Stránka 41 z 44

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 12.1.2011 20:47
od PostTrauma
Pro Kensai/Mága buďto úroveň 9 (půl útoku z úrovně 7 a bonus ke zranění za úroveň 9, přičemž rozdíl těch dvou úrovní ve zkušenostech je celkem zanedbatelný) nebo až úroveň 13 (bonusy za úroveň 12 zmíněné valcikem a k tomu druhý půl útok za 13 úroveň). Level 13 je ultimátnější, ale trvá to dlouho, než mág zase získá kensaiovy schopnosti.

FieldMouse: Dual classovat na F/T/M nejde : ) A osobně nemám tripl rád (to už raději Swashbuckler/Mage).

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 12.1.2011 21:21
od valcik
..aha! Hneď to dáva lepší zmysel, teraz už nijaké overovanie netreba. :-)

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 12.1.2011 22:53
od Field Mouse
FTM není dual, ale je lepší než FT, FM i MF; skoro celou hru.
Tudíž když chci hrát RP, hraju single povolání, když power, tak jedině FTM. A to i přesto, že nemám +4 damage a THAC0 kensaie :)

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 13.1.2011 0:44
od Sbyvoj
Zdravim, used sem k BG zase po pár letech. Nějak se mi nechce brouzdat příručkama, tak bych se tu chtěl optat na pár věcí. Asi to tu už někde bude i zodpovězené, tak po mně neházejte kameny:)

Chci hrát za F/T - 13F=>dual=>T(což je mi blízké), ale mam pár otázek. Konečně sem rozjel Taktic (insane) + pár dalších doplňků na ztížení hry. Hlavní otázkou je, jestli je pak ukrývání ve stínech k něčemu (aby mě každý hned neodhalil a já si užil pořádného plíženíčka). Dále jak je to s dovednostmi ve zbrani. Zůstávají body od bojovníka nebo sem omezen kitem zloděje (v tomto případě to bude 100% asík). Pokud předpokládám dobře, tak po dualu se mi zpřístupní jen některé zbraně pro zloděje + než dosáhnu 14 lvl budu moct mít vše jak zloděj => vrátí se mi na 14 lvl body do zbraní.

Uvažuji o složení čarodějobijec/zabiják a kensai/zabiják. Zbraně zuřivost nebes levačka a v pravé černobřit (neznam modovanou hru, takže další zbraně jsou zatím pro mě zpestřením). Tady vyvstává otázka, estli budu moct rozdělit body do zbraní z bojovníka, tak se vyplatí mít v rukách párné věci (dvě katany atd.), abych se co nejvíce specializoval na jeden druh zbraňe. Pak díky UAI předpokládám si oblíknu vše co se mi bude líbit.

Dále bych se chtěl zeptat jak to je s grafikou postavy. Respektive estli budu mít kensaie => hodim na něj díky UIA od zloděje brnko => bude ho mít na sobě po grafické stránce (mam BG2+ ToB - platinová edice)? Řeší to případně nějaký patch/mod a jak (bude vypadat jako brnko od původního povolání bojovníka, či aktuálního zloděje?)?

(eště bych chtěl poznamenat že vše se dá vyzkoušet v SK, ale tuto věc nechci ani instalovat, tak děkuji za pochopení)

Předem díky za reakce.

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 13.1.2011 9:18
od Field Mouse
Ukrývání ve stínech je v Tacticsech mnohem lepší než v normální hře, neboť díky obtížnosti chceš spoustu nepřátel obejít, protože jsou otravně drsní - jako třeba hned Irenicův dungeon se změní na skvěle atmosférickou plížičku (tzn. plížením ho dáš za deset minut, vybíjením všeho klidně za dvě hodiny). Stejně tak se vyplatí plížit se třeba kolem beholderů a některých jiných potvor - vidění neviditelnosti tam není nějak extrémně rozšířenější.

Po dualu získáš všechny body specializace bojovníka i zloděje (ale pokud sis dal do stejné dovednosti bod u bojovníka a bod u zloděje, tak výsledkem tu bude zase jen bod, nesčítá se to). Jako zloděj budeš moct používat jen zlodějské zbraně, po 14. úrovni bys měl mít možnost používat všechny, stejně jako multi FT.
Zuřivost považuju za nutnost v pravé ruce, ten její stun je příliš silný (ale pozor, v Tacticsech je trochu ztížené její získávání, nemůžeš odejít z horního patra dokud nezabiješ Koshiho). V levé je pak nejlepší šarlatové ninjato, belm nebo kundane, které přidají Zuřivosti další útok.

Čarodějobijec zabiják ani kensai zabiják nejdou hrát, kit můžeš mít jen u prvního povolání - tzn můžeš být čarodějobijec zloděj nebo kensai zloděj. Doporučuju čarodějobijce, pokud jsi schopný překousnout (velmi dlouhé) období, než dostane UAI - potom bude skvěle drsný. Kensai s katanama je ale pohodlnější a víc killbillovější.

Grafika - kensai má vzhled normálního bojovníka, takže by neměl být problém s brněním - když ho dostane, měl by vypadat jako bojovník s brněním.

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 13.1.2011 13:16
od valcik
Hm, nefunguje s Tacticsami aj Shadowkeeper?
Tam sa dá tuším nastaviť, aký sprite vaša postava používa; Kensai/Mág teda môže vyzerať pokojne aj ako Elminster v jeho typickej róbe.

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 15.1.2011 3:26
od Sbyvoj
Nakonec mi zvědavost nedala a nainstaloval sem SK. Zkoušel sem jak to bude vypadat, až postava bude max. Celkově sem testoval Dual class F/T a F/D. Nevím jestli to je bug nebo to tak má být, ale na 13 mam u bojovníka F/D 2 body v boji s obouruč zbraněmi a 5 v oštěpu. Následně postupně po lvl jedu druida, na 14 lvl se mi ale zase nastaví 5 bodů v oštěpu z bojovníka. Je to tak správně nebo mi jen SK způsobilo nějaký bug? Normálně při levlování druida mam 1 bod v oštěpu a 1 v boji s obouruč zbraněmi, ale na 14 se mi to přehoupne a mam 5...... myslel sem že druhé povolání nastaví jen druh zbraně a bere se to podle něj výška boj. skillu

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 15.1.2011 11:21
od PostTrauma
Když v druhém povolání překonáš úroveň prvního povolání, získáš všechny schopnosti prvního povolání zpět, tj. i zbraňové dovednosti. Nicméně nevyplatí se investovat 5 bodů do zbraně, jelikož poslední tři body už prakticky nic nepřidávají - je lepší investovat po dvou bodech do více zbraní. A po dualclassu se pak specializovat zase na nové zbraně, protože když do nějaké zbraně investuješ s bojovníkem a pak i s druidem, body se ti nesečtou, dostaneš tu vyšší specializaci (tzn. nejspíš bojovníkovu). Každopádně po aktivaci prvního povolání budeš moci investovat do zbraňových schopností to vyšší číslo (tj. u F/x 5 hvězd, u rangera/x 2 hvězdy...), ale budeš je získávat rychlostí druhého povolání.

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 23.2.2011 14:52
od Chmur
Nechce se mi číst všechno, takže kdybyste už něco prodiskutovali a já se na to znova ptal...dopředu se omlouvám. Nejvyšší level jakého lze dosáhnout je myslím 40. s osmi miliony EXP. Jak toho docílit? Když jsem dohrál TOB pohybovaly se mé postavy mezi 25. (multipovolání) a 32. (single povolání) úrovní s zhruba 6 mil. exp. Mám tedy šanci s multipovoláním dosáhnout úrovně přibližující se maximu? Lze se dotáhnou nějakou kombinací multi nebo smysluplným dualem v úrovních na single povolání? Kdybyste šli po cestě BGI až TOB, s cílem dosáhnou co nejvyšší úrovně a zároveň hrát za něco hodně zábavného a pestrého byl by to single mág nebo zloděj, či nějaký duál nebo multiclass? Mně osobně se líbí a hrál jsem za F/M a F/T, teď přemýšlím o M/T s elfem. Co si o kombinaci zloděje a mága myslíte z hlediska hratelnosti, zábavnosti a síle kombinace?

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 24.2.2011 23:28
od Field Mouse
Prakticky nekonečno XP můžeš získat, když budeš hrát neúplnou družinu - už v SoA se dá snadno nahrát hodně přes 3MXp, když hraješ sám a uděláš všechny questy.. a nekonečno, když s nízkou popularitou dokola přes hůl mágů zabíjíš stráže :) Je tam taky trik s koželuhem na mostě, se kterým když pokecáš a dostaneš za to xp a pak na něj klikneš znovu dřív, než zčervená, můžeš s ním pokecat a dostat xp znovu, teoreticky to lze nekonečně opakovat.
Ale hodně vysoké levely jsou už zbytečné, nic extra skvělého už na nich nezískáváš.. dvacátá HLA a tři životy válečníka nevytrhnou.
Mág/zloděj je slabší než mág/bojovník, zloděj/bojovník, navíc mágů zlodějů je hodně - Jan, Immy, Nalie.
Když jsem hrál posledně, docela zábavná mi přišla kombinace FTM + Aerie: ve dvou FTM leveluje jednotlivé povolání krapet pomaleji než jak by se levelovali F a T a M jako tři postavy, což zaručí, že charname nebude příliš přelevelovaný, ale zároveň bude hodně silný. A Aerie jako druhá postava je taky fajn.

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 25.2.2011 1:15
od PostTrauma
Získat v SoA přes 3M XP je reálné i s úplnou družinou. Stačí plnit questy, učit se kouzla, odemykat zámky a odstraňovat pasti. Když vystřídáš víc NPC, můžeš splnit víc questů s nimi spojených a naučit se víc kouzel (s každým mágem).

Osobně mívám přes 3M, když vylézám z Underdarku. Získat pak v ToB zbývající 4-5M XP není moc problém, za všechno je hrozná kupa XP (jen za WK dostane každý tak půl milionu XP).

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 25.2.2011 12:21
od Chmur
Hmm. Díky za odpověď. Už hraju za M/T. Kombinaci T/F znám. Docela mi sedla. Je pravda, že v SOA jsou M/T běžní, ale Nalie a Imoen mi jako zloději přijdou slabí. Yoshimo jako T je dobrej, ale zradí. Takže podle mě zbývá jen Jan jako použitelný zloděj (pasti) a relativně slabší mág..

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 4.3.2011 23:28
od Field Mouse
3Mxp v Underdarku - to vyžaduje hodně pracovitého ducha :)
Mým standardem je tak 1M - 1,5M v Underdarku a 2,5 - 3Mxp v závěru; nechce se mi dělat všechny questy (některé lokace jsou vyloženě otravné, třeba mozkožrouti nebo beholdeři v underdarku, rád nemám ani Větrné vršky), nechce se mi vraždit všechno (hájek, úvodní dungeon s neviditelností, nevidoucí oko pro zkrácení vyřešené napadením Gala, občas přeskočím Sahuaginy...), kouzla kupuju/kradu minimálně a učím se jen ty, které najdu. Navíc mám nějaké RP puzení trochu si ve hře pohnout, nechat Imoen v léčebně nebo se potulovat po světě bez duše rok se mi nechce.
Takže tak nějak asi opravdu hodně záleží, jak moc ty xp chceš a kolik času jsi jim ochotný dát. Ale s těma 2,5M v závěru to jde taky zcela v pohodě, ačkoli maximum je někde mnohem výš.

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 29.7.2011 20:16
od Balduran
Mám dotaz, kdy dostane čarodějobijec to svoje UAI? A co to vlastně je? Díky za odpověď.

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 29.7.2011 22:36
od Razfallow
UAI - Use Any Item je HLA(High Level Ability), která umožní postavě používat jakýkoliv předmět ve hře.
Ovšem na výběr je pouze pro zloděje nebo bardy. Tzn. že Čarodějobijec ji může získat pouze v případě dualnutí na zloděje.