Stránka 2 z 6

Napsal: 14.2.2006 15:43
od dodo
cece pokial mozem rad pomozem:)

ale teraz z ineho sudka a asi aj trochu OT i ked je to stale o tvorbe modov
cece, dalo bi sa upravit druidove kuzlo povolaj elementala ohna/zeme tak zebi sa zjavoval silnejsi elemental nie v zavislotsi na vasom stasti ale v zavislosti na tom aku mate uroven.?????

Napsal: 14.2.2006 16:04
od drake127
dodo píše:ale teraz z ineho sudka a asi aj trochu OT i ked je to stale o tvorbe modov cece, dalo bi sa upravit druidove kuzlo povolaj elementala ohna/zeme tak zebi sa zjavoval silnejsi elemental nie v zavislotsi na vasom stasti ale v zavislosti na tom aku mate uroven.?????
Bez problému.

Napsal: 14.2.2006 16:06
od dodo
drake127 píše:
dodo píše:ale teraz z ineho sudka a asi aj trochu OT i ked je to stale o tvorbe modov cece, dalo bi sa upravit druidove kuzlo povolaj elementala ohna/zeme tak zebi sa zjavoval silnejsi elemental nie v zavislotsi na vasom stasti ale v zavislosti na tom aku mate uroven.?????
Bez problému.
to ako bez problemov znamena , ze to nezaberie prilis vela casu v tvojom zaneprazdnenom a nabuchanom harmonograme a dokazal bi si to spravit pre stareho kamosa z fora:):) ????

Napsal: 14.2.2006 17:38
od sevencreature
dodo: Ale v podstatě na to máš Greater Elemental Summoning a částečně Elemental Summoning, ne? :wink:

Chci říct, že by to kouzlo bylo "trochu" moc silný - už i ta šance, že vykouzlíš prince je dost sama o sobě IMO :-)

(jinak je to práce maximálně na minutu - ve WeiDU možná na déle :think:).

Napsal: 15.2.2006 14:24
od dodo
sevencreature píše:dodo: Ale v podstatě na to máš Greater Elemental Summoning a částečně Elemental Summoning, ne? :wink:

Chci říct, že by to kouzlo bylo "trochu" moc silný - už i ta šance, že vykouzlíš prince je dost sama o sobě IMO :-)

(jinak je to práce maximálně na minutu - ve WeiDU možná na déle :think:).
mne na tom hodne vadi to ze v neskorsich fazach hri sa nemozem spoliehat na to ze mam 20% sancu vikuzlit elementala ktori aspon ako tak dokaze obstat proti nepriatelom a preto bi som to chcel spravit na urovne

Napsal: 15.2.2006 15:18
od Assassin
dodo: To se mi ale zdá moc silný, kdyby si měl 100% šanci, že vyvoláš takovýho nabušence. Já bych to dal tak, že by se procenta zvedali podle úrovně třeba na 60% ale víc asi ne.

Napsal: 15.2.2006 15:19
od sevencreature
dodo: Hmmm, to by nebyl špatný nápad, zařídit to jako s kostlivci - tj. od určité úrovně by se povolávali princové... :think: Sice by potom Elemental (a Greater) Summoning celkem ztratily význam, ale co...

Napsal: 15.2.2006 15:30
od drake127
sevencreature píše:dodo: Hmmm, to by nebyl špatný nápad, zařídit to jako s kostlivci - tj. od určité úrovně by se povolávali princové... :think: Sice by potom Elemental (a Greater) Summoning celkem ztratily význam, ale co...
Nebo by se zvětšovala šance. Třeba 3% za úroveň.

Napsal: 16.2.2006 17:22
od Assassin
Výborně už to je. Děkuju.

Takže zatím tu máme návrh na:
  • Imp. Přítelíčka od Assassina
  • Imp. Druida od doda

Napsal: 19.2.2006 3:50
od drake127
Assassin píše:Imp. Druida od doda
Tak jsem si s tím dal tu práci, ale kdo ví, jestli budeš spokojen. Doufám, že jsem to kouzlo nijak "nepřetížil". Změnil jsem jen kouzla Vyvolej elementála země/ohně, protože u elemental summoning již je šance na vyvolání prince 30% a to je myslím absolutně dostačující.

A podíval jsem se i na přítelíčka, nepůjde udělat udělat kontejner když ho máte v inventáři. Jde přiřadit předmětu dialog jako v PST? Tj. tak, abych ho nemusel strakt do quick slotu?
<del>Nepůjde ho ani nějak rozumně vylepšovat (protože jeho character je zapsaný ve hře. Leda že by se to nějak obešlo, ovšem žádné elegantní řešení mě nenapadá).</del>Už mě jedno napadlo ;)

Napsal: 19.2.2006 10:35
od Assassin
drake127: Super, jsi naše záchrana. Jinak bych teda mohl vymyslet dialogy a jiný věci, napiš co sním jde udělat.

Napsal: 19.2.2006 12:28
od drake127
Assassin píše:drake127: Super, jsi naše záchrana. Jinak bych teda mohl vymyslet dialogy a jiný věci, napiš co sním jde udělat.
Dalo by se říct, co si zamaneš, kromě vytvoření kontejneru v inventáři. Určitě nepůjde, aby tančil valčík, ale tabulku co jde a co ne ti opravdu neudělám. Drž se mé pvní věty a něco si zamaň.

Napsal: 19.2.2006 12:36
od Assassin
drake127: Tak napřed by to chtělo nějakej dialog. Nějakej zkusím vymyslet. Potom to vylepšování schopností podle toho co je to za zvíře. Taky bych nějaký schopnosti vymyslel.
Pak mě napadlo, že by druh přítelíčka nebyl podle přesvědčení, ale mohl by si vybrat.

Napsal: 19.2.2006 12:42
od drake127
Assassin píše:Pak mě napadlo, že by druh přítelíčka nebyl podle přesvědčení, ale mohl by si vybrat.
Huh, tohle bude docela těžký - možná to půjde nějak obejít (třeba přes polymorf self), ale určitě bych na tom nestavěl. Protože "fyzicky" ten přítelíček bude podle přesvědčení a z toho vyplývá i fakt, že popis (obrázek) přítelíčka v inventáři bude možné změnit jen při instalaci.

Napsal: 19.2.2006 12:51
od Vlasák
drake127 píše:
Assassin píše:Imp. Druida od doda
Tak jsem si s tím dal tu práci, ale kdo ví, jestli budeš spokojen. Doufám, že jsem to kouzlo nijak "nepřetížil". Změnil jsem jen kouzla Vyvolej elementála země/ohně, protože u elemental summoning již je šance na vyvolání prince 30% a to je myslím absolutně dostačující.

A podíval jsem se i na přítelíčka, nepůjde udělat udělat kontejner když ho máte v inventáři. Jde přiřadit předmětu dialog jako v PST? Tj. tak, abych ho nemusel strakt do quick slotu?
<del>Nepůjde ho ani nějak rozumně vylepšovat (protože jeho character je zapsaný ve hře. Leda že by se to nějak obešlo, ovšem žádné elegantní řešení mě nenapadá).</del>Už mě jedno napadlo ;)
drake: nechápu, co myslíš s quick slotem, ale předmětu samozřejmě dialog přiřadit jde.

Jinak - výběr přítelíčků by šel udělat a relativně lehce. Vyběr přítelíčka by byl buď přes dialog, anebo rozklikávací alternaci kouzla a dále by následoval trik - postavě by se podle výběru přítelíčka dočasně změnilo přesvědčení na to "přítelíčkovo", následně by na postavu bylo sesláno regulérní kouzlo přítelíčka a přesvědčení postavy navráceno na původní hodnotu.

Druhá věc je ta, že bych tuhle změnu moc nepodporoval, narušuje to rp...