Opravdu, snažil jsem se. Prohledal jsem každý (EHM!) koutek Sigilského fóra, ale nikde jsem nenalezl to, po čem jsem pátral - způsob "nakopnutí" interakce mezi postavami pomocí konzole či "Cheat keys". Takže zakládám nový thread...pokud to tu už někde je, tak se omlouvám, ale opravdu jsem to nenašel ať jsem hledal sebevíc.
A co že vlastně chci?
Kdysi dávno (několik let zpátky) jsem znal způsob jak "nastartovat" "náhodný" dialog mezi postavami ve družině. Šlo to tuším nějakým příkazem přes konzoli...A teď by se mi to zatraceně šiklo (BG1,ToSC,BG2 za sebou, ToB se blíží k božskému vyvrcholení...ale asi jsem moc rychlý, protože se mi romance (s Vici ) neskutečně vleče a moc jsem si dialogů mezi postavami neužil...). Potíž je v tom, že jsem ten proces "umělého nahození dialogu" zapomněl. Doufám, že se tu najde nějaká LG duše, co mi helfne a poradí jak na to... )
BG2: "Umělé" nastartování dialogů v družině
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
- Cesare
- Lim-Lim
- Příspěvky: 1504
- Registrován: 13.1.2006 21:50
- Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
- Kontaktovat uživatele:
Mně to funguje i v těchhle případech...Edvin píše:Hmm, platí to i pro dialogy ke ketrým se může CHARNAME vyjádřit ? ( ty ve kterých lze vybírat odpovědi )
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--