Stránka 6 z 7

Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)

Napsal: 29.12.2008 20:54
od Razfallow
Kalach píše:Co zvysuje sancu na dobre zoslanie kuzla?
Sundat si zbroj.

Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)

Napsal: 30.12.2008 11:47
od dodo
no tak urovnovo za nimi zaostavat samozrejme budes , (to je ta nevyhoda multipovolania), ale zato mozes vyuzivat vyhod maga aj bojovnika .
A co sa tyka toho kuzlenia v zbroji, kasli na zbroj mag ma svoje zbroje v kuzlach a su celkom dobre. Radsej na miesto toho si vezmi nejakeho tankistu ktori vykrije vecsinu zasahov, a zo svojim F/M chod do osobnych subojov (1v1) len ked je to naozaj nutne

Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)

Napsal: 30.12.2008 21:09
od Kalach
Hmm zistil som ze kuzlenie v zbroji (vdaka Bg2 tweaks) este ako tak funguje ale ked mal moj F/M v ruke stit a mec tak to kuzlo fakt neslo zoslat...Teraz som stit vymenil za mec a uz je to lepsie...:)

Mne osobne sa nepaci, ze zbroj u maga znizuje pravdepodobnost uspechu kuzla...Neviem si realne predstavit v com mu ta zbroj v uspesnom kuzleni vlastne prekaza...Mag predsa formuluje kuzlo ustami (teda musi vyslovit iste slova v istom carodejnickom jazyku) (alebo urcitymi pohybmi ruk) teda nechapem v com mu prekaza brnenie....Sice je pravda ze keby magovia v BG mohli nosit zbroj len tak bez postihu boli by asi moc silny...(To je moj nazor, tak si to predstavujem niako:D)...

Este by ma zaujimalo ze ci "urovnove" zaostavanie bude moc velke? Pretoze ak hej ( a zistim to az neskor co moze byt smola) tak mne osobne pride vyhodnejsie hrat radsej cisto len za obycajneho fightera a urobit z neho vynikajuceho bojovnika...(Osobne som mal radsej paladina nez bojovniika ale kedze paladin nemoze mat "velmistrovstvi" pride mi to ako dost velka nevyhoda) ..:) Diki za rady...:)

P.S. Dodo moznost niakej dobrej platovej magickej zbroje pre F/M mi prijde vyhodnejsie ako niaka dobra magova roba...:)

Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)

Napsal: 31.12.2008 1:53
od dodo
no ciste teoreticky; na zoslanie kuzla potrebujes odrecitovat nejaku formulu , a takisto urobit nejake to "abraka-dabra"
s rukami , no a to je trochu dost zlozite ak mas na sebe platovu zbroj o vahe 50 az 70 libier ; skratka je to nieco co ti dost zavadca pri vykonavani cinnosti ktore si vyzaduju presnost (len pre porovnanie , skus si predstavit ako taky chirurg v platovej zbroji operuje svojho pacienta).

no a k tomu zaostavaniu urovni; ked si multipovolanie tak skusenosti ktore dostanes sa rovnomerne rozdelia medzi tovje povolania, cize ked si povedzme F/M a dostanes 10 bodov skusenosti tak dostanes 5 bodov pre bojovnika a 5 bodov pre maga, ked nemas multipovolanie tak sa ti skusenosti nemaju komu delit a teda dostanes rovno plnych 10 bodov skusenosti. No a v tom spociva vyhoda aj nevyhoda multipovolania , s obidvomi povolaniami postupujes na urovniach pomalsie avsak mas tu vyhodu ze jedna tvoja postava dokaze vyuzivat vlastnosti dvoch povolani

Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)

Napsal: 31.12.2008 12:44
od Kalach
Dodo: Ked sa moze fighter ohanat v platovej zbroji mecom a kryt sa stitom tak neviem preco by mag nemohol bez problemov pohybovat rukami..Ale mas pravdu je to len teoreticka diskusia, radsej to necham tak...:D

K tym urovniam: To som vedel ze tie skusenosti sa delia pri F/M takymto sposobom...Len ak mas skusenosti s tym ze si dohral BG s niakym multipovolanim tak aky bol ich urovnovy rozdiel (medzi hlavnou postavou a osatnymi clenmi) na konci (Alebo pri konci SoA)? Myslim o kolko urovni? To by som rad vedel..Inac diki..:)

Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)

Napsal: 1.1.2009 18:27
od dodo
no berme to tak ze kazdy z partie ma 8 milionov skusenosti a teda to znamena ze mag by bol na zhruba 31. urovni , bojovnik na 40. urovni a multipovolanie F/M by malo urovne trochu vyssie ako 20/20

Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)

Napsal: 7.1.2009 20:34
od Kalach
Fuh ak je to tak tak mne osobne to prijde ako dost velky rozdiel...Radsej dam teda prednost jednemu povolaniu na ktorom sa postava vyvinie poriadne (cisto fighter) ako dvom pricom ani jedno z nich by nebolo dokonale...(Problem bude len v tom ze budem musiet pouzit ShadowKeeper a zmenit Hlavnej postave povolanie z F/M na fightera.. :-? Uz som v BGT v Tabore Banditov a od zaciatku sa mi nechce ist, myslim ze problem by v tom nemal byt..:D Ci? ) Inac dik..:)

Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)

Napsal: 8.1.2009 9:26
od dodo
nene ides na to zle:)
ked urobis uroven 20 tak vsetky hlavne sili ktore si mohol mat za svoje povolanie uz mas , levelovanie od 20 urovni vyssie je velmi neefektivne v podstate by sa dalo povedat ze dostavas akorat 1-3 zivoty plus (ak si mag) nejake kuzla ale aj to iba velmi vynimocne; hlavna vyhoda vysokej urovne spociva v tom ze mas HLA , avsak tie dostavas po tom co nazbieras 3 miliony skusenosti takze ako multipovolanie ich budes mat minimalne tolko kolko singel povolanie (ak nie viac) a navyse si mozes vybrat HLA z oboch povolani.
Zhrnutie: ked si odmislime ze existuju nejake HLA tak jediny rozdiel medzi bojovnikom na 20 urovni a 40 urovni je ten ze ten na 40 urovni ma o 60 zivotov viac.
A co je lepsie? mat o 60 zivotov viac, alebo moznost zosielat magove kuzla vysokych levelov.
Multipovolanie je jednoznacne silnejsie ako singel povolanie , ale velka nevyhoda je to ze na plno si ho uzijes az vtedy ked uz hra skoro konci :cry:

Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)

Napsal: 11.1.2009 17:21
od Kalach
"ale velka nevyhoda je to ze na plno si ho uzijes az vtedy ked uz hra skoro konci :cry: " A prave toto je rozhodujuci faktor....Neviem urovne 20. v obidvoch povolaniach by som dosiahol az pred koncom, cize radsej dam prednost obycajnemu singlu a vychutnam si jeho plnu silu..:) Vies jak to myslim....F/M by som skusil skor keby nemam 6clenov v parte ale iba napriklad troch...Ale najradsej mam ked sme siesti (kvoli dialogom a pod..)....Takze zmenim to na toho obycajneho fightera..:)

Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)

Napsal: 12.1.2009 13:46
od Dlakovlk
Ja osobne by som nehral multy povolanie pokial mas dalsich 5ludi v skupine.Pride mi to ako zbitocne blokovanie plneho rozvinutia jednopovolania :),,,vyplati sa to len ak hras sam a trebars musis tam mat zastupenu zlodejinu,magiu aj bojovnost :) vtedy dufam rozvinies vsetky povolania co sa exp.tika,,,ja to mam akurat takto rozohrate a som lvl- bojovnik 12 mag 12 zlodej 14 pricom mam prejdenu len (nie celu)athakalu,trhov a dearnisovu pevnost...

Inak by som sa rad spytal-nepaci sa mi ze casto urobim v ramci multipovolania novy level u oboch povolani naraz a zda sa mi ze mi to vtedy pridava zivoty iba raz za jedno povolanie,,,je to mozne ze je to takto?

Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)

Napsal: 12.2.2010 20:49
od golpoton
Zdravím omlouvám se, nejspíš to tu někde bude. Když doinstaluju datadisk Totsc k již rozehrané hře tak ty nové lokace se mi na mapě objeví až po dohrání základní hry nebo hned? Popřípadě v čem je chyba, že je tam nemam. děkuju

Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)

Napsal: 6.7.2010 10:44
od marek.julinek
ja je tam mam hned... teda, hned jak si je sam objevim

Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)

Napsal: 25.11.2010 0:21
od Kalach
Chcel by som sa spytat ako hrate vy ked zacinate BG...Kedze pokial viem ziskane skusenosti sa rozdeluju medzi postavy podla toho kolko ich mate...Preto je vyhodnejsie podla vas na zaciatku zobrat tak 3-4 postavy a naexpit sa na nich kedze levely pojdu rychlejsie alebo co najskor mat plnu 6clennu druzinu ? Co je podla vas vyhodnejsie ? A take nieco ze ziskany experience ide rovnako kazdemu asi neexistuje vsak ? :D

Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)

Napsal: 25.11.2010 16:34
od Field Mouse
*Nejvýhodnější* je hrát singe tripla bez xcapu :)
Jinak určitě platí, že čím míň postav ve skupině, tím víc xp, takže můj obvyklý postup je při hře s družinou po výlezu z Irenicova dungeonu udělat pár lehkých questů jen ve složení Charname + Jan + Jaheira (cirkus, měděná čelenka, zlodějská gilda, harefníci, trhov) a pak nabrat i ostatní, aby mezi postavami nebyl příliš vysoký rozdíl.

Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)

Napsal: 25.11.2010 16:51
od valcik
V hre je však veľa úloh, ktoré po splnení odmeňujú každého člena družiny bonusovou porciou skúseností. (Napríklad oslobodenie Medenej čelenky, či porážka Firkraaga.)
Rovnako i pri postupe do nasledujúcej kapitoly; tiež sa každému z členov družiny priráta niekoľko desiatok tisíc.
Vtedy je lepšie, ak je družina kompletná.