Přesně to co píšeš - to rozdělení se mi prostě nějak nelíbilo. Některé specializace se špatně využívaly (např. bez vylepšeného plavání jsem se ve hře úplně obešel), jiné bych sloučil (např. hacking + elektronika). Také nejsem zastáncem nabušených všeumělů, ale mi se ten systém prostě nezamlouval .CeBrk píše:MCZ:
Mohu se zeptat, jaké změny v rozdělování bodů máš přesně na mysli? Mě úzká specializace celkem vyhovovala. Nemám rád hry, kde v závěru postava umí skoro všechno. V Deus Ex si v závěru hry mohl mít zhruba 3, nebo 4 vlastnosti (z 11-ti) na maximu. Což mi přijde celkem optimální. Jistě, pokdu někdo chce mistrně používat všechny kategorie zbraní a ještě být expert na hecking, paklíče a léčení, asi mu to bude málo
Warrenovky
Moderátor: sevencreature
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
Z Warrenovek jsem hrál nejdřív Deus Ex a ten byl přeskvělý, o to víc mě překvapilo, že když jsem si sehnal (resp. byů mi švagrem vnucen) System Shock2, ten mě bavil ještě víc!! A jasně patří mezi mých Top 5.
Prostředí, atmosféra, interface... ten respawn mi u téměř všech her vadí, ale tady nečekaně sedí- nejni nijak značný, jako třeba u Wizardry 8, a má tady taky jiný účel- bez něj by atmosféra, potažmo pocit strachu opravdu nebylo ono...
A ještě k SS1- sehnal jsem originál karabicovou CD verzi v bezvadném stavu a jen čekám, kdy získám odhodlání pokusit se jí rozběhnout... a už se do tohohle světa nikdy nevrátit D
Prostředí, atmosféra, interface... ten respawn mi u téměř všech her vadí, ale tady nečekaně sedí- nejni nijak značný, jako třeba u Wizardry 8, a má tady taky jiný účel- bez něj by atmosféra, potažmo pocit strachu opravdu nebylo ono...
A ještě k SS1- sehnal jsem originál karabicovou CD verzi v bezvadném stavu a jen čekám, kdy získám odhodlání pokusit se jí rozběhnout... a už se do tohohle světa nikdy nevrátit D
Ze jsem ho nekde videl, jeste neznamena, ze existuje...a ze existuje, jeste neznamena, ze bude fungovat :).Jab píše:Jak, jak?
Mě SS2 totiž nebavil nejspíš právě kvůli tomu respawnu. Bylo to spíš šíleně otravné než děsivé.
Kazdopadne tohle vypada, ze by mohlo:
http://www.sshock2.com/
Zygoptera's 'Ultimate' Spawn Mod
Ale jeste to uvaz, ono to vazne ma svy opodstatneni...zvlast, kdyz se za par supu muze respawnovat i hrac :). Ja stale vaham.
And now for something completely different!
System Shock 2 se u mě umístil v nejlepší pětce her, který jsem kdy pařil - úžasná atmosféra, hudba, příběh, engine... Jenom je hloupý, že se dá (kvůli tmavému prostředí) pořádně hrát jen v noci - pokud teda nepaříte v Podtemnu A respawn mi taky teda moc nesedí..
Jedničku jsem bohužel nezkoušel (a ani nevím, kde bych ji mohl sehnat )
A Thief taky ušel..
Jedničku jsem bohužel nezkoušel (a ani nevím, kde bych ji mohl sehnat )
A Thief taky ušel..
- necrotising_
- Sigilan
- Příspěvky: 1648
- Registrován: 3.10.2005 7:44
- Kontaktovat uživatele:
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele: