Obtížnost BG
Michy: Pokud se nepletu tak v papírovém DnD je 20. úroveň maximální. Na této úrovni je postava legenda o které všichni mluví (nebo se jeho jméno nesmí ani vyslovit ) a pokud náhodou si de taková postava na procházku tak před ní prchaj armády.
Zlodějovou školou je sám život. Hřbitovy jsou plné těch, kteří propadli u zkoušek.
- Frosty
- Sigilan
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 2.10.2005 17:17
- Bydliště: drsný sever:)
- Kontaktovat uživatele:
Pro radost z boje..?; jako tréninková oblast pro zkoušku nových - doposud nevyzkoušených kouzel..? - těžko říct, ale vždycky se na ní těšímKOFi píše:Doteď například nechápu, jaký smysl a význam (z pohledu obtížnosti) má ta menší armáda v Oáze
Ad ta obtížnost ToBu: 2buton - nezdá se ti to Je tam dost vylepšených potvor (ďábelské stíny), nějaké nové (obři, marilithy apod.) + jak poznamenal KOFi - je jich tam víc, a to i na 'obyčejnou bitku'. Ale zároveň s tím je přece silnější i tvá družina..? Speciální vlastnosti, více kouzel 9. úrovně + nějaká speciální, silnější zbraně, předměty - takže síly jsou zde zase téměř vyrovnány (samozř. s přikloněným jazýčkem vah na stranu družiny kolem charnameho )
Chce to možná jen malinko změnit strategii oproti SoA - tedy plněji využívat schopnosti všech postav apod.... Začíná se ti bitva nelíbit ale ''ten vířivý útok dám až když opravdu půjde do tuhého'' - ne - dej ho hned
Alespoň taková je má zkušenost. Nějak jsem ty spec. vlastnosti při prvním jetí ToB opomíjel a bylo to místy citelně znát...
Jinak myslím, že je vybalancování obtížnosti v ToB na stejné úrovni jako v SoA - tedy na dobré
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Aneb kdo by vyhlál válku monster Baldurovy Brány × AthkatlyLordArian píše:Fajn, a teď se přenes do Faerunu a výjdi si na Mečové pobřeží...kdo proti tobě má šanci? Stačí jedno Abu Dalzima a půlka Baldurovy brány je po smrti...michy píše:Jenže ve hře můžeš bejt až 40(jak kdo)
Žralok, který štěká, nekouše.
Ten pocit je sice fajn, ale až se vždycky musím smát, jak si po desítkách dobrovolně chodí pro rychlou smrt a já potom dostanu za jejich výzbroj takřka 200 litrů..Ajantis_CG_thief píše:Ty nemáš rád ten pocit síly a moci, kdy bez nejmenších obtíží likviduješ bez slitování s naprostou převahou obrovské množství bezmocných nepřátel...? TO je pravá podstata RPG her!KOFi píše:Doteď například nechápu, jaký smysl a význam (z pohledu obtížnosti) má ta menší armáda v Oáze
Na něvo podobného, jako je v ToB Oáza bylo možné narazit i v IWD2, kdy si zase bránil Kuldahar. Tyhle lokace jsou opravdu vkládaný do hry hlavně imho proto, aby hra působila víc bojovějším dojmem. (proto jsme třeba v PC:T na něco podobného vůbec narazit nemohli)
Vidíš-li na konci černého tunelu světlo, pak je to obvykle na tebe letící fotonové torpédo
Ještě l"epší" než oáza je jedna z jeskyň v Sendaiinym doupěti. Duergaři tam útočí v pravidelných intervalech - když jsem opustil mapu, zůstalo tam hezkých pár desítek (spíš skoro stovka) krouhnutých duergarů Nevíte jestli by se stále respawnovali, kdybych zvolil rychlejší postup a zkusil mapu proběhnout? Ne že by bylo těžké je zabít, spíš to ubíjelo, jako masakry v Diablu.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele: