan
- Příspěvky: 2932
- Registrován: 4.10.2005 13:31
- Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Osobně bych řekl že dualclass je vhodný při kombinaci s bojovníkem - bojovník získává nejvíc výhod jen na počátečních úrovních, později ve hře už to není žádný zázrak a jeho HLA taky nestojí za moc. Zato ostatní povolání, ať už kouzelníci nebo zloději, mají bonusy vyšších úrovní dost podstatné.
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Alien: no mám trochu odlišný názor. Výřivé útoky jsou dost dobrá věc a pokud člověk chce mi tu mixovanou postavu primárně na boj, tak si myslím, že zrovna bojovníkovy speciálky budou u dualclassu chybět. Pokud se tedy nebude jednat o dualclass bojovník/zloděj (tady se to dá oželet, bo zlodějovy speciálky jsou dle mého názoru ještě lepší).
Proto třeba bojovníka-mága vždy beru multiclass a postavu používám jako hlavního bijce, bo je prostě nejlepší válečník a solidní bojový kouzelník v jednom.
Jako dualclass by byl dost limitovaný po bojové stránce.
Proto třeba bojovníka-mága vždy beru multiclass a postavu používám jako hlavního bijce, bo je prostě nejlepší válečník a solidní bojový kouzelník v jednom.
Jako dualclass by byl dost limitovaný po bojové stránce.
- AlieN
- Sigilan
- Příspěvky: 2932
- Registrován: 4.10.2005 13:31
- Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Mirorich: Na rychlost Výřivých útoků se dostaneš i normálně.
Multiclass F/M není špatná bojová postava, ale při dualu se rychleji dostaneš na nejmocnější kouzla mága a máš jich víc, což překonává jakékoli HLA bojovníka několikanásobně.
Multiclass F/M není špatná bojová postava, ale při dualu se rychleji dostaneš na nejmocnější kouzla mága a máš jich víc, což překonává jakékoli HLA bojovníka několikanásobně.
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Výřivé útoky zvyšují myslím počet útoků na 10 za kolo. Nejsem tabulkový hráč ale měl jsem za to, že maximum útoků za kolo normální cestou je 5. Tak či tak, když jsem u svých válečníků výřivé útoky aktivoval, tak se mi zdálo, že účinnost se výrazně zvýšila.AlieN píše:Mirorich: Na rychlost Výřivých útoků se dostaneš i normálně.
Multiclass F/M není špatná bojová postava, ale při dualu se rychleji dostaneš na nejmocnější kouzla mága a máš jich víc, což překonává jakékoli HLA bojovníka několikanásobně.
Co se týče multiclassu, tak mě vůbec nevadí, že budu mít mocná kouzla déle a méně už jen proto, že v partě mívám ještě jednoho kouzelníka (nejčastěji Imoen nebo Edwina, dle přesvědčení). Není to potřeba. pro mě jsou hlavně důležitá kouzla co mi pomohou v boji "ochrana před magickými zbraněmi", zrdcadlový obraz, rozmazání se taky hodí, kamená kůže samozřejmě, popřípadě vylepšený spěch pokud nemám ještě boty rychlosti. Dle libosti a potřeby potom kouzlím ochranná kouzla proti magii (nebo magickým školám). Takováhle postava je pak téměř nesmrtelná a dokáže se vypořádat s čímkoliv a nemá problémy v žádné fázi hry. Osobně u ní vždy dávám boj dvěma zbraněma (3body) a pak specializaci do dvou hlavních zbraní obvykle dlouhý nebo bastard meč + cep (Cep věků díky zpomalování jedna z nejlepších sekundárních zbraní), nebo kladivo (crom faer a síla 25 a tím pádem i lepší THAC0 se hodí vždy :)). Prostě jako bojová postava je nepřekonatelná a v pohodě si poradí i s mágama, čímkoliv. Fakt mě nenapadá žádná nevýhoda. Hrál jsem už za dost postav, ale s touhle to bylo nejlehčí zdaleka.
Co se týče Dualclassu, tak v tomhle případě mi to přijde jen jako generátor života pro mága. Dost pochybuji, že se s tou postavou někdo požene do boje, protože v partě bude plnit primární úlohu jako mág. Jako nic proti, mág s hodně životama a vylepšeným THAC0 je jistě fajn, ale je jasné, že jeho úloha se bude od zmíněného multiclassu lišit. Taky bude dost záležet na jakém levelu bude dualovat.
- AlieN
- Sigilan
- Příspěvky: 2932
- Registrován: 4.10.2005 13:31
- Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Na 10 útoků za kolo se dostaneš i bez Výřivého útoku, stačí mít v levé ruce zbraň s +1 útokem za kolo (např Belm) tak, aby ses dostal na základ 5, a začaruješ Imroved Haste který ti útoky zdvojnásobí (což jde na sobě mít v podstatě permanentně).
Kouzla vysokých úrovní - řetězová eventualita, improved alcarity a hlavně timestop jsou důležité i pro čistě bojovou postavu
(10 útoků v timestopu s kai je pastva pro oči). Základní obranná kouzla má stejně jako multiclass.
Nevýhodou multiclassu je že nemůže využívat výhod specializace (ale přitom nemůže používat brnění - dostane všechny nevýhody kensaie, ale nemá jeho výhody), a má spoustu veskrze zbytečných bojovnických HLA místo kterých by mohl mít mnohem užitečnější kouzla (snad jen critical strike se hodí... ale to do jisté míry kompenzuje již zmíněné kai).
Tedy dual je veskrze lepší (vyjma té chvíle kdy musí vylevelovat mága nad úrovně bojovníka, na což mi při mé poslední hře stačilo Podtemno).
Kouzla vysokých úrovní - řetězová eventualita, improved alcarity a hlavně timestop jsou důležité i pro čistě bojovou postavu
(10 útoků v timestopu s kai je pastva pro oči). Základní obranná kouzla má stejně jako multiclass.
Nevýhodou multiclassu je že nemůže využívat výhod specializace (ale přitom nemůže používat brnění - dostane všechny nevýhody kensaie, ale nemá jeho výhody), a má spoustu veskrze zbytečných bojovnických HLA místo kterých by mohl mít mnohem užitečnější kouzla (snad jen critical strike se hodí... ale to do jisté míry kompenzuje již zmíněné kai).
Tedy dual je veskrze lepší (vyjma té chvíle kdy musí vylevelovat mága nad úrovně bojovníka, na což mi při mé poslední hře stačilo Podtemno).