Stránka 4 z 5

Napsal: 1.12.2005 11:27
od CrowX
Mne práveže moja taktika fungovala úplne v pohode a zvyčajne ak je tam alien s plazmou tak sa mu nestihneš uhnúť - radšej ich nechávam svojej popravčej čate. :twisted:
A taktiku na psionický projektor som tu už myslím zmieňoval - hlavne v retikulantských základňach/motherships chodia už zo všetkých smerov a s dobrými zbraňami - tam nepomôže ani brokovnica ak stihnú vystreliť - lepší je psionický projektor a nechať ich spáchať samovraždu alebo sa vybiť medzi sebou. :twisted:

Napsal: 5.4.2007 20:11
od sevencreature
Jak je to v After-hrách řešeno s psionikou? Na klasickém X-COM a X-COM 2 mě ŠÍLENĚ štvalo, že jsem měl nějaké oblíbené vojáky (měli nejvyšší přesnost, čas, a další věci) ale jakmile jsem se dostal do oblasti, kde byli nepřátelé útočící psionicky, tak jsem skoro vždycky zjistil, že mí nejlepší vojáci jsou na potvoru ti nejmizernější psionici, které ovládne naprosto každý a musel jsem je propusit (lepší než odstřelit :-? ). Chci říct, že když si pipláte od začátku hry až tak do poloviny nějaké vojáky a pak zjistíte, že to bylo zbytečné úsilí a můžete vesele verbovat zelenáče, tak to dost naštve :evil:

Btw, další UFO projekt: http://ufo.yaa.dk/

Napsal: 7.4.2007 13:27
od Frosty
7c: no - v Aftermath si díky 'rozdělování bodů do dovedností' můžeš tu PSIodolnost v pohdoě zvýšit. Ale Šediváci jsou stejně většinou silnější. Na druhou stranu mi přijde že se zde zase dá lehčeji alien ovládnout. V X-COM to bylo o nervy a téměř nepoužitelné...
BTW - já jakmile mi někoho ovládli a nevěděl jsem odkud, tak než aby mi sejmul(a) polovinu jednotky, tak jsem ho(ji) omráčil. A nikdy mi jich neovládli tolik, abych tu misi nezvládl dodělat. Oni ti nejlepší vojáci s ponehcaným reakčním časem a dobrou pozicí byly docela smrtící :D
A když už mi někoho ovládli, snažil jsem se v příštím kole sejmout toho - kdo dotyčn(ou)ého ovládal...

Napsal: 8.4.2007 11:58
od sevencreature
Frosty: V TFtD je to vcelku ok - M.C. Lab postavíš obvykle v prvním měsíci, takže potom není problém si vybírat odpovídající vojáky. V UFO Defense je to horší... No, ale stačí se řídit pravidlem, že jakmile nějaký voják panikaří nebo mu ovládnou mysl, tak ho okamžitě propustit a je to ok (teď, když už to vím).

Napsal: 24.5.2007 6:03
od Forest
Mě osobně se rozhodně nejvíc zamlouval 1 díl, škoda že je poněkud nestabilní. Dvojka sice nepřinesla nic moc nového, ale tam se mi zase líbilo, že to UFO nebylo jen jako skorápka, kterou jsi proběhl celou za 2 tahy. Trojka jsem nehrál, svého času mi nefungovala. Čtiřku jsem sice taky dohrál, ale rozhodně se mi nelíbila coby pokračování X-Com. Pětku jsem zabalil asi po 2 misých. Měl jsem rád mise jako tahovou strategii, výzkum, stavbu základny...po té 4 jsem se citil ošizen, asi jako kdyby pod názvem Baldur's Gate 3 vyšlo pexeso :cry:

Napsal: 24.5.2007 8:43
od Frosty
Forest píše:Mě osobně se rozhodně nejvíc zamlouval 1 díl, škoda že je poněkud nestabilní. Dvojka sice nepřinesla nic moc nového, ale tam se mi zase líbilo, že to UFO nebylo jen jako skorápka, kterou jsi proběhl celou za 2 tahy.
Lži a pomluvy :D Na 486 se 4 RAM byla jednička stabilní... A velitelské či mateřské lodě jsi tam na dva tahy také neproběhl 8-)

Napsal: 2.8.2007 15:43
od Desperado
Frosty píše:
Forest píše:Mě osobně se rozhodně nejvíc zamlouval 1 díl, škoda že je poněkud nestabilní. Dvojka sice nepřinesla nic moc nového, ale tam se mi zase líbilo, že to UFO nebylo jen jako skorápka, kterou jsi proběhl celou za 2 tahy.
Lži a pomluvy :D Na 486 se 4 RAM byla jednička stabilní... A velitelské či mateřské lodě jsi tam na dva tahy také neproběhl 8-)
uf... mateřské lodě a jejich podmořské báze byly v TFTD hrůzostrašné - zalezlého emzáka, posraného strachy jsi tam dokázal hledat i polovinu dne, tohle podle mě hře velice uškodilo

Napsal: 2.8.2007 18:13
od sevencreature
Desperado píše:zalezlého emzáka, posraného strachy jsi tam dokázal hledat i polovinu dne
Přidej, půl dne, to bylo ještě v pohodě :twisted:

Napsal: 2.8.2007 19:00
od Desperado
i přesto to byly skvělé hry, jak EU tak TFTD, navíc jedny z mých prvních tahových strategií, když nepočítám JA1...
škoda jen, že x-com tftd byla jen prachsprostá kopie jedničky

Re: X-COM

Napsal: 19.6.2008 20:09
od Barsian
naj podla mna terror from the deep... zbrane podla moznosti co najsetrnejsie (kvoli bodom :-) ), a vzdy rozhodne ludska posadka... tie roboticke hracky mi akosi nepasovali...
jo a najoblubenejsia misia... prepadnutie ostrova... neskutocna nadhera podpalit hotel zapalnymi granatmi a iba odklikavat kola a cakat kym emzaci uhoria (hold tych par civilistov je statistika)

jednotka sa mi tiez velmi pacila, ale dvojka mala svoje caro, predsa len nepreskumane dno oceanu laka viac

trojka - tak to mi fakt nesadlo vobec.. snazil som sa to hrat niekolkokrat ale proste na 1,2 to nema

co sa tyka ceskych aftermatch, aftershock no comment, vazne nepodarena kopia, ale afterlight im vysiel... konecne vlastna zakladna, dobra grafika a celkovo nice napad

Re: X-COM

Napsal: 4.8.2008 11:11
od 90210
terror from the deep je asi muj nejvetsi osobni herni debakl. hru jsem rozehraval opravdu hodnekrat (byla to mimochodem jedna z prvnich her, kde byla k dispozici cestina) a bez uspechu. ze zacatku je to skvela zabava, hra ma skvelou depresivni atmosferu, kratke mise jako je prepadeni ostrova, proste pohodicka. solidni peklo ovsem nastava s temi 3-levelovymi misemi. v 90. letech jsem navic nebyl zrovna dobrej hrac, TFTD jsem proto rozehral asi nekdy pred rokem a bez problemu jsem postupoval misemi, pak me ale uteklo jedno ufo do usa, ti me uplne zrusili financni podporu a do toho se jeste projevil jeden z rady bugu, kdy se automaticky nevysbiraly predmety ze znicene cizacke baze, takze jsem to zase (a asi uz definitivne) vzdal.

Re: X-COM

Napsal: 4.8.2008 15:29
od sevencreature
90210: Byl jsem na tom podobně - asi 3 rozehrátí, z toho jednou ztracené savy (ale nikam to nevedlo) a po druhé jsem skončil centimetr od své základny, když jsem se vracel ze zničené nepřátelské báze - protože skončil měsíc a to zničení se nezaregistrovalo :-?

Nicméně po letech jsem se rozhodl ho dokončit a úspěšně jsem ho rozehrál po čtvrté(?) - všechno v pořádku, až na ten debilní bug (jeden z mnohha) ohledně Leviathanu - nejde vyzkoumat Deep One, pokud jsi nejdříve vyzkoumal živého a až potom mrtvého (nebo naopak?) - naštěstí pomohla jedna utilitka (na opravu výzkumu), protože po 5-té (a ještě bych musel spoléhat na štěstí) by se mi do toho nechtělo :mrgreen:

Tj. TFD je super, ale prolezlá chybami, až to hezké není - chce to prostě mít zaškrtávací list s výzkumen a chybami, a jet podle něj, aby člověk neudělal chyb (a pak jsou tu samozřejmě ještě opravné user-patche, no).

Každopádně jsem zaparkovaný někde před finální misí (takže předpokládám, že dohrání je otázka času - rok, dva :mrgreen:).

Re: X-COM

Napsal: 4.8.2008 16:22
od Barsian
ja hram dvojku uz asi 5 rokov a este som sa nedokopal k finale, ale to bude skor tym ze sa mi ani velmi nechce... predsa len mat dvoch kapitanov v partii to je nadhera...
co sa tyka financii, mne vypovedali okrem ciny a japonska vsetci dotacie, takze zijem iba z vlastnych ziskov, a je to ovela vacsia zabava... clovek musi preluskat kazdu aj tu najnepodstatnejsiu misiu, aby zarobil nejake peniaze... myslim ze vydaje bez dotacii mi robia nieco cez 19M
tie bugy s vyskumom a nezbieranim veci som nejako nepostrehol, zatial mi to ide tak ako ma, ale mozno by pomohla gold edition, ktora vysla pred par rokmi... v nej mali byt udajne aj nejake bonusy navyse...

Re: X-COM

Napsal: 4.8.2008 21:20
od sevencreature
No, nejčastější chyby byly s výzkumem létacích (plovacích) brnění a potom s výzkumem ovladačů mysli - první z nich jsem měl v Gold edici. Přihodí se to, když provádíš výzkum v určitém sledu, takže je možné, že ty problémy člověk nenarazí.

Re: X-COM

Napsal: 15.7.2009 12:15
od Field Mouse
Dorhál jsem jen Apokalypsu a byla dobrá, nebyla tam žádná super-nej zbraň a podle dispozic maníka šlo volit od energetického meče a plasma pistolky až po devastátor a raketomet. Jako nejoblíbenější kombinaci mám ale samopal+(ochromující drapák)+granáty. Super "zbraní" byl také detektor pohybu a miny, které se výborně hodily proti popperům.. A nejhnusnějším nepřítelem byli mozkožrouti, příčina to 90% loadů, díky nim byly první mise, kdy vrhače mozkožroutů tvořily velkou část mimozemské výbavy, opravdovým peklem.
Bohužel hra začala být trochu nudnější ve chvíli, kdy xcoma získala naprostou vzdušnou převahu, postavila si dvě báze plné jen dílen na výrobu a prodej drahých zařízení, což zajistilo prakticky neomezené zdroje, a už bylo jen otázkou času, kdy ty Alieny dorazí. Do té doby ale byla hra dost dobrá :-)