Stránka 1 z 4

Realms of Arkania

Napsal: 26.4.2006 12:09
od AlieN
Čtvrté pokračování RoA je ve vývoji :dancing:
http://www.rpghry.cz/game.php?id=541&section=news#607

Napsal: 26.4.2006 16:01
od magnus
konec 2007? to nevydržim :-x

Napsal: 26.4.2006 16:04
od AlieN
Ale aspoň to někdy vyjde, a čekání mi zkrátí Oblivion, NeverwinterNights 2 a taky Witcher ;-) :-D

Napsal: 27.4.2006 14:23
od AlmSiVi
Tak na to se fakt těším, jenom doufám že to zůstane v duchu minulejch dílů. Jestli to bude taková zábava jako Stíny nad Rivou, tak to bude super.

Napsal: 20.5.2006 23:24
od MCZ
yenn píše:
MCZ píše:AlieN: a to si neděláš srandu? On Attic ještě existuje? Resp. kdo má licenci? Resp. máš nějaké linky? ;-)
http://pc.hrej.cz/hry/rpg/drakensang-the-dark-eye/
No, nevypadá to špatně, ačkoli je svět RoA (tak jak jsem ho poznal ve třetím díle) víceméně klasické "elfogenní" fantasy, atmosféra byla ve Stínech naprosto perfektní, škoda, že jsem to kvůli podělanému technickému bugu nedohrál :-? . Ten nový díl, pokud budu mít konfiguraci, určitě vyzkouším ;-).

AlieN: díky za usměrnění ;-) .

Napsal: 20.5.2006 23:31
od AlieN
O konfiguraci bych se moc nebál, z toho videa ta grafika vypádá docela jednoduše, bez všelijakých super efektů.
Jen mě trochu mrzí že souboje už nebudou na tahy ale jen pauzovací ala BG, protože souboje byly ve Stínech nad Rivou výborné.

Napsal: 20.5.2006 23:40
od MCZ
Jo, souboje co si pamatuju celkem v pohodě (až na ty pitomé čtverečky), pravidla byla dobrá. Mimochodem, vždycky jsem se strašně smál, když jsem bojoval s ghůly (nebo co to bylo), to jejich přijímaní zásahů bylo dost komické :-D .

Napsal: 20.5.2006 23:45
od AlieN
Hmm, na animace ghůlů už si moc nevzpomínám, jen vím že byli v té hrobce pod hřbitovem.
Ty čtverečky se mi tam právě líbily, mohl si pak celý boj výborně naplánovat.

Napsal: 20.5.2006 23:54
od MCZ
Takhle - čtverečky jsou pro tahový souboj naprosto debilní (rozuměj nespravedlivé ;-) ), ostatně proto seve všech tahovkách obvykle používají šestiúhelníky 8-).

Ghůlové - nejsem si přesně jistý, ale po zásahu vždycky nějak zvedli ruce nad hlavu, objevil se nad nimi kruh (svatozář?) a oni podivně "zatančili". Vím že to tak autoři nejspíše nemysleli, ale co naplat, když jsem se díky tomu málem svíjel na zemi ;-) .

Napsal: 21.5.2006 0:01
od AlieN
MCZ píše:Takhle - čtverečky jsou pro tahový souboj naprosto debilní (rozuměj nespravedlivé ;-) ), ostatně proto seve všech tahovkách obvykle používají šestiúhelníky 8-)
nespravedlivé mi to nepřišlo, prostě může postava útočit jen do 4 směrů
kdyby to bylo na šestiůhelnících tak by byly souboje složitější a taky nepřehlednější

Napsal: 21.5.2006 0:17
od MCZ
Heleď, vážně to není samosebou, že se téměř všude užívají šestiúhleníky - z každého šestiúhleníku je to do vedlejšího stejně daleko, nenastávají žádné rozpory, jako u čtverců > pohyb šikmo - v případě RoA sebere 2x tolik akčních bodů co pohyb svisle nebo vodorovně - a přitom se postava nedostane dvakrát tak daleko jak by měla, tady vidím zásadní problém.

pro ilustraci ;-) (čísla představují čtverečky; 0 je prázdné pole; 1 je pohyb; 2 je start a 3 cíl):

vodorovně a svisle
3000
1000
1000
2113


šikmo
0013
0110
1100
2000

Napsal: 15.8.2006 22:08
od emo_freak
MCZ píše:Ghůlové - nejsem si přesně jistý, ale po zásahu vždycky nějak zvedli ruce nad hlavu, objevil se nad nimi kruh (svatozář?) a oni podivně "zatančili". Vím že to tak autoři nejspíše nemysleli, ale co naplat, když jsem se díky tomu málem svíjel na zemi ;-) .
A kdyz xcipli uplne tak zahajlovali a jakoby se sami sezrali od ramen az k patam :)

Napsal: 27.10.2006 23:28
od Jab
Tohle je pro mě skutečný kandidát na RPG budoucnosti. Ne nějaký Gothic 3, NwN či Oblivion. Snad se vrátí jedna legenda. A nejlepší byl Star Trail (druhý díl). :-)

Napsal: 30.10.2006 13:40
od Valgard
Ja som hral len trojku. Musím ale povedať, že ma to dosť chytilo, a to som to hral myslím že až po dohraní BG.

Na tejto hre mi vadila jediná vec, že vyhodnocovanie zranení pri súbojoch bolo veľmi rýchle (to farebné rozlišovanie) a tak som to nestíhal poriadne vnímať.

Bohužiaľ som to nedohral. Už ani poriadne neviem kvoli čomu. Niekde som ale čítal, že česká verzia (mal som tú z Gamestaru) obsahuje nejakú chybu, kvoli ktorej to nejde dohrať. Takže to asi zostane jedna z mojich nedohraných hier.

Napsal: 30.10.2006 14:07
od AlieN
Valgard píše:Na tejto hre mi vadila jediná vec, že vyhodnocovanie zranení pri súbojoch bolo veľmi rýchle (to farebné rozlišovanie) a tak som to nestíhal poriadne vnímať.
Jo, to mi dělalo taky, a to i přesto že jsem to hrál na solidním šrotu :-?