LOL. to snad neblind.squirrel píše:Nová česká nafukovací panna? To bylo první, co mne napadlo Teda, napadl mne trochu pikantnější výraz, ale co...
Nevšední screenshoty
Moderátor: sevencreature
- Cozzinnni
- Sigilan
- Příspěvky: 651
- Registrován: 1.3.2006 9:39
- Bydliště: Kontrolní stanoviště duálního 350 mm pulzního děla.
- Kontaktovat uživatele:
Já někde viděl screenshot ze GTA:SA, kde hlavní hrdina drandí na nákupním košíku
Stejně nejradši mám screenshoty s komentářem
Stejně nejradši mám screenshoty s komentářem
So now, we have easy choice: Our and Earth's death, or their and Praia Prime death.
Admirál Gilbert, těsně před bitvou o Proximu Centauri, kde Aliance zastavila praianský postup ke Sluneční soustavě
Admirál Gilbert, těsně před bitvou o Proximu Centauri, kde Aliance zastavila praianský postup ke Sluneční soustavě
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
- Frosty
- Sigilan
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 2.10.2005 17:17
- Bydliště: drsný sever:)
- Kontaktovat uživatele:
Zde jest onen vítězný moment z W3 na hard... Resp. cca 12 vteřin, po které se Archimond nemohl dostat ke kruhu
http://img91.imageshack.us/img91/4159/looolvy4.jpg
http://img91.imageshack.us/img91/4159/looolvy4.jpg
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...
Jab: Nádherná a naprosto parádní - W3 a WoW jsou jediné hry, kde se mě tyhle hranaté kostičky líbí
Frosty: Není kruh moci trochu víc na sever? Čím to, že se ti tam nemohli dostat?
Frosty: Není kruh moci trochu víc na sever? Čím to, že se ti tam nemohli dostat?
Naposledy upravil(a) Arian dne 12.11.2006 13:25, celkem upraveno 1 x.
Vidíš-li na konci černého tunelu světlo, pak je to obvykle na tebe letící fotonové torpédo
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
Jab: souhlas . Zrovna u strategie (no vlastně i u jiných žánrů) bych měl požadavek, aby šly jednotky dobře rozlišit. Vždyť i Doom měl v tomto směru grafiku mnohem lepší . To na screenu nevidím ani náhodou, spíše to vypadá, jako by se renderovací program zbláznil a vytvořil nějaké bizarní patvary dle své zvrhlé, jedničkonulové libovůle .
Naposledy upravil(a) MCZ dne 12.11.2006 14:33, celkem upraveno 1 x.
V tomto prípade by som skôr obviňoval zlý uhol kamery ako samotnú grafiku - podľa mňa mohla kamera zvierať menší uhol medzi "zemou" a "pohľadom" - teraz je takmer kolmá, čo pri bojoch zneprehľadňuje celú situáciu - a keď sa k tomu pridajú ešte "maxi" jednotky typu Archimonde a spol tak človek stratí prehľad úplne - *zasnene - voľná kamera vo W - hmmmm*
edit: resp. uhol kamery sa dá zmenšiť ale za cenu ďalšej neprehľadnosti - takže
edit: resp. uhol kamery sa dá zmenšiť ale za cenu ďalšej neprehľadnosti - takže