Stránka 1 z 3

Info?

Napsal: 11.9.2007 16:04
od Arian
Pokus o apríla nebo je tato sekce myšlena vážně? Já osobně jsem samo rád, ale proč ta náhlá změna a neobáváte se, že tento krok přišel už příliš pozdě?

Napsal: 11.9.2007 16:09
od Vlasák
Arian: já doufám, že s ohledem na F3 je to tu ještě docela brzy a ne pozdě ;-)

Ale jinak je to bída, člověk si už ani v září nemůže udělat apríla :mrgreen: ;-)

Napsal: 11.9.2007 17:14
od Ajantis
Já to chápu spíše jako symbolické gesto zrovnoprávnněí Falloutu s "těmi ostatními hrami", které už svou sekci mají.
V nějaký velký rozvoj Fallout diskuse nedoufám.

Napsal: 11.9.2007 20:43
od Yachiko
Sigil je mŕtvy, nech žije Sigil!

Napsal: 12.9.2007 1:22
od Daemon
Samozřejmě, že jde o apríl - a bude celoroční :-)

Napsal: 2.10.2007 18:45
od Illuminating
Takže mám pár otázek:

1) Jak se sakra rozmlová? Co všechno mám napsat do toho řádku? To si jako mám zkusit uhádnout co ví?

2) Skušenosti dostávám náhodně nebo co?

3) Jak je to ze světem a jeho mapou? Když na mapě světa stojim v čtverečku, a jdu o čtvereček např do prava, jak to, že mě to hodí do tý samí lokace?

4) Na co jsou lékárny, když mám schopnost doktor? A jakej je rozdíl mezi schopností doktor a první pomoc?

5) Našel jsem nějakej tábor v poušti, stojí tam nějakej chlápek, píše mi to ať schovám bouchačku a kecnu sním. Proč to nejde?

6) Proč když u rozhovoru kliknu na obchod, žádnej se neobjeví?

7) Tahle skvělá atmosféra a hratelnost se uchová po celou hru?

8) Jestli jo, jakto, že se najdou lidi, co to nepovažujou za nejlepší RPG, a vůbec nejlepší hru na světě?

Napsal: 2.10.2007 18:54
od MCZ
Jen ty, co vím jistě.
SlipKnoT píše:1) Jak se sakra rozmlová? Co všechno mám napsat do toho řádku? To si jako mám zkusit uhádnout co ví?
Používání toho řádku není vůbec třeba, rozhovory se vedou v klasickém stylu voleb a reakcí.
SlipKnoT píše:2) Skušenosti dostávám náhodně nebo co?
Úkoly, zabití nepřátelé...; nevšiml sis textového řádku dole?
SlipKnoT píše:4) Na co jsou lékárny, když mám schopnost doktor? A jakej je rozdíl mezi schopností doktor a první pomoc?
Pro ty, co schopnost doktor nemají na takové úrovni? Jinak rozdíl je myslím zhruba takový - stimpacky/první pomoc léčí pouze hitpointy, doktořina těžší zranění.
SlipKnoT píše:6) Proč když u rozhovoru kliknu na obchod, žádnej se neobjeví?
Ne každé postava má co nabídnout.
SlipKnoT píše:7) Tahle skvělá atmosféra a hratelnost se uchová po celou hru?
Dál je to dle mého ještě mnohem lepší.
SlipKnoT píše:8) Jestli jo, jakto, že se najdou lidi, co to nepovažujou za nejlepší RPG, a vůbec nejlepší hru na světě?
Ti lidé hráli Planescape: Torment.

BTW - dabusové, pak bych tyhle příspěvky asi oddělil někam do Otázek a odpovědí; mohl bych to pravda udělat sám, ale nebudu vám brát práci ;-).

Napsal: 2.10.2007 19:02
od yenn
SlipKnoT píše:3) Když na mapě světa stojim v čtverečku, a jdu o čtvereček např do prava, jak to, že mě to hodí do tý samí lokace?
Lokace jsou na mapě reprezentovány zeleným kruhem. Stojíš-li v kdekoli v něm, dostaneš se na totéž místo.
SlipKnoT píše:5) Našel jsem nějakej tábor v poušti, stojí tam nějakej chlápek, píše mi to ať schovám bouchačku a kecnu sním. Proč to nejde?
Pokud bouchačku schováš, měl by si s tebou promluvit.

Napsal: 2.10.2007 19:28
od Morty
yenn píše:
SlipKnoT píše:3) Když na mapě světa stojim v čtverečku, a jdu o čtvereček např do prava, jak to, že mě to hodí do tý samí lokace?
Lokace jsou na mapě reprezentovány zeleným kruhem. Stojíš-li v kdekoli v něm, dostaneš se na totéž místo. fallouty boli(a su)nedokoncene... vyvojari boli hnani dopredu, bicovani(nie naozaj :-D )
SlipKnoT píše:5) Našel jsem nějakej tábor v poušti, stojí tam nějakej chlápek, píše mi to ať schovám bouchačku a kecnu sním. Proč to nejde?
Pokud bouchačku schováš, měl by si s tebou promluvit.
niektori su zavisli na tvojej karme... napriklad, pokial mas neutralnu karmu, cize niekde okolo nuly, neprehovoria si s teou, vraj mas toho este vela co prezkumat a ziskat si respekt, "zli" obchodnici si takisto s tebou nepokecaju pokial si dobry...

ku lieceniu: som zvedavy ako si chces stimpackom uzdravit zloemnu nohu, ci vypichnute oko ;-) doktor taketo veci riesi a lieci, takisto to(Fa, doctor) ovplyvnuje rozne udalosti v hre(rozhovory, pocitace, nebudem ti spoilovat)

ku "rozmlouvani": v niektorych(vnimocne sa objavujucich) rozhovoroch mozes napriklad zadanim spravnej vety(slova) ziskat posun v rozhovore, na ktory je treba nejakych podmienok(SPECIAL, skilly, atd), napriklad sa mozes overseera opytat na water chip a pekne ti o nom zreferuje(hodi sa pokial ta to zaujima a mas napriklad int1 a nemas taku moznost v rozhovore), alebo v shady sands farmarovi polozit otazku ohladom systematizacie poli a sadenia(samozrejme nie presne toto, presne znenie ti neprezradim :-P )

ad 7) + 8) zalezi od cloveka, subjetivity, atd ;-)

ad2) Zkusenosti ;-)

Napsal: 2.10.2007 19:49
od yenn
xRage: Tipuji, že ten „tábor“, v němž nechtějí se SlipKnoTem mluvit, je Shady Sands. A vzhledm k tomu, že hraje Fallout krátce, pochybuji, že už má výrazně vychýlenou karmu.

Samozřejmě se ale mohu mýlit.

Napsal: 2.10.2007 19:53
od Morty
myslim, ze pokial nema dost vysoke charisma a rec tak ho tam ani nepustia :-? ale da sa z toho vykecat

aaa zbran schovas tak, ze si v inventari vyporazdnis ruku v ktorej mas zbran a das si tuto ruku ako aktivnu... odporucam chodit v jednej ruke so zbranou a v druhej s paklucom, mdkitom, atd ;-) potom uz len prepnes ruky a mozes si behat kde chces a ako chces :-)

Napsal: 3.10.2007 7:16
od Illuminating
Děkuju za rady a tipy všem ;-) A teď poslední otázka: Můžu nějak zrychlit běh postavy?

Napsal: 3.10.2007 7:18
od Morty
pokial mas nastavene v options behat vzdy(always run) tak uz nie... da sa este drzanim shiftu a kliknutim zmenit rychlost pohybu(run/walk) ale viac ako beh to uz nejde ;-)

Napsal: 3.10.2007 13:43
od Illuminating
Jj, dík. Normálně je to slimák :lol:

Napsal: 3.10.2007 15:26
od Saruman
Možná by nebylo zlé přidat do hlasování možnost "Určite, ale pouze kvůli SlipKnotovi". :-D