Stránka 2 z 5
Napsal: 2.4.2006 16:23
od Elessar
Baldur's Gate a Suldanessar.... ;) Prve pre uzasny pocet questov, druhe ze je nadherne... :P
Napsal: 2.4.2006 16:47
od Killdozer
Beregost. takové pohodové maloměsto, kde se všichni večer schází v hospůdce. kousek opodál chrám a kouzleník s tajemným sídlem...
zase ale Trhov má krásnou archiekturu a moc hezké sochy u kašny
.
Baldurova brána taky nejni nejhorší. to je podle mě asi nashkel. já bych to městem snad ani nejmenoval.
Napsal: 2.4.2006 16:54
od necrotising_
Nemam rad mesta, ani jedno.
Mozna tak ta vesnice z jednicky, ve ktere byl Edwin a u pole ten otrava.
Napsal: 2.4.2006 17:49
od AlieN
necrotising_ píše:Mozna tak ta vesnice z jednicky, ve ktere byl Edwin a u pole ten otrava.
Naskel
Napsal: 2.4.2006 18:02
od KOFi-chan
Baldur's Gate mě zrovna moc nebere - připadá mi imho takové hrozně jednotvárné (k tomu ta zeď
)..
Pokud se mi tam ale něco líbí, tak je to Hall of Wonders a "elektrické"(
) osvětlení v příslušné lokaci
Napsal: 2.4.2006 19:18
od Monco
Brynlaw, jednoznačně... můj oblíbený pirátský přístav se skvělou atmosférou mořského vzduchu, rumu a drsných mravů
místo na jakým by se mi líbilo
Napsal: 2.4.2006 20:24
od Augar Or
a co vesnička Gulikin (nebo jak se to píše?) idický venkov, klid blízko do čarokrásného Beregostu... kolem lesy a mír...
Napsal: 2.4.2006 20:33
od nuke
BG aj Athkatla sú fajn. Athkatlu mám radšej z toho dôvodu čo písal KOFi
BG má ten prekliaty múr. Ale inak sú asi ohladom questov najzaujímavejšie tieto dve.
Napsal: 2.4.2006 21:52
od Monco
Gullykin (takhle???) je taky super
zvlaště když jsem tam ulehl ke spánku a probudil mě v noci nájezd monster... tož já se ubránil, a půlka hobitích obyvatel skapala
Napsal: 2.4.2006 21:56
od sevencreature
Jo, na Baldur's Gate mi ještě vadí šílený počet chaotických questů, přičemž každý vyžaduje x přesunů mezi čtvrtěmi (a jak už jsem psal, cestování po BG je peklo).
Napsal: 2.4.2006 22:00
od Ajantis
sevencreature píše:Jo, na Baldur's Gate mi ještě vadí šílený počet chaotických questů, přičemž každý vyžaduje x přesunů mezi čtvrtěmi ...
Tohle též považuju za výhodu. Působí to na mne opravdověji a reálněji. Takhle třeba v BG2 totálně pohřbili nadějný quest se zakopaným mužem - tím, že se odehrával df jen v jedné lokaci, na mě působí, že je tam "jen proto, aby tam byl, lineárně naladění hráči byli spokojení a nedalo to moc práce".
I s tou zdí souhlasím - BG prostě stavěli ve více fázích, vždyť víte. Taky občas žasnu, co vymyslí v těch našich reálných městech
Napsal: 2.4.2006 22:04
od CrowX
Ust-natha, až na tých drowov.
Napsal: 2.4.2006 22:08
od sevencreature
Ajantis píše:I s tou zdí souhlasím - BG prostě stavěli ve více fázích, vždyť víte.
Je to sice pěkné, ale šíleně neergonomické - jeden z důvodů, proč v BG v podstatě splním pouze questy, ze kterých kápnou nějaké předměty (RoP +2) a na zbytek kašlu (tou dobou už jsou stejně moje postavy někde poblíž exp capu
).
Napsal: 2.4.2006 22:12
od necrotising_
Presne... Nez jsem prisel do BG, plnil jsem vsechny questy. Tam se to zmenilo :). Vsechny postavy uz mely max level, tak jsem nejak necitil potrebu plnit milion drobnych ukolu.
Napsal: 3.4.2006 6:16
od Sirine
...jako drow nemůžu volit jinak...takže Ust-Natha se vším všudy a ještě dál...