Napsal: 23.2.2010 21:27
K tomu Dungeon Siege - pokud máš vypěstované melee a sílu, rychleji ti pojede nature magic, pokud obratnost a lukostřelbu, bude to ta druhá (attack?). Nicméně i tak je ten postup relativně pomalý. Jde o to, že melee se zvyšuje úměrnou rychlostí k uštědřenému damage (myslím, nejsem si jist)
Vztah platí zhruba takhle:
Při pěstování bojovníka - maximální rychlost melee a síly, průměrná rychlost lukostřelby a obratnosti, velmi pomalá rychlost magií a inteligence
lučištník - maximální rychlost obratnosti a lukostřelby, lehce podprůměrná rychlost melee a síly, podprůměrná rychlost inteligence a magií
u mága jsou pomalé růsty bojových atributů, lehce podprůměrná obratnost a rychlá inteligence a magie (vždy se trochu zpomalí ta druhá, než na jakou se specializujete); lehce se upravují rychlosi v závislosti na typu magie.
Jsem si jistý, že na netu si to snadno najdete přesně
Vztah platí zhruba takhle:
Při pěstování bojovníka - maximální rychlost melee a síly, průměrná rychlost lukostřelby a obratnosti, velmi pomalá rychlost magií a inteligence
lučištník - maximální rychlost obratnosti a lukostřelby, lehce podprůměrná rychlost melee a síly, podprůměrná rychlost inteligence a magií
u mága jsou pomalé růsty bojových atributů, lehce podprůměrná obratnost a rychlá inteligence a magie (vždy se trochu zpomalí ta druhá, než na jakou se specializujete); lehce se upravují rychlosi v závislosti na typu magie.
Jsem si jistý, že na netu si to snadno najdete přesně