Animace
Moderátor: Razfallow
- Anyndur Sannesem
- Sigilan
- Příspěvky: 47
- Registrován: 29.10.2005 17:11
- Bydliště: Hradec Kralove
- Kontaktovat uživatele:
Animace
Newite kde by se dali sehnat jiz vyexportovany animace treba do gifu ? a myslim tim vetsinu postav co je v IE udelanych.......alespon lidi nebo elfy bych potreboval, bohuzel nikde moc nemuzu animace s elfy nebo lidmi najit....kdyz si to prohlidnu v Infinity Exploreru, tak tam treba lide jsou, ale problem je ten, ze maji takovy ty ulitle barvy, aby se to dalo nejak barvit ve hre...
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
Tenhle link mi kdysi dával Jab (díky ):
http://dynamic.gamespy.com/~infinitum/i ... ims-ac.php
Nevím jestli tam ale najdeš všechno co budeš chtít. Jinak pokud vím, animace z BAMů jdou do animovaných GIFů vyexportovávat pomocí BAMWorkshopu.
http://dynamic.gamespy.com/~infinitum/i ... ims-ac.php
Nevím jestli tam ale najdeš všechno co budeš chtít. Jinak pokud vím, animace z BAMů jdou do animovaných GIFů vyexportovávat pomocí BAMWorkshopu.
- Anyndur Sannesem
- Sigilan
- Příspěvky: 47
- Registrován: 29.10.2005 17:11
- Bydliště: Hradec Kralove
- Kontaktovat uživatele:
No on ti ten BAMworkshop stejne moc nepomůže, protože s nim muzes vyexportovat postavy lidi a elfů, prave jen v tech ulítlých barvách.
To proto, že ty spravné barvy davá na klíčovací pozadí až engine.
Což bys mohl ručně udělat taky, ale ty práce s tím.
Je to tak Vlasáku
To proto, že ty spravné barvy davá na klíčovací pozadí až engine.
Což bys mohl ručně udělat taky, ale ty práce s tím.
Je to tak Vlasáku
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.
No, já bych ze všeho nejvíce doporučoval pracovat zejména s DLTCEP a až jako doplňkově pak s BW. DLTCEP nabízí implementovaných mnoho možností potřebných "ze života" a konkrétně práce s paletami a exporty/importy bamů byly jednou z oblastí, na kterou byla v tomhle docela soustředěná pozornost.
Postavy humaidů jsou takhle "zprzněné" vzhledem k možnostem jejich externího obarvení (volba hráče/moddera, zbroje, pláště atp.)...
Postavy humaidů jsou takhle "zprzněné" vzhledem k možnostem jejich externího obarvení (volba hráče/moddera, zbroje, pláště atp.)...