Pokračování Planescape: Torment?
Moderátor: Sadako
Pokračování Planescape: Torment?
Co si myslíte, je ještě nějaká naděje že by mohlo vzniknout pokračování Tormentu ? Už je to sice delší doba, ale pamatuji se že jsem někde četl že se chystá pokračování i když už né z bezejmeným. Pokud si to dobře pamatuju tak tam bylo něco o kouzelníkovi z nesmrtelné rasy ( neumírají stářím ) který putuje sférami a jehož úlohu máte převzít vy. Četl jsem to ale už hodně dávno takže z toho asi sešlo, ale stejně by bylo pěkné se zase podívat do sfér i když už né z Bezejmeným.
A když už jsem to nakousnul, jaká by podle vás byla nejzajímavější záplatka kdyby ( a snad se chystá ) se chystal Planescape Torment 2 s Bezejmeným v hlavní roli ?
A když už jsem to nakousnul, jaká by podle vás byla nejzajímavější záplatka kdyby ( a snad se chystá ) se chystal Planescape Torment 2 s Bezejmeným v hlavní roli ?
- SneZhulak
- Sigilan
- Příspěvky: 344
- Registrován: 8.10.2005 8:13
- Bydliště: vlastní hlava
- Kontaktovat uživatele:
to "pokračovaní" byl asi onem neoficiální datadisk, u kterého tvůrci údajně přišli o 90% práce a už to nedodělali...
Jinak, špatně se mi to říká ale pokreačování PT s největší pravděpodobností nebude, není žádný předpoklad že by bylo komerčně úspěšné.
Jinak, špatně se mi to říká ale pokreačování PT s největší pravděpodobností nebude, není žádný předpoklad že by bylo komerčně úspěšné.
težko pochopit, že chápu vše, protože mi nezbýva nic jiného než nechápát nic
Hlavně není kdo by to udělal, teď jsou všichni zaneprázdnění tvorbou 3d akčních rpg, ale líbilo by se mi to....
Děj bych viděl asi tak že by byl nějakej mega průser (např. ztracená paní bolesti a narušená rovnováha mezi svérami) a chtělo by to pomoc nějaký nekonečně moudrýho vševěda, tak by se hráč vydal třeba přes lothara za našim starym dobrym bezejmeným do pekelný sféry, kdo může být moudřejší než týpek co žil několik století a pamatuje několik set smrtí, bezejmený by pak vystupoval jako rádce a průvodce a sypal ze sebe moudra a zadával hlavní questy (samozřejmě pořád ve sféře pekla, kterou nemůže opustit dokud nedojde soudu)
To by bylo, kdo se do toho pustí?
Děj bych viděl asi tak že by byl nějakej mega průser (např. ztracená paní bolesti a narušená rovnováha mezi svérami) a chtělo by to pomoc nějaký nekonečně moudrýho vševěda, tak by se hráč vydal třeba přes lothara za našim starym dobrym bezejmeným do pekelný sféry, kdo může být moudřejší než týpek co žil několik století a pamatuje několik set smrtí, bezejmený by pak vystupoval jako rádce a průvodce a sypal ze sebe moudra a zadával hlavní questy (samozřejmě pořád ve sféře pekla, kterou nemůže opustit dokud nedojde soudu)
To by bylo, kdo se do toho pustí?
Já klidně zamakám na příběhu a scénaři...
Takže zbytek je na tobě
Jestli editor oblivionu stejnej jako morrowindu tak to bych to odpískal dřív než začnem, NWN2 imho ho zas tolik lidí nemá/nerozchodí (rozchodim ale nemám) a editor v NWN1? Víme jakých kvalit dosáhl SP který tvořil celá divize lidí...
Takže bych se přikláněl spíše k IE
Takže zbytek je na tobě
Jestli editor oblivionu stejnej jako morrowindu tak to bych to odpískal dřív než začnem, NWN2 imho ho zas tolik lidí nemá/nerozchodí (rozchodim ale nemám) a editor v NWN1? Víme jakých kvalit dosáhl SP který tvořil celá divize lidí...
Takže bych se přikláněl spíše k IE
To o komerčním neúspěchu PS:T je v podstatě mýtus. Slovy designera Scotta Warnera:AlmSiVi píše:Chtěl jsem spíše podotknout že když už Planescape 2 tak by to bylo asi nejlepší jako neoficiální mod pro jednu z existujících her, protože pokračování relativně dost komerčně neúspěšné hry asi nikdo nebude chtít udělat.
Co se týče pokračování, jsem v podstatě rád že se žádné nekoná a nejspíš konat nebude. Šance, že by i podruhé vzniklo tak jedinečné dílko je minimální a i kdyby to byla nadprůměrná hra, už by to nebyl Torment jak ho známe -- původní vývojářský tým už se asi sotva dá dohromady a nevěřím, že by se to někomu jinému mohlo podařit napodobit. Ještě jednu citaci od Warnera:We did sell-through around 400k worldwide on Torment. There seems to be an ongoing legacy that the game did very poorly at retail, which isn't true. It actually sold more copies than the Fallouts did.
Those aren't Final Fantasy numbers, but it certainly was profitable for the company.
Přestože bych Torment a jeho přiběhovou linii nechal jak jsou, tak bych v každém případě rád viděl novou hru z Planescape settingu. Pro hry je asi těžko uchopitelný, ale PS:T dokazuje, že to jde a že to může stát za to. Trochu bych se ale obával 3D zpracování, kterému už se dneska asi nevyhnou ani klasické CRPG.To give you some perspective on the why the content was how it was, the three principle writers for the project had degrees in Writing, Philosophy, and Psychology, and all three of them had a lifetime immersion in PnP role playing (and of course one actually worked for TSR). The game didn’t turn out like it did by accident.
DUKE: souhlasím s tebou ale...
... máme v rukou jedno eso...
... Infinity Engine...
... a k tomu pár nadaných lidí co si s ním umí pohrát... (kde jinde je sehnat než na sigilu)
A teď všichni řekněte "Ano, pane" a od teď mě oslovujte pane generále, vyjímku uděluji pouze Neferit Sr. který mě může oslovovat jen "pane" nebo "generále"
... máme v rukou jedno eso...
... Infinity Engine...
... a k tomu pár nadaných lidí co si s ním umí pohrát... (kde jinde je sehnat než na sigilu)
A teď všichni řekněte "Ano, pane" a od teď mě oslovujte pane generále, vyjímku uděluji pouze Neferit Sr. který mě může oslovovat jen "pane" nebo "generále"
mega pruser a zachrana sveta je kliche ktore by som ziadnemu pokracovaniu PT neodpustilIdaho píše:Hlavně není kdo by to udělal, teď jsou všichni zaneprázdnění tvorbou 3d akčních rpg, ale líbilo by se mi to....
Děj bych viděl asi tak že by byl nějakej mega průser (např. ztracená paní bolesti a narušená rovnováha mezi svérami) a chtělo by to pomoc nějaký nekonečně moudrýho vševěda, tak by se hráč vydal třeba přes lothara za našim starym dobrym bezejmeným do pekelný sféry, kdo může být moudřejší než týpek co žil několik století a pamatuje několik set smrtí, bezejmený by pak vystupoval jako rádce a průvodce a sypal ze sebe moudra a zadával hlavní questy (samozřejmě pořád ve sféře pekla, kterou nemůže opustit dokud nedojde soudu)
To by bylo, kdo se do toho pustí?
>>>Tu raz bude nieco velmi vtipne<<<
- Rudax
- Sigilan
- Příspěvky: 206
- Registrován: 5.12.2007 21:24
- Bydliště: střed mnohovesmíru
- Kontaktovat uživatele:
nový Torment
Já jsem si taky říkal proč není nějaké pokračování - jakýsi datadisk - začátek - konec jedničky - krvavé boje.... ve válce krve........ cesty po dalších sférách .... setkání se svou partou(hlavně s tím kdo šel svámi až do konce - samozřejmě pokud byl oživen) .....
Taky jsem si říkal že by mohlo stát za to PT hodit do 3D s použitím nejmodernější techniky - pohled očima Bezej. a pohled 3. osoby.a absolutně žádný cenzura (jistě bi to znamenalo obrovské rozšíření herního světa, spousta dalších úkolů, samozřejmě mnoho dalších herních možností....)
Ve 3D by ta surovost byla prostě vidět (márnice, ....), ale v tomto existujícím 2D tormentu s izomet. pohledu se mi líbí že člověk musí hodně používat svoji fantazii při čtení dlouhých dialogů, při bližším popisu daného objektu.....
Prostě má svoji jedinečnost,... a nemyslím si že by se mu v tom nějaké pokračování nebo nové 3D zpracování mohlo rovnat.
Taky jsem si říkal že by mohlo stát za to PT hodit do 3D s použitím nejmodernější techniky - pohled očima Bezej. a pohled 3. osoby.a absolutně žádný cenzura (jistě bi to znamenalo obrovské rozšíření herního světa, spousta dalších úkolů, samozřejmě mnoho dalších herních možností....)
Ve 3D by ta surovost byla prostě vidět (márnice, ....), ale v tomto existujícím 2D tormentu s izomet. pohledu se mi líbí že člověk musí hodně používat svoji fantazii při čtení dlouhých dialogů, při bližším popisu daného objektu.....
Prostě má svoji jedinečnost,... a nemyslím si že by se mu v tom nějaké pokračování nebo nové 3D zpracování mohlo rovnat.
Naposledy upravil(a) Rudax dne 12.12.2007 19:41, celkem upraveno 2 x.
http://rudax.txt.cz a http://torment2.txt.cz
http://www.youtube.com/user/RXQ79 - MOJE VIDEA z P.T. a TES4
FOREVER TOGETHER. MY LOVE ANNAH
http://torment.txt.cz
http://www.youtube.com/user/RXQ79 - MOJE VIDEA z P.T. a TES4
FOREVER TOGETHER. MY LOVE ANNAH
http://torment.txt.cz
Re: Pokračování Planescape: Torment ?
Mne by sa páčilo keby Morte cestoval po sférach s Candrianom. Annah by sa mohla stať kráľovnou zberačov v Úle. Fall by dalej viedla svoj "podnik". Nordom by mohol byť Šifrovač(frakcia ktorá v hre nebola) aj keď jeho pohľad na svet asi to filozofovanie dosť neumožňuje.(Možno by mohol byť Vnímavý. To by bola prirodzená evolúcia.) Dakkon by napr. založil Githzeraiský bar. Hrdina by ich mohol cestou stretávať a oni by mu hovorili o starých časoch keď cestovali s nesmrteľným chlapíkom.
Šupa by bola keby hrdina cestou stretol Alaisa ako mocného a uznávaného bojovníka ktorého každý pozná.
A zápletka? Hrdina by žil v Curste s rodinou a deťmi. Celý Curst by začal opäť padať do Carceri a hrdina by ho chcel zachrániť. Asi ne moc origoš. Alebo by sa jeho rodina nakazlia tou žltou chorobou a umierala. On sa vydá hľadať liek aby ich zachránil. Trochu lepšie ale na PST príbeh to nemá ani zďaleka.
Otázka: Ak by NO zomrel dostane sa na nejakú sféru ako žiadateľ. Kam by sa dostal?
Šupa by bola keby hrdina cestou stretol Alaisa ako mocného a uznávaného bojovníka ktorého každý pozná.
A zápletka? Hrdina by žil v Curste s rodinou a deťmi. Celý Curst by začal opäť padať do Carceri a hrdina by ho chcel zachrániť. Asi ne moc origoš. Alebo by sa jeho rodina nakazlia tou žltou chorobou a umierala. On sa vydá hľadať liek aby ich zachránil. Trochu lepšie ale na PST príbeh to nemá ani zďaleka.
Otázka: Ak by NO zomrel dostane sa na nejakú sféru ako žiadateľ. Kam by sa dostal?
Re: Pokračování Planescape: Torment ?
Pokracovanie? nikdy.. P:T je dokonaly tak ako je... cokolvek navyse by ho znicilo.
A kde NO skonci, je snad jasne z outra Myslim ze ferovejsi a viac naplneny osud si ziadat nemohol...
A kde NO skonci, je snad jasne z outra Myslim ze ferovejsi a viac naplneny osud si ziadat nemohol...
...you live, you learn...
Re: Pokračování Planescape: Torment ?
Napadlo me neco lepsího nez pokracování.
Kdyby uz meli neco vydat já bych vydal hru z pribehem které se odehrával jeste pred Planescape Torment.
Jen si to predstavte, byli by jste clovek který by zil velmi nebezpecný zivot pak by tam byl nejaký ten pribech
( o minulosti 1 bezejmeného se neodvazuju spekulovat ) potkali by jste staré známé spolecníky jako je Xcharias,
Mladý Dakkon, " Cerstvý " Morte a Cestoval by s vámi ( asi by to bylo knezka ) i vase stará dobrá snoubenka.
Vasim uhlavní úkolem ke konci by bylo najít Ravel ( tehdy jeste mladou a krásnou ) ta po vás nejdríve bude neco
chtít atd..... Hra by vlastne skoncila tím ze by vás Ravel na otestování nesmrtelnosti zkusila zabít a pak by jste se
probudili na márnicním stole, naprosto originální konce
Kdyby uz meli neco vydat já bych vydal hru z pribehem které se odehrával jeste pred Planescape Torment.
Jen si to predstavte, byli by jste clovek který by zil velmi nebezpecný zivot pak by tam byl nejaký ten pribech
( o minulosti 1 bezejmeného se neodvazuju spekulovat ) potkali by jste staré známé spolecníky jako je Xcharias,
Mladý Dakkon, " Cerstvý " Morte a Cestoval by s vámi ( asi by to bylo knezka ) i vase stará dobrá snoubenka.
Vasim uhlavní úkolem ke konci by bylo najít Ravel ( tehdy jeste mladou a krásnou ) ta po vás nejdríve bude neco
chtít atd..... Hra by vlastne skoncila tím ze by vás Ravel na otestování nesmrtelnosti zkusila zabít a pak by jste se
probudili na márnicním stole, naprosto originální konce