Stránka 1 z 5

Modronské bludiště

Napsal: 25.11.2005 13:42
od drake127
Je modronské bludiště náhodně generované nebo má pevný řád?

Napsal: 25.11.2005 13:48
od AlieN
Já myslím že je náhodné, ale kdesi jsem četl že má podobu čtverce, jen ty místnosti v něm mají nahodně generované vchody (chtělo by to nakreslit si mapu).

Napsal: 25.11.2005 13:48
od Landor
imho náhodně generované, ale jak a do jaké míry a jestli tam není nějaký skrytý řád to teda nevim.. :roll:
K čemu to potřebuješ vědět? :-)

Napsal: 25.11.2005 14:12
od drake127
No, jestli má smysl dělat si mapu. Zatím jsem vyzjistil, že je to čtverec 8×8. Ale nevím, jestli se ty dveře generují náhodně nebo jen podle obtížnosti.

V rámci jednoho dungeonu jsou dveře pevně dané, ale po jeho restartu nevím.

Tak jsem se díval, jakapak se to valstně dělá a zjistil jsem, že existuje krásná akce GenerateModronMaze(). No nezastřelili byste ty vývojáře?

Napsal: 25.11.2005 15:29
od necrotising_
Pri vstupu do nove mistnosti se nahodne generuje pocet nepratel v ni... To je vse, co ti dokazu rict :).

Napsal: 25.11.2005 16:15
od MCZ
drake127 píše:Tak jsem se díval, jakapak se to valstně dělá a zjistil jsem, že existuje krásná akce GenerateModronMaze(). No nezastřelili byste ty vývojáře?
:lol:

Já myslím, že to bude víceméně náhodné s danými pravidly (na nejtěžší - 1x místnost s čarodějem, 1x Nordom).

Asi tam náhodou neexistuje třeba nějaká 2da tabulka s předdefinovanými bludištěmi, že?

Napsal: 25.11.2005 17:03
od Landor
drake127 píše: Tak jsem se díval, jakapak se to valstně dělá a zjistil jsem, že existuje krásná akce GenerateModronMaze(). No nezastřelili byste ty vývojáře?
hehehe :lol:
D.Simpson - gamefaqs.com píše:
Although the place is randomly generated, it holds its form until
you reset it again. Therefore you may want to make a little map.
více zde:
http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/ ... ment_a.txt

Napsal: 26.11.2005 18:29
od drake127
Jinak jsem se nad tím ještě zamyslel a zjistil jsem, že není zas tak jednoduché naprogramovat náhodné bludiště tak, abys mohl dojít do všech jeho zákoutí.

Napsal: 26.11.2005 22:12
od yenn
The entire maze is an 8 x 8 block of rooms. The way that it is "randomized" is for certain doors to close, thus making for a different maze. Each room is considered a completely separate area, with 1301 in the top left and 1364 in the bottom right. You always enter the maze from AR13FY which connects to any room between AR1364 and AR1357.

The "Wizard Room" will always be entered from the "top" door (in the isometric perspective the "top" entrance is the one in the upper right), and Nordom's room will always be entered from the left.
drake127 píše:GenerateModronMaze()
:lol:

Napsal: 13.1.2006 22:10
od Cesare
AlieN píše:Já myslím že je náhodné, ale kdesi jsem četl že má podobu čtverce, jen ty místnosti v něm mají nahodně generované vchody (chtělo by to nakreslit si mapu).
Já si mapu kreslím vždycky. Sice to zdržuje, ale modron maze je už tak dost frustrující. A bez ní je to přímo k posrání. Smysl to rozhodně má, zejména když je dungeon nastavenej na nejvyšší obtížnost...

Napsal: 13.1.2006 22:17
od drake127
Cesare píše:Já si mapu kreslím vždycky. Sice to zdržuje, ale modron maze je už tak dost frustrující. A bez ní je to přímo k posrání. Smysl to rozhodně má, zejména když je dungeon nastavenej na nejvyšší obtížnost...
To jo, takový překvápko jako jsou tři konstrukty a skoro mrtvá parta je na umření (doslova).

Napsal: 13.1.2006 22:20
od Ajantis
... stejně je to bludiště zvláštní místo. Ač je svou podstatou a designem vlastně stupidní, já se při jeho procházení vždycky dobře bavím.. a o napětí tedy nouze taky nejni (viz drake výše) ;-)

(a mapu samozřejmě kreslím)

Napsal: 13.1.2006 22:26
od Cesare
Mě modron maze moc neba, ale bez Nordoma si neumím partu představit...:-)
I když věci jako A Goody! nebo A Clue! mě pobaví vždycky...:-)
A nahánět extra expy - to se občas musí...;-)

Další hnusná věc (nekreslí-li si člověk mapu) je, když vám polovina družiny pochcípe, pak vás zabijou a pak jít do toho šílenýho bludiště hledat věci poztrácený z inventářů parťáků...
Hnus...;-)

Napsal: 13.1.2006 22:30
od Ajantis
cesare: to se mi moc často nestává, v modron maze se totiž boje řeší dobře stylem "kdo včas uteče, neprohraje", ehm... :-)

Napsal: 18.4.2006 21:22
od magnus
modronské bludiště je mazec
dungeon v dungeonu :)
geniální
vždycky jsem si kreslil mapku, ty místnosti vypadaly vždycky stejně
jak už tady někdo psal, bylo to sice náhodně generované, ale vždy ve čtverci 8x8