Nápady na patche, itemy, NPC a módy
Moderátor: Razfallow
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Tady půjde spíše o citát (ani nevím, jestli jsem ho někde slyšel nebo vymyslel) "Já pravdu neříkám, já ji definuji."
Zkrátka, jak si to designéři vymyslí, tak to je. Jako bysme se hádali, jestli půldrak bude mít ostré zuby a šupiny nebo jenom ostrý dech (a kolik bude mít chromozomů).
Zkrátka, jak si to designéři vymyslí, tak to je. Jako bysme se hádali, jestli půldrak bude mít ostré zuby a šupiny nebo jenom ostrý dech (a kolik bude mít chromozomů).
Žralok, který štěká, nekouše.
Tak karach, popř. situace, jak funguje z negativa, žádná pevná pravidla nemá Takhle bych to navíc ani neviděl - víceméně, jak píše drake, je to věc toho, jak je to "vymyšlené"... a to je teda dost nešťastně. Tak, jak je čepel stejným principem (designérsky) prezentovaná v Tormentu, tak je hodně proti jakékoliv srsti dávat ji do BG2. Nemyslím, že by tam byla daná z jakéhokoliv populismu (už z faktu, že to je v rámci sběratelské edice, tak toho, že v souvislosti s Tormentem a jeho hráčskou základnou jsou řeči o možném populismu v podstatě liché ), ale řešení je to takové dost kontroverzní
- Neferit
- Šifrovač
- Příspěvky: 2323
- Registrován: 29.9.2005 16:53
- Bydliště: terra incognita
- Kontaktovat uživatele:
Hm, po přečtení jednoho "nápadového" tématu na SHS musím přiznat, že souhlasím s názorem tuším Riviery - "BG needs more silly!" Jo, správně - víc pakáren! Už žádná jenom tančící kuřata! Na povel štěkající psy! Bublifuky! Tanečnice v hospodě na Waukeenině promenádě! A nebo aspoň nějaký legrační předmět
http://gh.ffshrine.org?r=23256
deviantART - place, where deviancy comes to play
Pokud máte něco, co po mně chcete, tak mě kontaktujte pomocí PM, emailu nebo ICQ. Vše je zde uvedeno.
deviantART - place, where deviancy comes to play
Pokud máte něco, co po mně chcete, tak mě kontaktujte pomocí PM, emailu nebo ICQ. Vše je zde uvedeno.
Hmm, tady by se daly uplatnit kusy AI scriptů, co jsem kdysi dělal pro psy a kočky - simulaci nevázaného vesnického života a vzájemných interakcí těchto zvířat
Nicméně, legrační prvky chtějí nějaký kontext, něco, kam je zasadit, aby to tam nebylo jen tak prsknuté. Nějaký kouzelník, co pro děti předvádí na promenádě nějaké zábavné kousky atp. Každopádně - že by to BG potřebovala, to si až tak nemyslím - jednička byla třeba celkem humorná. Já bych spíš řekl, že BG je v některých chvílích, kdy by se to hodilo, málo vážná, anebo přesněji - "hlubší" - ale to je holt věc vkusu
Nicméně, legrační prvky chtějí nějaký kontext, něco, kam je zasadit, aby to tam nebylo jen tak prsknuté. Nějaký kouzelník, co pro děti předvádí na promenádě nějaké zábavné kousky atp. Každopádně - že by to BG potřebovala, to si až tak nemyslím - jednička byla třeba celkem humorná. Já bych spíš řekl, že BG je v některých chvílích, kdy by se to hodilo, málo vážná, anebo přesněji - "hlubší" - ale to je holt věc vkusu
- Neferit
- Šifrovač
- Příspěvky: 2323
- Registrován: 29.9.2005 16:53
- Bydliště: terra incognita
- Kontaktovat uživatele:
Podle mě je tam nějakých hloupých fórků málo - pamatuju, že když jsem naisnatlovala Every Mod and Dog, tak jsem si schválně nacheatovala spoustu peněz jenom proto, abych mohla koukat na tancující kuřata.
No, a co třeba do balduru udělat předmět, třeba žvýkačky? Když to jedno kolo žvejkáš, můžeš pak někoho omrazit dechem (však to určitě znáš, winterfresh máš, hele jak je svěží, taky ho zkus - od pusy mi sněží!..)
Ale k tomu kouzelníkovi - to vůbec nezní špatně. Mohl by tahat králíky z klobouku, nebo mávat hůlkou a kolem by lítali ptáčkové A nebo by něco seslal špatně, hodil malej hod a rázem by z něho byla kouzelnice
No, a co třeba do balduru udělat předmět, třeba žvýkačky? Když to jedno kolo žvejkáš, můžeš pak někoho omrazit dechem (však to určitě znáš, winterfresh máš, hele jak je svěží, taky ho zkus - od pusy mi sněží!..)
Ale k tomu kouzelníkovi - to vůbec nezní špatně. Mohl by tahat králíky z klobouku, nebo mávat hůlkou a kolem by lítali ptáčkové A nebo by něco seslal špatně, hodil malej hod a rázem by z něho byla kouzelnice
http://gh.ffshrine.org?r=23256
deviantART - place, where deviancy comes to play
Pokud máte něco, co po mně chcete, tak mě kontaktujte pomocí PM, emailu nebo ICQ. Vše je zde uvedeno.
deviantART - place, where deviancy comes to play
Pokud máte něco, co po mně chcete, tak mě kontaktujte pomocí PM, emailu nebo ICQ. Vše je zde uvedeno.
Já bych fakt moc ocenil ten mod "Rozšlápněte Booa!" Ježíšku na křížku, jak moc by mi to udělalo dobře! Ale sám se do toho nepustím, Vlasákova přednáška na PISSu mě dostatečně poučila, a za to moře času, co bych se to všechno učil, mi to nestojí.
"Za život si nic nekoupíš, ty čůzo! Haahahahahahahaahahaa…"
Rád bych, aby se při dual-classnutí dalo vybírat i z kitů. Občas mi přijde nelogické, když něco takového nejde. Zvláště třebas u kitů klerika (ty z divine remix pak následně ani nejdou nastavit přes Shadow Keeper, takže smůla... ).
Předpokládám, že by se nejednalo zase o tak ďábelsky složitý mod, či ano?
Předpokládám, že by se nejednalo zase o tak ďábelsky složitý mod, či ano?
Hmm ani ne. Řešením by byl výběr kitu přes dialog a jeho přiřazení přes skript.Jab píše:Rád bych, aby se při dual-classnutí dalo vybírat i z kitů. Občas mi přijde nelogické, když něco takového nejde. Zvláště třebas u kitů klerika (ty z divine remix pak následně ani nejdou nastavit přes Shadow Keeper, takže smůla... ).
Předpokládám, že by se nejednalo zase o tak ďábelsky složitý mod, či ano?
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
To už by holt asi bylo na každém uživateli.Vlasák píše:Jab: ano, to jo. Teoreticky by šla vytvořit věc, která by ten výběrový dialog vytvořila až na koncovém počítači podle toho, jaké jsou ve hře kity. Pak by ale bylo nutné tento mod přeinstalovat po každém dalším nainstalovaném kitu, aby se "zrekonstruoval" dialog.
Btw kdy to budete mít hotové?