StarCraft II
Moderátor: sevencreature
Alien: Ano, takovou nehoráznost jako prostý remake by si nedovolili, ale pokud to beru z pohledu který nadhodil Tinnarr, tedy hra pro PG, tak mi přijde že jednička sotva nabídne míň. Samozřejmě že ve dvojce budou nějaké nové jednotky, některé staré dostanou nějaké efektní speciální skilly a podobné věci, ale koneckonců jde jen o to, aby ty strany byly dobře vyvážené, protože o moc víc, než že se střetnou dvě grupy, přece nejde.
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
Je mi to jasné, ale já se za svou pravdu budu bít až do konce .sevencreature píše:MCZ: Obávám se, že by tě za tvé návrhy ohledně změn StarCraftu fanoušci lynčovali
Právě že já mám k SC1 spoustu připomínek, co by šlo udělat lépe a SC2 vydím jako promarněnou šanci.sevencreature píše:Vzhledem k tomu, že synonymum pro SC je podle hodně lidí dokonalost, nejde tak ani o to, vytvořit nějaké šíleně originální pokračování, ale udržet pokud možno hratelnost.
Hmm, pamatuji si, že ve stařičké 2d izometrické strategii Total Annihilation (97) byl dokonalý 3d terén - balistika, jednotky modelované 3d, takže stíhačky se chovaly jako stíhačky (!!! - tohle ještě několik let v jiných hrách vůbec nebylo) a dělaly parádní manévry (vývrtky atd.), radost pohledět. Chybělo "jen" lepší ovládání a formace, aby se to dalo uhlídat. Udělat takové ovládání dnes podle mě není problém (ani v plně 3d stretegii), chce to jen úsilí jej vymyslet a dopilovat.Ajantis píše:Jen bych podotkl, že dle mého není možné ovládat "bitvy v plně 3D prostoru" ze strategického pohledu na plochém monitoru, kterému ten 3. rozměr chybí.
No, pochybuji, že "RPG prvky" v SC2 nebudou.AlieN píše:A to že se drží klasického strategického konceptu a ne Warcraftího pseudoRPG mě obzvlášť těší . Ne že by W3 byl špatný, ale od SC očekávám něco úplně jiného.
Ano, až budu mít pořádné dělo a fůru času, mám v plánu jej vyzkoušet. Jen mě trochu odrazují ohlasy, že jasně nejlepší je hru ovládat z nejvzdálenějšího pohledu - to pak taky není to 3d, které já chci. Vlastně to není vůbec 3d.AlieN píše:MCZ: Jestli chceš opravdu přesný poměr velikostí mezi jednotkami, tak si zahrej Supreme Commander. Ve SC by tohle vedlo ke značným změnám (resp. degradování) hratelnosti.
Ano, jsem si toho vědom, a vzhledem k tomu, že já žádný fanda pg nejsem, mě to dost mrzí.Tinnarr píše:MCZ: SC2 je strategie delana na miru progamingu.
Nemluvím o úplně autonomním chování, ale o značně zautomatizovaném. A také o rozličné hratelnosti. Vysvětlím. V jedné mapě vedeš pozemní útok a chceš podporu ze vzduchu? Ok, zavoláš velitelství a vyznačíš území. Počkáš až přiletí bombarderéry a srovnají vše ve vyznačeném prostoru se zemí. A můžeš pokračovat dál. Nebo letecké bitvy zase probíhají jinak a zde máš pro změnu podporu pěchoty, avšak soustředíš se především na vzdušné síly. Máš pár mutalisků, a musí zničit nějaký prolétavající Carrier. Letíš schovaný v kaňonu, aby tě nezachytil radar a musíš zvolit vhodný okamžik, kdy, kde a jak na carrier zaútočit. Třeba u ústí kaňonu, až bude přistávat poblíž, útok na jeho části, kde je dle informací nejméně obraných věží a kde vy měly být nejcitlivější části... Tohle by šlo udělat i v MP; prostě každá mapa o něčem jiném a rozhodně by hráč neměl vždy k dispozici všechno. Vím, že e to opravdu jiná hra, než asi většina hráčů Blizzardích her čeká, ale proč dělat pořád ty stejné hry, když je tu tolik možností. 3d je ve strategiích zoufale nevyužito, nebo spíše zneužito pouze pro (v případě Blizzardu značně odporné) vizuální orgie.Tinnarr píše:Jednotky ktere se ovladaji sami jsou samozrejme nepripustne. Co se tyce skupin tak ty at si kazdy tvori podle svych predstav, ale zaklad je ze kazda jednotka je samostatna! 3D prostor by take znacne ztizil ovladani armady.
Proto se RTSkám říká klikačky či mousekillery. V podstatě nezáleží na strategickém uvažování, ale na schopnosti kliknout aspoň pětkrát za sekundu - a tohle není strategie. Když chci hru na rychlé reakce, zhraju si raději Counter-Strike.Tinnarr píše:Proste se srazí dvě grupy, zastaví na místě, tak aby byl protivník v dostřelu a ten, kdo bude schopnejsi a lepe dokaze svou armadu ovladat prostě vyhraje. O tom to je!
AlieN, Hamster: jednou prijde chvile kdy uz na hre nebude co vylepsit portoze je dokonala. Myslim ze SC1 k tomu mel dost blizko. Proste je jen cas od cacu treba zmenit engine a grafiku protoze uz byly nevyhovujici. Tak se muze pridat kampan at si to lidi koupi. To je vsechno.
MCZ: vzhledem k tomu ze ja budu jednou mozna za hrani SC2 placenej, ocekavam od ni samozrejme neco jineho nez ty. Tve napady jsou zajimave a jiste ne nerealne. Staci sednout za editor. V AoE3 takove veci bezne vznikaji.
Mousekillery take moc nemusim. Proto hraju AoE3 a ne W3.
MCZ: vzhledem k tomu ze ja budu jednou mozna za hrani SC2 placenej, ocekavam od ni samozrejme neco jineho nez ty. Tve napady jsou zajimave a jiste ne nerealne. Staci sednout za editor. V AoE3 takove veci bezne vznikaji.
Mousekillery take moc nemusim. Proto hraju AoE3 a ne W3.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Podle Blizzardu ne. A díky za to.MCZ píše:No, pochybuji, že "RPG prvky" v SC2 nebudou..
Btw. jediná chyba StarCraftu v mých očích je rozlišení limitované na 640x480 (ok, 800x600 když vezmu v potaz DoubleScan) - a to je v době 1920x1200 monitorů přece jen TROCHU málo. Už z toho důvodu by obyčejná změna enginu byla plus (a mně osobně by bohatě stačila).
Blizzardu o nic nejde - při nehorázném úspěchu WoW jde z hlediska financí o ubohý vedlejší produkt. Ale na druhou stranu, jméno StarCraftu je dost silné - čili ani Blizzard si nemůže dovolit to jen tak odfláknout... Takže doufám, že jde o takový pohodový projekt, který není limitován časem a penězi, ale s velkým důrazem na kvalitu - čili máme se na co těšit (opravdu doufám ).
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
2MCZ: Nebudu reagovat na všechno co jsi napsal.
Tvoje vize SC2 je pro mne jako fanouška SC nepřijatelná, ale tvoje vize novodobé strategie je mi velmi blízká a už delší dobu uvažuji nad podobným konceptem. Bohužel myslím, že je to ještě otázka nějakých dvou generací (herních), než se k tomu dostaneme. Jako jakýsi protozoid další generace se dá považovat Spore. Ale dočkáme se, určitě.
Tvoje vize SC2 je pro mne jako fanouška SC nepřijatelná, ale tvoje vize novodobé strategie je mi velmi blízká a už delší dobu uvažuji nad podobným konceptem. Bohužel myslím, že je to ještě otázka nějakých dvou generací (herních), než se k tomu dostaneme. Jako jakýsi protozoid další generace se dá považovat Spore. Ale dočkáme se, určitě.
Jsem tu nový, mějte mě rádi. :D
- Mecker
- Sigilan
- Příspěvky: 732
- Registrován: 2.5.2006 16:16
- Bydliště: Forgotten Realms
- Kontaktovat uživatele:
Vyšlo další video o jednotkách (ale ty zalesněné lokace mi připadají jak z W3): http://www.gamepark.cz/video_ze_starcra ... y_4585.htm
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
Zhlédl jsem dvě promo videa k SC2. První byla ukázka ze hry zaměřená na jednotky. Tím druhým byla filmová sekvence. A obě videa naprosto potvrdily mé domněnky. Tedy, Blizzardí videa jsou skvělá (SKVĚLÁ!), ale ta hra mezi nimi vypadá dost divně. Co naplat, když nám designéři tvrdí, že epická bitva vypadá tak, že se potká deset různých jednotek na každé straně, zastaví se a ze vzdálenosti pár metrů po sobě začnou střílet vším co mají, tak to určitě epická bitva bude!
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
MCZ: Mě zase herní video docela potěšilo - GG A především Ghosts a jejich hlášky možná zůstanou zachovány
Ad epická bitva - viděl jsi nějaké větší replaye ze SC 2? Když máš na obou stranách třeba 50 jednotek současně? Vzhledem k tomu, že se o ně musíš starat, tak jsou "epické bitvy" s desítkami jednotek poněkud nereálné, narozdíl od her, kde jednotky v podstatě bojují samy a hráč je jen posílá na smrt.
Ad epická bitva - viděl jsi nějaké větší replaye ze SC 2? Když máš na obou stranách třeba 50 jednotek současně? Vzhledem k tomu, že se o ně musíš starat, tak jsou "epické bitvy" s desítkami jednotek poněkud nereálné, narozdíl od her, kde jednotky v podstatě bojují samy a hráč je jen posílá na smrt.
Naposledy upravil(a) sevencreature dne 17.6.2007 18:56, celkem upraveno 1 x.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
7c: ať tedy těm bitkám, co jsou ve W3/SC2 k vidění, říkají šarvátky a ne epické bitvy, sakra. Fakticky nesnáším, když komentátoři takovýchto herních videí dělají z posluchačů blbce (a to se tedy komentujícímu z Blizzardu dokonale podařilo), obvzlášť miluju věty jako "Chystáme originální RPG z nového fantasy světa..." či "V připravovaném pokračování se hráči dočkají spousty inovací, například jednotek chodícíh po vodě..."; tohle je fakticky těžký úpadek.
- Sadako
- Sigil Team
- Příspěvky: 4552
- Registrován: 25.9.2005 12:58
- Bydliště: Sigil
- Kontaktovat uživatele:
MCZ: Ne že bych Starcraft (nebo moc strategií celkově..) vůbec někdy viděla, ale docela by mě zajímalo, JAK se pozná epická bitva?
Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.