Stránka 2 z 3

Napsal: 29.6.2006 15:37
od sevencreature
Hmm, tak jsem začal Arx hrát... Zajímavé. Atmosferické, zábavné :-P

Jen se mi zdá divné, že to celkem trhá na max detaily v 1024x768 (je pravda, že na pozadí mám spuštěných dost věcí, mimo jiné Azureus, a disk se nezastaví, ale i tak).

Vypadá to, že peněz jsou mraky, inventář miniaturní.

Hmm, nevíte, co je to za kouzlo - Rhaa Vitae - runy jsem koupil v Arx u obchodnice téměř na začátku hry a je nějaké divné - nepotřebuje žádnou manu, vydrží snad neomezeně dlouho a všechny to zabije :shock: :shock: :think:

A nejdivnější je to, že vůbec není napsané v knize (teda ne, že bych tušil, jak zapisování do knihy funguje - když najdu nové runy, tak experimentuju a když se povede nějaké kouzlo, tak se do knihy zapíše automaticky (zařadí se do odpovídajícího levelu). Btw nenašel jsem ho ani v manuálu :think:

Napsal: 29.6.2006 16:00
od AlieN
sevencreature píše:Hmm, tak jsem začal Arx hrát... Zajímavé. Atmosferické, zábavné :-P
Ano 8-)
sevencreature píše:Jen se mi zdá divné, že to celkem trhá na max detaily v 1024x768 (je pravda, že na pozadí mám spuštěných dost věcí, mimo jiné Azureus, a disk se nezastaví, ale i tak).
hmm... mě to jelo plynule a to nemám zrovna top počítač a paměti mám jen 256MB :think:
sevencreature píše:Hmm, nevíte, co je to za kouzlo - Rhaa Vitae - runy jsem koupil v Arx u obchodnice téměř na začátku hry a je nějaké divné - nepotřebuje žádnou manu, vydrží snad neomezeně dlouho a všechny to zabije :shock: :shock: :think:

A nejdivnější je to, že vůbec není napsané v knize (teda ne, že bych tušil, jak zapisování do knihy funguje - když najdu nové runy, tak experimentuju a když se povede nějaké kouzlo, tak se do knihy zapíše automaticky (zařadí se do odpovídajícího levelu). Btw nenašel jsem ho ani v manuálu :think:
To je myslím kouzlo Ublížení, je docela dost silné. To že není v manuálu je normální, takových kouzel je víc.

Napsal: 30.6.2006 22:48
od sevencreature
Hmm, no není to vyloženě špatná hra, ale není to ani dobrá hra.

Nulová obtížnost - přebytek peněz i vybavení hned od začátku hry. Nenarazil jsem na žádný obtížný souboj. Ještě se mi nestalo, že by bylo v RPG možné zabít prakticky kohokoliv při prvním setkání.

Nevyužité mapy - jednoduché, malé, nic tam není.

Grafika je docela dost slabá - což mi vůbec nevadí, ale jde o to, že to nepochopitelně trhá - zajímavé, netušil jsem, že Arx Fatalis je náročnější než Bloodlines (které mi šly na max v pohodě).

Zbytečně moc zbytečných kouzel.

Když ji srovnám třeba s Dungeon Masterem 2, tak ten vychází vítězně snad ve všech kategoriích, které mě napadnou - včetně (především) grafiky...

Začínám mít dojem, že hry se nevyvíjí, ale degenerují...

Ehm, jasně, že bych ji nemusel srovnávat zrovna s DM2, ale trochu mi ho to připomnělo.

P.S. Ale jinak každému doporučuji - jak jsem psal - zajímavé, atmosferické, zábavné. Navíc moc dungeonů zrovna nevychází.

Napsal: 1.7.2006 2:06
od DerAdler
Poslabší pokus nadviazať na famóznu Ultimu Underworld. Ach jaj takéto spomienky mi vháňajú slzy do očí . To bol priam úžasný zážitok. Skoda, že sa zámer nevydaril na 100 percent. Ale aj tak vďaka za ďaľší klaustrofobický dungeon.

Napsal: 2.7.2006 1:02
od Ajantis
7c: DM jsem nehrál, pročež nemohu srovnávat, ale věci, které já na Arx Fatalis považuji za nejlepší a klíčové, vůbec nezmínils. A to atmosféru, "logické rebusy" a vůbec plno zajímavých nápadů - neříkám, že originálních, ale v porovnání s tím, co jinak dnes vychází za RPG... Ať už systém kouzlení, přípravu jídel, nebo hodně dobré questy.

Jinak grafika je excelentní, přesně taková, jaká mi vyhovuje - atmosferická, kouzelná, krásná. Ovšem špatně optimalizovaná.

Napsal: 2.7.2006 1:26
od sevencreature
Ajantis: Já jsem zmínil, že atmosféra je prima :-P

K té přípravě jídel - poněkud mi uniká smysl... Nevšiml jsem si nějakých problémů s hladověním (indikátor tam asi není, hádám). Jídla jsou mraky a nejlepší způsob, jak uvolnit místo v inventáři je ho sníst. Já ho obvykle prodával.

Napsal: 4.7.2006 14:38
od AlieN
7c: Stejně jako Ajantis nemůžu srovnávat s DM, ale hodně se mi to líbilo. Kvůli atmosféře,systému kouzlení, soubojům (obtížnost mi přišla ok, kouzlení ze začátku není nejsnazší a chladné zbraně jsem nepoužíval), používáním předmětů (vůroba jídla, zbraní...), atd.

Napsal: 2.8.2006 13:14
od Calis
Rozhodně hra která dokáže vtáhnout svou atmosférou ta je v téhle hře prostě tak skvělá že už jen kvůli ní stojí za to se ponořit a zapařit ;-)

Napsal: 7.6.2007 1:58
od yenn
Arx Fatalis bude jako plná hra u Levelu 153. Vychází tento pátek (8. 6.). Spolu s ním se na DVD objeví ještě plné verze Scraplandu, Atlantis 4 a Transport Giant Gold.

Napsal: 7.6.2007 10:24
od Jab
yenn píše:Arx Fatalis bude jako plná hra u Levelu 153. Vychází tento pátek (8. 6.). Spolu s ním se na DVD objeví ještě plné verze Scraplandu, Atlantis 4 a Transport Giant Gold.
Kvůli tomu Arx Fatalis to hodím do novinek na web. Ať sakra někde vyjdou ty Wizardry VIII v angličitně, arx fatalis mám už dávno. :-(

Save

Napsal: 20.12.2007 15:22
od Jirka
Mohl by mi někdo na E-mail poslat save. Ale aby tam byly všechny runy.

Mám E-mail jirkaolszar@seznam.cz


Díky

Re: Arx Fatalis

Napsal: 20.12.2007 18:57
od sevencreature
Jirka: Proč, smím-li se zeptat? :think:

Re: Arx Fatalis

Napsal: 21.12.2007 8:10
od Jirka
Re : Sevencreature

Víš že se můžeš zeptat

No Tak víš mě by udělalo radost kdybych viděl všechna ta kouzla 8-) A já se procházím všude a nemůžu najít žádnou runu.
A nebo by to zrovna nemusel být save ale stačil by editor inventáře tam bych si ty runy nejak dal. jestli máš save ze všema runama nebo editor inventáře prosím pošleš ?? 8-) Budu moc rád. ;-)

Re: Arx Fatalis

Napsal: 21.12.2007 13:15
od sevencreature
No, nemám, jen mě to zajímalo... AF jsem pořád ještě nedohrál (naposledy jsem byl pokud si vzpomínám u nějakých kamenných golemů, když jsem hru odinstalovával). Možná se někdy donutím ji dokončit.... Možná.

Re: Arx Fatalis

Napsal: 21.12.2007 14:43
od Jirka
Aha u těch golemů sem taky skončil tam sem totiž všechny zabil a pak tam byla nějaká velká příšera a ta mě zabila.