Jade Empire
Moderátor: sevencreature
- MickTheMage
- Sigilan
- Příspěvky: 63
- Registrován: 1.10.2005 14:05
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jade Empire
Ja mam niekedy pocit, akoby sme sa kazdy bavil o inej hre :) Absolutne nezdielam tvoj negativny postoj k JE :) Grafika bola minimalne na urovni druheho Kotora, co mne osobne staci, a dokonca sa nasli aj nadherne scenerie - co je este lepsie :) Pre tych, ktory oblubuju nic nehovoriace cisla, by som povedal, ze je to uplna 7-ckova hra. Vec, ktora na chvilu zahreje u srdca, niekedy sklame, niekedy prekvapi - nic vynimocne, ale predsa ma clovek po jej dohrani dobry pocit.
"I wanted to be a Teminator but they require you have an armored hyperalloy skeleton and mine's mostly recycled truck tires."
http://mickthemage.blogspot.com
http://www.kulturakriplu.net
http://mickthemage.blogspot.com
http://www.kulturakriplu.net
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jade Empire
No, za kolik jsi ji kupoval?
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Re: Jade Empire
Um, na to je tam ale tlačítko (tuším "e") díky kterému se můžeš pohybovat v soubojích volně a útočit.sevencreature píše: "obtížnost" hry by spočívala i v něčem jiném, než neschopnosti pohybovat se a útočit současně (no, to se dá nejspíš pominout - zmiňuju to hlavně proto, že mi to přijde otravné). Jo a předměty by mohly být zajímavé.
Ajantis: V KotOR 2 jsem měl u všech družníků v partě maximální influence. Všichni, u kterých to šlo, byli padawani. To je zase asi nějaký tvůj vzpomínkový optimismus.
Některé NPC jsou dosti fajn. Řekl bych, že hloubkou charakteru se asi rovnají KotOR 1. Druhý díl KotOR měl sice i charaktery lepší, ale byla jichtak půlka, zatímco druhá půlka byla naprosto otřesná (nemluvě o celkovém příběhu hry, který svou "logikou" poněkud zaostával i za Minscem).
Re:
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin ... 0601/34513Ajantis píše:Jab: Na základě mých dvou dohrání K2 tomu nevěřím (čímž nevylučuji, že to je možné).
Zkus to s tímhle. Čistě jen pro ten pocit, že to jde...
P.S. Je z toho i celkem dobře vidět, jak je polovina NPC odfláklá.
Re:
Já věděl, že se zeptáš.Ajantis píše:Tys to tedy jel podle toho návodu a u všech postav dosáhl max. vlivu a případně zpadawanění?
Ne, nejel jsem to podle návodu. Za light side se stali padawani všichni, kteří mohli. Vyjma Bao-Dura. Za dark side už se mi povedli opravdu všichni. Jde o jistý schematismus uvažování u postav. Visas i Služebná většinou souhlasí s tím, co jim říkáš, ale Handmaiden rozhodně nefandní vraždám. částečně podboné, byť mírně složitější, je to i s Bao-Durem. Kreia miluje neutrální odpovědi, machinace atp. Čili v rozhovorech s ní je nutné hledat vlastní prospěch a poučení. Hanharr, G0T0, Mira, T3m4, Mandalore atp. jsou charaktery veskrze odfláklé. Snad je u toho T3-m4 je nutné volit pár hezkých odpovědí a brát ho tam, kde jsou opraváři robotů či přímo roboti, kterým lze pomoci.
Nej charakter je samozřejmě Atton, byť k dark side jej není těžké svést (influence stoupá po vraždách nevinných). Ale u LS může občas být problém a proto se vyplatí tahat jej s sebou asi nejčastěji (spolu s Kreiou).
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
... a přesto to pochopils špatně. Pointa byla v tom, že tomu návodu na GameFAQs věřím co se týče prozkoumání všech herních možností o poznání víc než Tobě, takže jsem se ptal, abych věděl, zda platnost toho návodu někdo (koho znám) v praxi ověřil.Jab píše:Já věděl, že se zeptáš.
Vliv u jednotlivých NPC se získává při konkrétních událostech "v terénu", je tedy třeba mít v příslušný okamžik konkrétního společníka. Aby bylo možno získat maximální vliv u všech, bylo by třeba, aby neexistovala ve hře nějaká událost, která je onou "klíčovou událostí" pro více než 2 společníky - protože víc než 2 s sebou nikdy mít nemůžeš. A na základě svých dvou her se mi toto jevilo velmi nepravděpodobně.
Každopádně se obávám, že i kdyby to tedy šlo, já to neověřím - hraní tímto způsobem by mi šlo silně proti mysli.
Ještě podotknu, že ten dovětek "To je zase asi nějaký tvůj vzpomínkový optimismus." byl opravdu mimořádně hloupý. Na to jsi ale specialista.
Re:
Ty jsi ke KotOR 2 méně kritický, já zase více. Budeme se kvůli tomu hádat v osobní rovině?Ajantis píše:Ještě podotknu, že ten dovětek "To je zase asi nějaký tvůj vzpomínkový optimismus." byl opravdu mimořádně hloupý. Na to jsi ale specialista.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jade Empire
Já ale nemluvím o pohybu bez zaměřeného cíle (protivníka), já mluvím o pohybu dopředu a útočení. Vzhledem k zpravidla krátkému dosahu bojových umění občas boj probíhá tak, že se plížíš dopředu nebo do stran (no dobře, ještě můžeš skákat jako opice - aka "dodge"), pak se zastavíš, udeříš do vzduchu, protože protivník se mezi tím plíživým tempem posune trochu vzad a tak to pokračuje. Nemluvě o tom, že opičí skoky občas probíhají asi takhle:Jab píše:Um, na to je tam ale tlačítko (tuším "e") díky kterému se můžeš pohybovat v soubojích volně a útočit.
X1 - - - - - A - - Y - - A - - - X2
Z místa X1 skočíš, přeskočíš protivníka Y, ale opět jsi od něj moc daleko (vzdálenost na zásah je místo A). Tohle mi přijde otravné - že prostě nemůžeš přiběhnout a útočit. Všechny boje jsou sice těžce primitivní, ale tohle mě docela dost štve a zdržuje to. Nemluvě o soubojích s třeba 5 duchy, kteří útočí na dálku a jsou daleko od sebe Přijde mi to hodně těžkopádné.
Jinak mě konečně něco potěšilo - sekání hlav je takové, milé
EDIT: Hmm, ještě jsem nenapsal dojmy po dohrátí hry. Hmm... Konec patří mezi ty lepší - tím "konec" myslím závěrečnou část. Nebo spíš asi není vyloženě horší než zbytek hry, o kterém nemám zrovna vysoké mínění.
Hra je poměrně lehká, plynulost kazí přehršel rozhovorů, které je záhodno proklikat (člověk nikdy neví) a určitá problematičnost v bojích - pohyb - která nepříjemně zdržuje. V podstatě oddechová záležitost, která na pár odpolední vydrží. Hodnocení bych dal 6-7/10, v závislosti na tom, za kolik jste hru koupili (já osobně dávám 7+, z toho 1+ je za krabičku a cenu ). Kdyby se zredukoval text, lépe (buď svižněji, nebo pro změnu strategičtěji) vyřešily boje (takhle to je ani ryba ani rak - nebo spíš šupinatý rak, či ryba s klepety) a port se provedl s trochou snahy o zlepšení byla by to bez problémů 8+.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- MickTheMage
- Sigilan
- Příspěvky: 63
- Registrován: 1.10.2005 14:05
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jade Empire
999,- Sksevencreature píše:No, za kolik jsi ji kupoval?
[[/quote]sevencreature píše:Hra je poměrně lehká, plynulost kazí přehršel rozhovorů, které je záhodno proklikat (člověk nikdy neví) a určitá problematičnost v bojích - pohyb - která nepříjemně zdržuje. V podstatě oddechová záležitost, která na pár odpolední vydrží. Hodnocení bych dal 6-7/10, v závislosti na tom, za kolik jste hru koupili (já osobně dávám 7+, z toho 1+ je za krabičku a cenu ). Kdyby se zredukoval text, lépe (buď svižněji, nebo pro změnu strategičtěji) vyřešily boje (takhle to je ani ryba ani rak - nebo spíš šupinatý rak, či ryba s klepety) a port se provedl s trochou snahy o zlepšení byla by to bez problémů 8+.
Na to ako si sa k celej hre staval, to vyzeralo na 5 ;)
Je zaujimave sledovat individualne pristupy k hram. Napriklad: mnozstvo textu mi vobec nevadilo, co ma obcas vyrusilo z hrania bola plytkost niektorych rozhovorov. V boji som nemal najmensi problem. Etc. Moje hodnotenie by sa urcite blizilo 8 (aj ked zo srdca neznasam cislene hodnotenia :) ), a to bez rozdielu nakupnej ceny :)
"I wanted to be a Teminator but they require you have an armored hyperalloy skeleton and mine's mostly recycled truck tires."
http://mickthemage.blogspot.com
http://www.kulturakriplu.net
http://mickthemage.blogspot.com
http://www.kulturakriplu.net
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jade Empire
Mně vadí přehršel textu, když je ten text o ničem - prostě jen balast a tuny klišé. Což je klasický případ šablonovitého JE.
Číselné hodnocení taky nemusím - slově jen IMO JE co se RPG týče průměr a celkově zklamání. Z hlediska zábavy (tj. když to beru "lowbrow") to ale jde - proto to vysoké hodnocení.
Číselné hodnocení taky nemusím - slově jen IMO JE co se RPG týče průměr a celkově zklamání. Z hlediska zábavy (tj. když to beru "lowbrow") to ale jde - proto to vysoké hodnocení.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
Čekal jsem z tohohle popisku něco trochu jiného, takže první dojem nebyl nejlepší, ale po pořádněm osahání a prozkoumání se mi vážně líbí (a zřejmě i něco vydrží). Až si říkám, že i kdyby hra samotná nestála za nic, už jen kvůli krabičce se ta koupě vyplatila.sevencreature píše:Počkat, takže to není ta nádherná a těžká plechová krabička s tím super vylisovaným a namalovaným obrázkem vepředu a vzadu, s texturou příjemnou na dotyk?
(A vcelku se mi líbí i některé obrázky z "The Art of Jade Empire" brožurky. Ta asi v české verzi také není, že?)
Re: Jade Empire
No práve som sa pustil do tejto hry. Zatiaľ ma bavý a musím povedať, že viac než dosť.Inak len tak pre zaujímavosť: Kto vie, že táto hra bola vo vývoji 11 rokov
Hrdinovia umierajú,legendy žijú naveky. - BEOWULF
www.kocogel.info
www.kocogel.info