BG1: Grey Clan (mód)

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

BG1: Grey Clan (mód)

Příspěvek od Jab »

Pokud jste někdo dohrál tenhle bitevní mod, tak bych měl pár otázek a připomínek.
Opravdu končí tou bitvou v nejvyšším patře Friendly Arm Inn? Nic dalšího už tam není?
Jak se vám bojovalo? Já osobně jsem měl s jednou bitvou celkem problém a to sice s tím potetovaným maníkem na schodech hospody. Nakonec jsem ho umlátil i s tou svou zraněnou partou. Je to opravdu slast, když v bojovém modu nejde spát. Ani nemluvě o tom, že vyléčit postavu v BG1 zabere často více léčivých kouzel, než se dá nabrat jedním spánkem. Takhle si tedy bitevní "výzvu" skutečně nepředstavuji. :-?
Sympatický je ten prodejce, který se po bitvě objeví vedle hradeb. Prodává totiž za méně než kupuje. :roll:
Co se týče zkušeností a zbraní, tak je tenhle mod dobře vyvážen. Ovšem občas vám nepřátelé zatopí s kouzly, na které narazíte spíše až v dalším díle. Koneckonců nejtužší nepřítel byl za 15400 xp (tuším) nadto obklopen partou pohůnků, z nichž každý byl v řádech tisíců xp. Takže celkem tíha.
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

Někde se tam válí šifrovaná zpráva, která obsahuje místo, kde se ukrývá hlavní "boss".

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Mě se mod líbil, hrál jsem ho myslím v Tutu bez omezení XP, takže mi obtížnost sedla dobře.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jab »

Razfallow píše:Někde se tam válí šifrovaná zpráva, která obsahuje místo, kde se ukrývá hlavní "boss".
Tu jsem našel a dal jí tomu kouzelníku. Odešel a už se neukázal... Takže co se dá dělat dál?
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

Zajdi do Beregostu. Tam by tě měl někdo kontaktovat před Feldpost Inn.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jab »

Razfallow píše:Zajdi do Beregostu. Tam by tě měl někdo kontaktovat před Feldpost Inn.
Heh. Fakt prima mod, když mi během hraní ani nikdo neřekne, jak pokračovat. :-D
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jab »

Jů. Parta dvou kouzelnic a válečníka, každý asi za 15 000 xp. A kouzelnice se spoustou veselých ochran, u kterých musím prostě počkat, až skončí. Btw mít jejich záchranné hody, tak se nebojím seskočit ani z mrakodrapu. :-D

No, nicméně nejsme žádné lamy a tedy víme, že základem je solidní palebná příprava:
http://jab.sigil.cz/Grey.jpg
A hnedle se trošku sníží ona převaha:
http://jab.sigil.cz/Grey2.jpg

Přirozeně jsem nakonec vyhrál. Byť na druhou kouzelnici to chtělo jiný živel než oheň. Ale i ten máme k dispozici (byť i s tím hrozným Xanem jako jediným kouzelníkem). :-D
Mňo a toho dalšího nýmanda jistil backstab Imoen, zatímco se hloupě pustil do Khalida a Jaheiry. 8-)

P.S. I když jsem na jednu z těch kouzelnic úspěšně seslal chaos (jediné kouzlo, které za celou dobu prošlo přes jejich ochrany a resistence), tak se stejně chovala jakoby nic. :roll:
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

Jejich AI není nic moc.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jab »

Razfallow píše:Jejich AI není nic moc.
JJ, uvítal bych třebas méně příliš silných kouzel a lepší využití těch na nižších úrovních.
Ta poslední parta mi ale zabila Khalida a loadovat se mi nechtělo, čili svou obtížnost boj měl. Byť to, že confused nepřítel není zmaten je prostě cheat.
Jinak reagovali celkem standartně. Pokud člověk zaútočil na jednoho, tak vyběhli i ostatní atp.
Ten mod je fajn především v těch zbraních, které lze získat. Žádná není až příliš silná, byť ten meč +3 se tomu blíží. Ale jeden nevadí. Nadto po takovém souboji...
Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“