Ještě pár obrázků z poslední planety:
Z grafického hlediska stojí za pozornost ještě ony "anonymní světy", které jsou skalnaté a nad barevnými skalami vychází slunce, popř. ještě něco padá z oblohy. Jenže když člověk uvidí 2-3, jako by viděl všechny - liší se pouze barvami, planeta je to stále stejná.
Ostatní prostředí (tedy drtivá většina hry) vizuálně připomíná spíš střílečky z konce 90. let. Jednoduché šedé chodby, popř. nekvalitní "bariérové" textury v exteriérech. Myslím, že je za tím částečně i ta snaha o "dospělost" - kdyby planety vypadaly jako Dantoine, asi by se nemohly "brát dostatečně vážně". A nebo slabý HW Xbox360?
Ilustrací budiž, že jsem za celou hru neudělal ani jeden screenshot, kterým bych tu příšernou grafickou nudu dokumentoval.
Souboje a animace jsou na tom o něco lépe, ale i tady je Mass Effect několik let pozadu a o interaktivním prostředí si může (až na pár beden) nechat zdát. I ty vychvalované obličeje mají sice slušnou mimiku, ale vypadají vcelku nepřirozeně a textury kůže působí jako by měly vyrážku, nebo se chtěly každou chvíli rozpadnout. Jestli jsem od Mass Effect někde čekal víc, tak právě po grafické stránce. A nezachrání to ani několik skvělých krátkých vizí:
(Pro rýpaly: hrál jsem v 1280*1024 s veškerým grafickým nastavením na maximum.)
EDIT: (11:39)
scorpico:
Oficiální minimiální HW požadavky jsou:
- Intel 2,4 GHz nebo AMD 2 GHz
- 1 GB RAM (XP), 2 GB RAM (Vista)
- grafická karta s podporou Shader Modelu 3.0 (NVIDIA GeForce 6800 nebo ATI X1300 XT)
Mass Effect není příliš náročné (s NWN2 se rovnat určité nemůže), ale tady vyloženě nesplňuješ minimální HW požadavky, tak nevím.