Nestačím zírat. Parádní hra
Šokovaný jsem proto, že předchozí díly mi přišly jako naprostá a nezáživná nuda. No, je fakt, že jsem moc nechápal, jak někoho může bavit multiplayer s historickými zbraněmi a trapnými stranami (spojenci vs. nácci) - nejspíš proto, že těch FPSek jsem viděl dohrávat za ty roky už tolik, že mi celá druhá světová lezla krkem. Nj, přeháním (ale jen trochu) Tj. přechod CoD4 do moderní doby je pro mě skvělá a esenciální změna.
Grafická lahůdka, která svižně běhá i na starých strojích (dokonce bych řekl, že multiplayer běhá svižněji než multiplayer v CoD2 - přičemž samozřejmě vypadá mnohem lépe). A "grafickou lahůdkou" nemám na mysli samoúčelné využití efektů, ale spíš jejich velmi dobré použití ve hře. Řekl bych, že to je možná nejfilmovější FPS vůbec - situace během single playeru hráče dokážou velmi dobře vtáhnout do děje, místo klasických CGI videí či cut-scenes se většina těchto záležitostí odehrává přímo z vašeho pohledu a působí velmi přirozeně.
Jinak single je klasická on-rails střílečka (klasická neznamená nudná či primitivní - no... - ale prostě on-rails). Zato multiplayer je prostě paráda Už jsem dlouho nezažil, že by mě bavil i obyčejný deathmatch pouze ve dvou lidech. Navíc tu je celý systém hodností, levelování a odemykání různých bonusů, schopností, zbraní a jejich vylepšování. Pokud se ještě vynoří údajně plánovaný (tj. nejspíš jen internetové zbožné přání) kooperativní multiplayer (v single player hře), nebudu mít CoD4 co vytknout.
Call of Duty 4
Moderátor: sevencreature
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Call of Duty 4
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- Mecker
- Sigilan
- Příspěvky: 732
- Registrován: 2.5.2006 16:16
- Bydliště: Forgotten Realms
- Kontaktovat uživatele:
Re: Call of Duty 4
MP sem sice nehrál (na to sem měl ještě slabý stroj), ale SP je fakt dobře vymyšlen. Grafiku chválit nemohu, neboť jsem neměl maximální detaily, ale i tak velice slušné, zejména efekty kouře mě nadtchly. Ale je to velmi krátké! Dohrál jsem to za cca 8 hodin a to sem v některých misí poměrně dost dostával na p*del. Jen škoda že sem ho už smazal, nyní bych si MP s radostí zahrál.
- Illuminating
- Sigilan
- Příspěvky: 816
- Registrován: 17.10.2006 14:48
Re: Call of Duty 4
Já hrál singleplayer i multiplayer.
Bratr dohrál asi třikrát.
Grafika je skvělá, atmosféra taky, stejně tak i hratelnost. jenže ono to zase přestane po chvíli bavit a ten krásnej pohled na střílící se vojáky taky neni cool až dokonce hry.
Prostě další obyčejný FPS s výbornou grafikou, který je zbytečně moc vychvalovaný jako nejlepší hra roku, když je to vpravdě zábava krátka, navíc ještě do půlky.
Hrál jsem víc FPS spousta z nich se tomuhle dokázala vyhnout.
Bratr dohrál asi třikrát.
Grafika je skvělá, atmosféra taky, stejně tak i hratelnost. jenže ono to zase přestane po chvíli bavit a ten krásnej pohled na střílící se vojáky taky neni cool až dokonce hry.
Prostě další obyčejný FPS s výbornou grafikou, který je zbytečně moc vychvalovaný jako nejlepší hra roku, když je to vpravdě zábava krátka, navíc ještě do půlky.
Hrál jsem víc FPS spousta z nich se tomuhle dokázala vyhnout.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re: Call of Duty 4
SlipKnoT: Multiplayer. I kdyby CoD4 single vůbec neměl, pořád stojí za zakoupení
Mecker: Pro ty, co se jim nelíbí krátká hrací doba singlu je tu obtížnost Veteran
Mecker: Pro ty, co se jim nelíbí krátká hrací doba singlu je tu obtížnost Veteran
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- Mecker
- Sigilan
- Příspěvky: 732
- Registrován: 2.5.2006 16:16
- Bydliště: Forgotten Realms
- Kontaktovat uživatele:
Re: Call of Duty 4
To jo, ale já každou novou hru hrají na střední, nebo nízkou obtížnost, protože nevím co mě čeká. Takhle jsem docela rychle dojel v Serious Sam 1 na nejtěžší, po prvním kole jsem přestal hrát. Ale příště si CoD 4 jistě dám na těžší, ale na veterána asi ne.
- AlieN
- Sigilan
- Příspěvky: 2932
- Registrován: 4.10.2005 13:31
- Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Call of Duty 4
Call of Duty 4 je bohužel zářným příkladem hry která je tak moc zanesená scriptovanými situacemi a in-game animacemi, že už to není ani tak hra jako spíš interaktivní film.
Na dobrém využití scriptů a fimovém "feelingu" byla sice založená už jednička (a 90% všech akcí od dob HL1 vůbec), ale i ta nabízela hráči aspoň minimální volnost (jinak řečeno - jdeš pořád dopředu nepříliš širokým koridorem, ale aspoň si můžeš vybrat jestli v něm půjdeš po levé, nebo pravé straně), zatímco tady díky neustálé přítomnosti nesmrtelných spolubojovníků, kteří hráči říkají co přesně má dělat, je tento degradován do role cvičené opice určené k odstřelu kdykoli se odchýlí z vytyčené trasy třeba jen o půl metru. Pocit z intenzivní a atmosférické akce ani takřka neexistující příběh přitom zdaleka nejsou tak silné aby toto ospravedlnily...
O to víc mě to mrzí, když je ve hře několik úrovní ve kterých je možné postupovat víceméně volně (např. prohledávání domů ve vesnici) a v těch je z CoD4 excelentní střílečka patřící snad i mezi naprostou špičku žánru, která svým důrazem na reálnou moderní techniku dokáže jakéhokoli military pozitivního člověka docela nadchnout. 7/10
(pro srovnání - CoD1 8-9/10. CoD2 5/10)
Na dobrém využití scriptů a fimovém "feelingu" byla sice založená už jednička (a 90% všech akcí od dob HL1 vůbec), ale i ta nabízela hráči aspoň minimální volnost (jinak řečeno - jdeš pořád dopředu nepříliš širokým koridorem, ale aspoň si můžeš vybrat jestli v něm půjdeš po levé, nebo pravé straně), zatímco tady díky neustálé přítomnosti nesmrtelných spolubojovníků, kteří hráči říkají co přesně má dělat, je tento degradován do role cvičené opice určené k odstřelu kdykoli se odchýlí z vytyčené trasy třeba jen o půl metru. Pocit z intenzivní a atmosférické akce ani takřka neexistující příběh přitom zdaleka nejsou tak silné aby toto ospravedlnily...
O to víc mě to mrzí, když je ve hře několik úrovní ve kterých je možné postupovat víceméně volně (např. prohledávání domů ve vesnici) a v těch je z CoD4 excelentní střílečka patřící snad i mezi naprostou špičku žánru, která svým důrazem na reálnou moderní techniku dokáže jakéhokoli military pozitivního člověka docela nadchnout. 7/10
(pro srovnání - CoD1 8-9/10. CoD2 5/10)
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re: Call of Duty 4
AlieN: Mně na všech těchhle hrách přijde děsně retardovaný systém checkpointů (či jak to nazvat) - prostě chrlí se na tebe nekonečné množství nepřátel, dokud nedosáhneš určitého bodu - potom hra pokračuje dál. Jenže vzhledem k tomu, že jde o základní kámen těchhle on-rail stříleček, tak mi přišlo zcestné na tom zakládat kritiku (asi jako vytýkat BG2, že se tam postavám zvedají levely).
Čili co se herního hlediska týče mi všechny CoD (single player) přijdou stejně ujeté, jen čtyřka vypadá absolutně nejlépe, neodehrává se v debilních kulisách provařené druhé světové války a nepoužívá otravné pravěké zbraně
Čili co se herního hlediska týče mi všechny CoD (single player) přijdou stejně ujeté, jen čtyřka vypadá absolutně nejlépe, neodehrává se v debilních kulisách provařené druhé světové války a nepoužívá otravné pravěké zbraně
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- Illuminating
- Sigilan
- Příspěvky: 816
- Registrován: 17.10.2006 14:48
Re: Call of Duty 4
Nó jo, to je fakt, taky se mi potěch všech střílečkách z Hitler války moc nechce hrát zase a zase to samý s trochu jinou grafikou, takže tady je to aspoň změna.
A multiplayer je fakt docela dobrej, třeba včera jsem chvíli hrál a byl jsem asi třikrát zabitej jistou Alenkou Černou.
A to jsem byl v Multiplayeru v předchozích dílech často na vrcholech.
A multiplayer je fakt docela dobrej, třeba včera jsem chvíli hrál a byl jsem asi třikrát zabitej jistou Alenkou Černou.
A to jsem byl v Multiplayeru v předchozích dílech často na vrcholech.