Stránka 1 z 3
Jak začít s moddingem?
Napsal: 17.11.2005 10:19
od Zorgan Fenrirson
Zdravím vás pánové,mám takový dotázek,vyskytuje se někde na netu manuálek(nevím,jak jinak to nazvat) k IE?
Napsal: 17.11.2005 17:31
od Vlasák
Manuál pro modování IE by se nechal shrnout v "prolézání"
Velká část úspěchu je totiž ve zkušenostech... Bez toho se neodpíchneš... Pak je další část, která vyžaduje určitý fištrón - a toho někteří mají dost, jiní méně... a od toho jsou právě fóra a tutory a to je celá podstata všeho
Tady udělám takové sestupné schody
Prolézej vše pomocí Infinity Exploreru...
Prolézej vše pomocí DLTCEP/NI...
Prolézej tutorialy...
Prolézej fóra...
Napsal: 17.11.2005 23:39
od MCZ
Vlasák: přidal bych ještě jeden důležitý schůdek:
Ptej se Vlasáka ...
Napsal: 18.11.2005 13:09
od Razfallow
Jak na to?
Napsal: 23.11.2005 13:26
od Zorgan Fenrirson
A čím bych měl začít,jak na to?Nějaké rady do začátku?
Re: Jak na to?
Napsal: 23.11.2005 13:43
od drake127
Zorgan Fenrirson píše:A čím bych měl začít,jak na to?Nějaké rady do začátku?
Nejdřív třeba prolez jak vypadají předměty, co se kde schovává a až trochu pochopíš o co jde, zkus nějaký předmět (kouzlo, cokoliv) upravit. Viz. Vlasákova prolézací metoda.
Napsal: 23.11.2005 16:33
od MCZ
Zorgan: možná bys měl najít něco, co tě bude bavit nejvíce, čili se spíše soustředit jen na jednu oblast (grafika, programování, ...), ale samozřejmě - pokud tě bude bavit vše, klidně (já mám třeba dodneška fóbii z efektů
).
Re: Jak na to?
Napsal: 24.11.2005 0:29
od Vlasák
Zorgan Fenrirson píše:A čím bych měl začít,jak na to?Nějaké rady do začátku?
Nejlepší je skutečně začít s předměty, jak říká drake - tam se totiž prolíná jednak dost věcí a druhak v takové docela "hmatatelné" podobě.
Já osobně zase začal v podstatě kity, tam se toho koneckonců mele taky dost (kde nakonec ne
)
Ale vzpomněl jsem si na jedno takové retro, které povídá o tom, jak začít:
Introduction to Editing IE Games by KenTeamBG
Řídit se jím v dnešní době pravděpodobně moc nepůjde, ale přece jen imho stojí za to si to trochu projít...
Re: Jak na to?
Napsal: 23.5.2006 7:59
od Zorgan Fenrirson
Vlasák píše:Zorgan Fenrirson píše:A čím bych měl začít,jak na to?Nějaké rady do začátku?
Nejlepší je skutečně začít s předměty, jak říká drake - tam se totiž prolíná jednak dost věcí a druhak v takové docela "hmatatelné" podobě.
Já osobně zase začal v podstatě kity, tam se toho koneckonců mele taky dost (kde nakonec ne
)
Ale vzpomněl jsem si na jedno takové retro, které povídá o tom, jak začít:
Introduction to Editing IE Games by KenTeamBG
Řídit se jím v dnešní době pravděpodobně moc nepůjde, ale přece jen imho stojí za to si to trochu projít...
Mám hotový .dlg ke svýmu NPC,ale nevyznám se v úpravách v nearInfinity,co je to death variable a jak mám svojí postavě přiřadit dialogy a historii postavy?
Napsal: 23.5.2006 8:14
od Tokkar
problémy s dialogem
Napsal: 23.5.2006 16:30
od Zorgan Fenrirson
Když si chci v NearInfinity otevřít svůj dialog,tak mi to píše:Error reading ZERTHAN.DLG Unsupported version:N Ze
Re: problémy s dialogem
Napsal: 23.5.2006 16:35
od Razfallow
Zorgan Fenrirson píše:Když si chci v NearInfinity otevřít svůj dialog,tak mi to píše:Error reading ZERTHAN.DLG Unsupported version:N Ze
Jak jsi ho vytvářel?
Re: problémy s dialogem
Napsal: 23.5.2006 16:41
od Zorgan Fenrirson
Razfallow píše:Zorgan Fenrirson píše:Když si chci v NearInfinity otevřít svůj dialog,tak mi to píše:Error reading ZERTHAN.DLG Unsupported version:N Ze
Jak jsi ho vytvářel?
Opsal jsem to z teho manulálu,akorát jsem změnil jméno....
napsáním .txt v aplikaci wordpad a následným přepsáním koncovky....
děláse to nějak jinak,že jo....no jo sem mamlas
Měl sem použít to Weidu že?Teďka sem si ho stáhl
Hodně se omlouvám,že takhle vopruzuju,já bych se to rád naučil
Napsal: 23.5.2006 16:50
od Razfallow
Takže jsi nejdříve vytvořil .d soubor, kde jsi měl něco takového:
IF ~~ THEN BEGIN 0
SAY ~Bla bla bla~
IF ~~ THEN REPLY ~Jistě.~ EXIT
END
... atd.
Stáhl sis WeiDU, rozbalil a weidu.exe jsi společně s tvým .d souborem nakopíroval do adresáře hry.
Pak jsi spustil příkazový řádek, najel jsi do adresáře hry a napsal jsi příkaz:
weidu jmeno_tveho_souboru.d
Což vytvořilo .dlg soubor, který jsi pak nakopíroval do složky override?
Napsal: 23.5.2006 16:56
od Zorgan Fenrirson
Razfallow píše:Takže jsi nejdříve vytvořil .d soubor, kde jsi měl něco takového:
IF ~~ THEN BEGIN 0
SAY ~Bla bla bla~
IF ~~ THEN REPLY ~Jistě.~ EXIT
END
... atd.
Stáhl sis WeiDU, rozbalil a weidu.exe jsi společně s tvým .d souborem nakopíroval do adresáře hry.
Pak jsi spustil příkazový řádek, najel jsi do adresáře hry a napsal jsi příkaz:
weidu jmeno_tveho_souboru.d
Což vytvořilo .dlg soubor, který jsi pak nakopíroval do složky override?
Neee,jakej příkazovej řádek,když já si teďka to weidu stáhl a nevim co s ním mám dělat
Ten .d soubor mám,to mi bylo jasný(jeho vytvoření bylo v poho,nebylo to jenom opisování..chápu to).
Ale nevim co s tím dál,soubor Zerthan.cre mám už hotovej,ale jak to provázat nevim