Best quest
Moderátor: sevencreature
- necrotising_
- Sigilan
- Příspěvky: 1648
- Registrován: 3.10.2005 7:44
- Kontaktovat uživatele:
- Killdozer
- Sigilan
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23.10.2005 15:13
- Bydliště: Friendly Arm Inn
- Kontaktovat uživatele:
me se opravdu libil quest se zahalenymi doly. a taky nevidouci oko. parada.
je hezké, když se lidé spojí jako řetěz.. je ale krásné, když se spojí jako kroužková košile...
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
- Killdozer
- Sigilan
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23.10.2005 15:13
- Bydliště: Friendly Arm Inn
- Kontaktovat uživatele:
probojujes se skrz temny hvozd a stanes pred ukrytym dolem kapitalistickeho stvace. nepozorovane proniknes dovnitr a napravis nepravost, a vsechno to splachnes, kdyz v urputne bitve zabijes davaeorna. vyjdes na povrch a vykrocis vpred do velkomesta -baldurovy brany. na me to dost zapusobilo. ale asi hlavne diky hudbe.Yachiko píše:Killdozer: Zahalené doly bol imho len taký preimerný quest... nič výnimočné
Nehral si PT, však?
PsT sem nehral, shanim.
je hezké, když se lidé spojí jako řetěz.. je ale krásné, když se spojí jako kroužková košile...
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
- Killdozer
- Sigilan
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23.10.2005 15:13
- Bydliště: Friendly Arm Inn
- Kontaktovat uživatele:
WK je super hlavně díky XP a itemům. jinak mě osobně tam scházel napínavější příběh. a taky to, že tam můžeš jít kdykoli a tak, je to takoé umnělé. přecejen třeba Planarni kule navazuje na quest zabíjení valygara a tak. není to prostě jen tak a teď půjdu do koule, všechno vymlátím a seberu itemy...AlmSiVi píše:Mě přišel jako úplně nejlepší quest Strážcova Tvrz, hlavně 2. patro.
je hezké, když se lidé spojí jako řetěz.. je ale krásné, když se spojí jako kroužková košile...
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
Teď jsem si ještě vybavil, že se mi celkem zamlouvaly questy spojené s učením na mága u eh... jak se... Mebbeth? Pravda, šlo vlastně jen o "poslíčkování" a komunikaci s různými lidmi, ale přesto... Vlastně ani nevím co mě na tom tak zaujalo? Snad zajímavé a netypické rozhovory. Snad to vykrystalování zbytečných úkolů v tvorbu magické knihy. Možná něco jiného. Třeba ten popis jak znalec rostlin zkoumá zvláštní semínko, které ho najednou poraní... člověk to najednou vidí. Vidí jak se popínavé rostliny formují do rámu. Vidí muže s zuhelnatělími pažemi a jím zlikvidovanou látku. A hlavně vidí tu nádhernou absurditu a fantazii tvůrců. Občas se mi stává - nejen v Planescape Torment - že mne některé dialogy, situace, nebo lokace neuvěřitelně konsternují, i když jde třeba o naprostou bezvýznamnost. Napříkald v Icewind Dale jsem úplně zbožňoval tu rozkošnou místnůstku Kuldahárského mága ve věži. To bublání kotle, osobnost uzavřeného mága a jeho zaujetí pradávnou magií, na mne působilo nesmírně uklidňujícím dojmem. Ah ta nostalgie. Je fajn, že existují weby jako je tento, kam si člověk může přijít zavzpomínat.
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
Ještě mě z BG napadlo- moc fajn bylo to začleňování do guildy zlodějů v BG city. Ty questy se mi VELMI líbily- sraz v určitou hodinu, hlídání a přemlouvání stráží, nebo dokonce samotná loupež! Prostě zlodějská práce...
(mňau... to jsem já, přece Tvoje kočka, tak běž zase spát!
och jo..... MOMENT, já přece nemám kočku!!!)
CeBrk: vždycky říkám, že nostalgie je sviňa.
Je výhoda PC her, oproti vzpomínkám na, řekněme jiné věci, že si člověk může jít zavzpomínat na místo činu, třeba do Kuldaharu...
Já tenhle svůj pocit tak ospokojuju pravidelně, a rovněž ho mám hlavně u IE her, jak píše Yachiko.
(mňau... to jsem já, přece Tvoje kočka, tak běž zase spát!
och jo..... MOMENT, já přece nemám kočku!!!)
CeBrk: vždycky říkám, že nostalgie je sviňa.
Je výhoda PC her, oproti vzpomínkám na, řekněme jiné věci, že si člověk může jít zavzpomínat na místo činu, třeba do Kuldaharu...
Já tenhle svůj pocit tak ospokojuju pravidelně, a rovněž ho mám hlavně u IE her, jak píše Yachiko.
Naposledy upravil(a) Ajantis dne 26.1.2006 8:38, celkem upraveno 1 x.
- Killdozer
- Sigilan
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23.10.2005 15:13
- Bydliště: Friendly Arm Inn
- Kontaktovat uživatele:
pocity... nedá se snad ani popsat ten pocit, když začnete bg1 odznova a víte jak to všechno skončí, kam až se dostane, co všechno prožije... a že to všechno se musí teprve stát, aby naplnil svůj osud o kterém teď zhola nic není. vždyť ještě ani nevyšel z candlekeepu...
je hezké, když se lidé spojí jako řetěz.. je ale krásné, když se spojí jako kroužková košile...
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
- Koveras
- Sigilan
- Příspěvky: 1824
- Registrován: 2.10.2005 19:03
- Bydliště: Somewhere in Vault
- Kontaktovat uživatele:
Další imho zajímavý quest:
Chronicles of Riddick - otrávit jídlo jednomu trestanci v jídelně. Navíc je zajímavé se koukat, jak to zbaští, pak vstane a čumí do zdi a nic se neděje.
Chronicles of Riddick - otrávit jídlo jednomu trestanci v jídelně. Navíc je zajímavé se koukat, jak to zbaští, pak vstane a čumí do zdi a nic se neděje.
[img:02a03da0e2]http://koveras19.wz.cz/Neverwinter/NWN.jpg[/img:02a03da0e2]
No, já mám nějaký okno a sotva si na něco dokážu vzpomenout. Vim, že v Infinity hrách byl nějaký quest, nad nímž jsem plesal, ale ne a ne si uvědomit, jaký z nich to byl, takže telegraficky aspoň to, co si vybavim
BG1: Ajantisem zmíněné zlodějské questy
BG2: Vraždy na mostě, paladinské questy, převzetí hvozdu u Trhova, planární koule, dají-li se za questy považovat epizody z Pekla a Kapesní sféry, děti v jeskyni na Vrchovině A pak docela Strážcova tvrz
IWD: Easthavenské questíky
IWD2: Targos a něco v něm, už si nepamatuju co
Torment: tady byla frekvence památných questů vysoká, ale třeba se mi vybaví navrácení Curstu zpět na Outlands a s tím související interakce s Triasem
Fallout: úkoly pro Bratrstvo oceli, špionáž Gizma, ve dvojce něco s otroky v Denu...
Silent Hill "questy": ve dvojce hádanka s oběšenci a její "okolí", ve trojce stopování Stanleyho a vše, co tuto epizodku provázelo
BG1: Ajantisem zmíněné zlodějské questy
BG2: Vraždy na mostě, paladinské questy, převzetí hvozdu u Trhova, planární koule, dají-li se za questy považovat epizody z Pekla a Kapesní sféry, děti v jeskyni na Vrchovině A pak docela Strážcova tvrz
IWD: Easthavenské questíky
IWD2: Targos a něco v něm, už si nepamatuju co
Torment: tady byla frekvence památných questů vysoká, ale třeba se mi vybaví navrácení Curstu zpět na Outlands a s tím související interakce s Triasem
Fallout: úkoly pro Bratrstvo oceli, špionáž Gizma, ve dvojce něco s otroky v Denu...
Silent Hill "questy": ve dvojce hádanka s oběšenci a její "okolí", ve trojce stopování Stanleyho a vše, co tuto epizodku provázelo