Stránka 5 z 9

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Napsal: 3.12.2012 23:11
od Idaho
BG3 šanci nemá, otevři si jakýkoliv web o hrách a podívej se co vychází a v jakém stavu. V BG3 nedoufej, protože i kdyby hra s tím názvem vyšla, Baldurs Gate to nebude.

Já klepu do dřeva, mě to běží krásně (klep klep klep). Tarneshova magická střela mě minula, nebo nemá takový efekt, protože jsem takové kouzlo prostě nepostřehl. Rudé jsem měl společně s Neerou a partou na jedné obrazovce.
Celkově bych to, ale nehrotil, přeci jen jde o ptákoviny a hru si můžeš užít i tak, snad jsi nečekal dokonalou hru, ne? Já se vyloženě bál, že to něčím zkoní, přeci jen to dělali málem na koleně

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Napsal: 3.12.2012 23:40
od Velehal
A nejsmutnější na tom je, že dnes je BG (navíc jde o jedničku) považovaná za obtížnou hru.

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Napsal: 4.12.2012 7:49
od PostTrauma
Z mého pohledu to právě zkonili. Konkrétně ta nemožnost označovat jednotlivé postavy a vybírat dialogové možnosti pomocí čísel je pro mě dost zásadní. Prozkoumávat mapu více postavami najednou je teď prakticky k ničemu, protože překliknout myší z jedné postavy na druhou trvá tak dlouho, že to ani nemá cenu dělat. Stejně jako jakákoliv akce, kterou chci vykonat s konkrétní postavou teď trvá mnohem déle.

Stejně tak ta pomalost celé hry. Než přejdeš mapu, můžeš si pomalu zajít na kafe. Kdybych tu hru hrál prvně, asi mi to tolik nevadí, protože by to bylo všechno nové, ale jelikož tam pomalu znám každou veverku, tak je to dost odrazující.

Abych to řekl jinak, zatím jsem si nevšiml žádné výhody oproti BGT (krom jednodušší instalace a čistě kosmetických věcí), zato mě trklo hodně nevýhod.

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Napsal: 4.12.2012 22:36
od Idaho
Velehal píše:A nejsmutnější na tom je, že dnes je BG (navíc jde o jedničku) považovaná za obtížnou hru.
No, víme jak to dneska vypadá, hádám, že nejvíc té takzavené složitosti pramení z nutnosti občas něco přečíst :-D

Posttrauma, to už je spíš o přístupu ke hře, já si to užívám tak jak to je, ne že bych měl nějak moc extra volného času, ale právě proto se tak rád toulám divoučinou. Ty spěcháš, jak kdyby jsi to měl trialku na pár hodin :-D

Jinak co se týče češtiny:
Nefungující zvuky by zřejmě měly být opraveny v dalším patchi, který doufejme vyjde brzo. Kdybyste je chtěli funkční už teď, tak jsem si to opravil sám můžete si to stáhnout tady:
http://uloz.to/xikfm9P/dialog-tlk
Soubor stačí nakopírovat do složky se hrou C:\Program Files (x86)\Baldurs Gate Enhanced edition\Data\00766\lang\cs_CZ
Autorem je PJ_Trewor z ofiko fóra BG:EE, tam také má kladné ohlasy

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Napsal: 5.12.2012 8:17
od Idaho
Dnes vyšel Update 2, velikost do 100mb, aktuálně mi to jede 350-400 kb/s (max mám 500-550)
Bohužel, o češtině ani zmíňka, seznam oprav jsem schoval pod spoiler
Game Update #2 is going up now.
It addresses the following issues:
Multiplayer connecting to non-host bug fixed
Fixed Right click map crash bug
Crash reporting has been improved
Dorn stuck in Kryll cutscene fixed
Fixed crash for OpenGL drivers that don't support compression
Fixed Neera dialogue problem with Edwin in party
Fixed Rasaad dialog loop
Fixed Dorn movement on early Kryll letter retrieval
Version # now displays on main screen
Added support for 'Program Options', 'Maximum Frame Rate'
Fixed function key assignment issues
Updates to English, French, German text
Improved Mouse Wheel support
Min/max damage correctly displays strength modification
Help tooltip says 'Help' instead of 'Rest'
Fix for Half-Orc Biography
Fixed Dorn looping dialogue problem
Fixed Neera and Rasaad item descriptions
Fixes Gallus in the Black pits proficiency selection
Added toggle for hardware mouse cursor
Disabled stairs in tutorial until Belt tells you to use them
Lothander / Rasaad bug fixed
Flaming Fist reputation loss bug fixed
Neera plot Thayan bodyguard XP fixed
Fixed party members attacking each other bug
Bastard sword strength requirement description updated to 11
Tranzig not using spells fixed
Fixed Neera is busy and won't rejoin party bug
Added autosave for Start of Black Pits

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Napsal: 5.12.2012 14:39
od P0dbi
Patch je fajn, je vidět, že se borci z OverhaulGames snaží s tím nějak pohnout. Aktuálně Trent Oster zmínil na svém Twitteru, že sehnali notebooky s Intel integrovanými grafickými kartami, aby mohli lépe odladit problém, který uživatelé integorvaných Intel Chipsetů série 3000 a 4000 mají (viz https://twitter.com/TrentOster). Tož snad se to pohne dobrým směrem.
Věřím a doufám. :)

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Napsal: 6.12.2012 12:18
od solxiger
Mám ju zatial stáhlu, ale CZ nefunguje na nových predmetoch a sú v nej ešte chyby. Neviete kto robí do nej češtinu?
čosig som našiel:
http://forum.baldursgate.com/categories ... %C5%A1tina

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Napsal: 6.12.2012 22:53
od Idaho
Češtinu dělá původní překladatel BG1, tuším že na ofiko foru je to Christof.
Momentálně není hotová, proto jsou jen části.
Ten odkaz je vyloženě na českou sekci na ofiko BGEE foru

Dnes tu máme update 3

Game Update 3

This update features the following fixes or improvements:
A series of memory leaks have been fixed.
Speed improvements for some Intel Integrated Graphics chipsets.
Fixed a crash when customizing a character.
Fixed a crash when using a quick slot.
Dorn and Neera no longer remain invincible in certain circumstances.
XP is now given for slaying Ice Trolls in The Cloud Peaks.
A variety of typos have been found and fixed.
Rasaad's quest no longer contains accidental spoilers.
The Stupefier +1 now shows the proper icon.
As always, more fixes and improvements are on the way.

Experiencing crashes? Please send us your .dmp or .trace files.

By default, .dmp files will be found in:

My Documents\Baldur's Gate - Enhanced Edition\crash

And .trace files can be in the following locations, depending on your setup:

C:\Program Files (x86)\Baldur's Gate Enhanced Edition
C:\Program Files (x86)\BeamDog
C:\Users\(Your Username)\AppData\Local\BeamDog\Player\Logs
C:\Users\(Your Username)\AppData\Local\BeamDog\BGEE\Logs

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Napsal: 7.12.2012 16:44
od Czudik
Prosím vás fungují savy z této edice na ,,starou,, BG2 SoA + ToB a mnoho módů k tomu? Díky.

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Napsal: 7.12.2012 23:44
od beo
BG2:EE skoro urcite bude, myslim ze to Oster na twitteri pisal.

Buggy a nedostatky je potreba reportovat na ofic. fore (ak to uz nespravil niekto skor), malo by sa na ne postupne dostat. 3 updaty za tyzden od vydania je slusny support zo strany autorov.

//tak uz 4 :)

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Napsal: 8.12.2012 21:49
od Idaho
Očividně se hoši od Baldurovy řeky činní! Máme tu další update!
* Improved Creature spawn system
* Large multiplayer bugfix
* Journal entry fix
* Fixed for zoomed out and click out of bounds crash
* Custom portrait in multiplayer game fix
* Numerous UI fixes
* Farsight scroll fix
* Obe combat tutorial fix

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Napsal: 9.12.2012 23:35
od liuk
Takže už je možné v singlu i multi si dát vlastní portrét?

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Napsal: 10.12.2012 17:46
od liuk
A druhá otázka, klasičtí BG společníci mají běžná povolání, nebo i podpovolání jako v BG2?

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Napsal: 11.12.2012 6:40
od David.Vacik
Zdravim.
Zajimalo by me, jak jsou na tom Black Pits....zatim tady ani na origo forum tu nejak moc od ceskych hracu neslysim o nich ani zminku.

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Napsal: 11.12.2012 9:18
od Idaho
Ohledně portrétu nevím.
Společníci mají základní povolání pouze.
Black Pits jsem zatím nezkoušel, hádám, že většina lidí se do nich pustí až po zachránění světa :)