Stránka 1 z 4

Mod: Tower Of Deception

Napsal: 30.3.2007 22:12
od Valiant
Takže konečne po dlhej dobe som vydal svoj mód, nazvaný Tower Of Deception (Veža Preludu). Týmto by som chcel poďakovať Razfallowovi za jeho pomoc pri tvorbe, a samozrejme Vlasákovi, takisto za jeho cenné rady pri tvorbe niektorých skriptov.

Tu je adresa na domovskú stránku:
http://www.blackwyrmlair.net/~valiant/

A adresa na stiahnutie:
http://dragonshoard.blackwyrmlair.net/b ... php?mod=35

Samozrejme, mód je vďaka Vlasákovi preloženáý do češtiny, takže stahujte kľudne, bez obáv z jazykovej bariéry... :lol:

Napsal: 30.3.2007 23:11
od Jab
Vypadá to přinejmenším zajímavě. Při nejbližší příležitosti vyzkouším. :-)
Btw co udělat i slovenskou či českou verzi stránky? ;-)

TOD webstranka

Napsal: 31.3.2007 9:00
od Valiant
Jab, na preklade stránky sa pracuje. Bude tam možnosť prepnúť jazyk... Ale kedy to bude, neviem, nemám teraz veľa času... :cry:

Napsal: 31.3.2007 9:41
od sevencreature
Vrhám se na něj :-P

Mimochodem, ta stránka má nějaké mouchy - resp. při kliknutí na náhledy screenshots se tyto otevřou ve stejném iframu a ehm, není to IMO zrovna optimální chování. Stejně jako target=xY :-?

Obrázek

Webpage

Napsal: 31.3.2007 10:45
od Valiant
Tak to teda nechápem, prečo ti to robí. Ja som to testovat pre IE a pre Operu, a tam to všetko chodí bez problémov. Keď klikneš na screenshot, tak sa otvorí v novom okne... Ako target som tam dal "_blank", takže by to malo fachať... Nerozumiem. V čom tu stránku prehliadaš??

Stránka bola úspešne testovaná validátorom, a korektne sa zobrazuje v IE, Mozille Firefox, a v Opere od v7... Keď náhodou máš staršiu verziu Opery (čo samozrejme nepredpokladám), tak si stiahni novšiu a pôjde ti to ok...

Napsal: 31.3.2007 10:57
od sevencreature
Valiant: Opera 8.54. Hmm, aha ve Firefoxu už to funguje.

V Opeře mám vytvořený skript, který odstraňuje target=_blank (takže spíš záležitost mé strany - target=_blank považuji za zlo :lol: ). Ok, prostřední tlačítko to stejně řešilo už předtím. Omouvám se za dezinformaci :oops:

Napsal: 31.3.2007 11:18
od Vlasák
Valiant: paráda, skutečně to vypadá zajímavě ;-) :applause:

Napsal: 31.3.2007 15:09
od Morty
hmm, aujimave, skus dat javascript.close() na klinutie na obrazok, cize, ked kliknem na screen, zatvori sa okno ;-) to je iba postreh na zlepsenie sajtny

Napsal: 31.3.2007 15:42
od Valiant
to xRage. porozmyslam o tom, to nie je zly napad... :lol:

Napsal: 31.3.2007 19:29
od sevencreature
Ok, takže moje dojmy :-)

Ty dobré:
Parádní mapy a animace ;-), celkem přiměřená obtížnost (odhaduji - hrál jsem s Tactics a postavami na konci BG II) a počet předmětů.

Ty divné: Lizardman Shaman kouzlící Time Stop? Moje PC by řekla "WTF?" :lol:
Úvodní dialog s Tianem je hodně podobný rozhovoru s Firkraagem - přišlo mi to trochu jako deja-vu.

Ty, které se mi nelíbily: Jakožto čtenáři WoT mi přišel Randův meč v BG II jako pěst na oko :-?

Konec je poněkud (vlastně hodně) antiklimaktický :-?

Pokud ignorujete zmrzlé dryády, tak se na konci stejně vesele teleportuje k vám a následně vás hodí z věže ven.

Tipy - v té části, kdy se nastupuje do lodi je "fog of war" docela divný a nepříjemný - nebylo by lepší buď celou mapu odkrýt nebo alespoň zvětšit viditelnost?

Diky...

Napsal: 31.3.2007 21:50
od Valiant
Nazdar :lol:

Co sa týka tvojich pripomienok, vďaka sa tvoje postrehy. Ale jedine, co zmenim, je zrejme poschodie s dryádami. Proste to urobím tak, ze deaktivujem teleport a aktivujem ho az ked budu dryady oslobodene... Teda vlastne len jedna, druha bude mrtva... :lol:

Lizardmani ostanu - takto sa mi to paci... 8-)

Randov meč? Mas na mysli Callandor? Sakra, na to som nepomyslel, ale zrejme ho len premenujem... To sice znamena, ze musim prerobit celú jeho charakteristiku. Teda vlastne len tu, ked uz je identifikovany. Ale nijaka ina mi nenapada... :cry: Mas nejake napady??

A zmenim aj fog of war, to je zaujimava pripomienka...
Co sa tyka toho konca, ako si to myslel antiklimakticky?? To je aky, preboha? je to takmer presne podla predlohy, takze toto nie je ani tak moja vec, ako autora povodneho dobrodruzstva... Samozrejme, nieco som zmenit musel, ale podstata je zachovana...

S tou charakteristikou meca budem fakt potrebovat pomoc. Ak ta nejaka napadne, daj vediet cez PM, opravil by som to...

Napsal: 31.3.2007 23:06
od sevencreature
K těm Lizardmanům - no, tím WTF? se smajlíkem jsem chtěl říct, že Lizardmani v BG II jsou taková tupá stvoření, která většinou jen chodí a pak umřou :lol: Tak mě to docela pobavilo, když kouzlili a ještě k tomu TS :-) Tj. přišlo mi to divné pouze v kontextu BG II :-) Taktéž se mi celkem líbili :-)

Jj, to řešení s dryádami co chceš udělat je parádní.

Antiklimaktický - no, tak trochu jsem čekal, že se na konci ještě něco dozvím, případně tam budou nějaké zajímavé efekty (takhle to je jen díky, tady jsou peníze nebo ehm, jiné řešení). Spíš mi to přišlo zvláštní v kontextu toho, že to tak podezřele zadával :-)

Ad meč - hmm... V téhle podobě to je spíš easter egg ;-) Ok. PM.

Napsal: 1.4.2007 16:14
od Valiant
Pokud ignorujete zmrzlé dryády, tak se na konci stejně vesele teleportuje k vám a následně vás hodí z věže ven.
Po rozbití Astrálneho kryštálu sa predsa dryády automaticky rozmrazia. Jednoduché. :lol:

TOD v2

Napsal: 8.5.2007 9:25
od Valiant
Takže je to tu, konečne. Tower Of Deception v2 bola vydaná na svetlo. Download link je rovnaký ako predtým. Ak máte záujem, vyskúšajte...

P.S.: týmto chcem poďakovať Razfallowovi za testovanie módu a všetkých jeho možností, vrátane jeho pomoci pri vytváraní Vylepšeného Strážcu Kryštálu. Díky, Razi... :lol:

Napsal: 17.5.2007 19:36
od Jab
Měl jsem problémy, pokud jsem instaloval quest pack po Tower of Deception. Resp. instalace se nepodařila (jen problesklo černé okýnko setupu). Při obráceném pořadí šlo vše v poho. A ano, zkoušel jsem to vícekrát (jen pro případ). ;-)