BG2: "Umělé" nastartování dialogů v družině

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
Vadhalor
Sigilan
Příspěvky: 2
Registrován: 10.4.2007 15:18
Kontaktovat uživatele:

BG2: "Umělé" nastartování dialogů v družině

Příspěvek od Vadhalor »

Opravdu, snažil jsem se. Prohledal jsem každý (EHM!) koutek Sigilského fóra, ale nikde jsem nenalezl to, po čem jsem pátral - způsob "nakopnutí" interakce mezi postavami pomocí konzole či "Cheat keys". Takže zakládám nový thread...pokud to tu už někde je, tak se omlouvám, ale opravdu jsem to nenašel ať jsem hledal sebevíc.

A co že vlastně chci?
Kdysi dávno (několik let zpátky) jsem znal způsob jak "nastartovat" "náhodný" dialog mezi postavami ve družině. Šlo to tuším nějakým příkazem přes konzoli...A teď by se mi to zatraceně šiklo (BG1,ToSC,BG2 za sebou, ToB se blíží k božskému vyvrcholení...ale asi jsem moc rychlý, protože se mi romance (s Vici ;-) ) neskutečně vleče a moc jsem si dialogů mezi postavami neužil...). Potíž je v tom, že jsem ten proces "umělého nahození dialogu" zapomněl. Doufám, že se tu najde nějaká LG duše, co mi helfne a poradí jak na to... :-))
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
Edvin
Sigilan
Příspěvky: 188
Registrován: 2.11.2006 8:18
Bydliště: Stín

Příspěvek od Edvin »

Hmm, platí to i pro dialogy ke ketrým se může CHARNAME vyjádřit ? ( ty ve kterých lze vybírat odpovědi )
Uživatelský avatar
Cesare
Lim-Lim
Příspěvky: 1504
Registrován: 13.1.2006 21:50
Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cesare »

Edvin píše:Hmm, platí to i pro dialogy ke ketrým se může CHARNAME vyjádřit ? ( ty ve kterých lze vybírat odpovědi )
Mně to funguje i v těchhle případech...
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
Vadhalor
Sigilan
Příspěvky: 2
Registrován: 10.4.2007 15:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vadhalor »

Jo, tam už jsem koukal...ale až teď jsem si všiml...

CTRL+I Selects animation (see CTRL+L). Can force banters

Chjo, ta nepozornost... :-)

Díky.
Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“