Nejlepší RPG roku 2006
Moderátor: sevencreature
- Sadako
- Sigil Team
- Příspěvky: 4552
- Registrován: 25.9.2005 12:58
- Bydliště: Sigil
- Kontaktovat uživatele:
NWN jsem nehrála...nicméně, Oblivion se imho RPG roku stát nemůže, jelikož to není příliš dobrá hra...jde o to, kdo a dle čeho RPG roku volí. Mělo-li to být hlasování "která hra to pro vás je", tak tedy rozhodně, pokud se to týká nějaké oficiální ceny, tak se TES4 klidně vítězem stát může, anžto se ho beztak nejvíce prodá.
Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Ajantis: Myslím tim přibližně to, že NWN je neskutečně munchkinistické (...zbraně +10...) a taky to že mág, který má podle pravidel být na prvních levelech ubožák co sešle jedno dvě kouzla a pak je na nic, ale na vyšších úrovních má vraždit armády bojovníků skoro stejné úrovně, je v NWN v porovnání s bojovníky ubožák vždycky.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
No naštěstí netrpím fetišistickou úchylkou na mágy, takže mi případné zvýhodňování bojovníků nikterak nevadíWiskas píše:na vyšších úrovních má vraždit armády bojovníků skoro stejné úrovně, je v NWN v porovnání s bojovníky ubožák vždycky.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- AlieN
- Sigilan
- Příspěvky: 2932
- Registrován: 4.10.2005 13:31
- Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
- Kontaktovat uživatele:
Ano to je bohužel pravda, navíc tyto zbraně jsou lineárně rozmístěné ve hře, takže s každou kapitolou vždy najdu zbraně o číslo lepšíWiskas píše:Ajantis: Myslím tim přibližně to, že NWN je neskutečně munchkinistické (...zbraně +10...)
Mám opačný názor, mág je ke konci mnohem silnější než bojovník (například je schopný zabít dva draky zároveň během jednoho timestopu)Wiskas píše:a taky to že mág, který má podle pravidel být na prvních levelech ubožák co sešle jedno dvě kouzla a pak je na nic, ale na vyšších úrovních má vraždit armády bojovníků skoro stejné úrovně, je v NWN v porovnání s bojovníky ubožák vždycky.
- Yoshi Snipo
- Sigilan
- Příspěvky: 245
- Registrován: 4.10.2005 6:05
- Bydliště: Stormrage Barrow Dens
- Kontaktovat uživatele:
- Yoshi Snipo
- Sigilan
- Příspěvky: 245
- Registrován: 4.10.2005 6:05
- Bydliště: Stormrage Barrow Dens
- Kontaktovat uživatele:
Jsem jediný, komu se zdá, že všechny tři tyto hry jsou vyhypované do závratných výšin a svým předkům nesahají ani po paty?
Gothic 3 sbírá své devadestáky podobně jako předtím Oblivion. Přičemž jednotlivé questy v něm jsou ještě méně propracované podobně jako důležitá NPC. Neuvěřitelná zabugovanost a přehnaná hardwarová náročnost (výrobci už zapoměli slovo optimalizace) by mělo G3 odsoudit do věčných pekel. Leč neděje se tak.
NwN už též sbírá po zahraničních stránkách první ostruhy a hodnocení je opět velmi vysoké. A opět se dočkáme plytkého příběhu a vysoké hardwarové náročnosti (doporučena je grafická karta s 512 MB RAM - Kolik z vás něco takového má?).
Šmarjá tohle měly být RPG budoucnosti, které určí další směřování žánru...
Gothic 3 sbírá své devadestáky podobně jako předtím Oblivion. Přičemž jednotlivé questy v něm jsou ještě méně propracované podobně jako důležitá NPC. Neuvěřitelná zabugovanost a přehnaná hardwarová náročnost (výrobci už zapoměli slovo optimalizace) by mělo G3 odsoudit do věčných pekel. Leč neděje se tak.
NwN už též sbírá po zahraničních stránkách první ostruhy a hodnocení je opět velmi vysoké. A opět se dočkáme plytkého příběhu a vysoké hardwarové náročnosti (doporučena je grafická karta s 512 MB RAM - Kolik z vás něco takového má?).
Šmarjá tohle měly být RPG budoucnosti, které určí další směřování žánru...
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
Mně se rovněž moc nelíbí, že nejdůležitější vlastnost "úspěšného moderního RPG" se stává "svoboda" - alespoň, co vidím, tak jsou tES a Got zdaleka nejoblíbenější, nejlépe hodnocené a prodávané - to jde samozřejmě na úkor příběhu, propracovanosti a dle mého i kvality... Hlavně že je velký svět a mnoho možností co v něm dělat. Ono to souvisí asi s oblíbeností téhle "svobody" vůbec - viz GTA. Byl bych raději, kdyby šlo více her cestou KotORu nebo Bloodlines.
Já si ani jednu z výše uvedených tří her kupovat nemíním.
Já si ani jednu z výše uvedených tří her kupovat nemíním.
Táto "nelinearita" v RPG má prvýkrát dosť udrela v TES3. Bola aj dôvodom prečo som tú hru po cca týždni prestal hrať. Je to imho až smiešne, že tento atribút je jedným z hlavných kritérii pri hodnotení súčasných RPG. Imho takáto silne účelová nelineárnosť nie je dobrá absolútne na nič a kvalita hry na nej absolútne nezávisí. I keď - ako som povedal vyššie, prílišná ma skôr dokáže odradiť. Hry sa vyvíjajú podľa nárokov väčšiny hráčov. A kedže tým "moderných" nelinearita v akejkoľvek miere ( mno miere... tú oni rozpoznať ani nevedia ) príde "cool", tak na to vývojárske štúdia samozrejme reagujú. V súčasnej dobe keď trh s hrami ovládajú tituly tipu WC Simulator od EA Games alebo KILL THE EVIL - greatest FPS ever atpd., iná možnosť zarobiť si tu asi ani nie je... v súčasnosti sú hodnotné atribúty ako grafika či vymakaná herná fyzika etc... mňa teda nejak neoslovujú, neviem ako vás...
No a to už sme zase pri úpadku herného sveta...
No a to už sme zase pri úpadku herného sveta...
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Ja si myslím, že tá voľnosť je také lákadlo aj pre hráčov MMORPG. Hráčov ktorý hrajú online hry je stále viac, a hlavne je viac hráčov, ktorí už ani single player hry nehrajú.
Vytvoriť dobré MMORPG ale nieje žiadna sranda, skor u niektorých firiem risk, a tak vznikajú takéto hry s "obrovskou voľnosťou".
Alebo je to len taká alibistická výhovorka, aby nemuseli vytvárať kvalitný nosný príbeh.
Ak mám ale pravdu povedať, ak chcem voľnosť, tak si radšej zahrajem nejakú plnohodnotnú online hru a zase keď chcem príbeh, tak dobrú príbehovú hru. Takéto mixy veľmi nemusím.
Inak aby som nebol úplne mimo téma, tak si myslím že tou "naj" hrou bude NWN 2.
Vytvoriť dobré MMORPG ale nieje žiadna sranda, skor u niektorých firiem risk, a tak vznikajú takéto hry s "obrovskou voľnosťou".
Alebo je to len taká alibistická výhovorka, aby nemuseli vytvárať kvalitný nosný príbeh.
Ak mám ale pravdu povedať, ak chcem voľnosť, tak si radšej zahrajem nejakú plnohodnotnú online hru a zase keď chcem príbeh, tak dobrú príbehovú hru. Takéto mixy veľmi nemusím.
Inak aby som nebol úplne mimo téma, tak si myslím že tou "naj" hrou bude NWN 2.