Instantní překlad kitpacku pro PoF

Translations, textübersetzunge, traductions, umbralar, versioni, переводы.
Uživatelský avatar
Tokkar
Dabus
Příspěvky: 1737
Registrován: 26.9.2005 11:28
Bydliště: cerna O.....a cerna

Instantní překlad kitpacku pro PoF

Příspěvek od Tokkar » 19.3.2007 16:10

No já to s váma zkusím. Sice vím, že jste líný jako vši, ale taky vím, že čas od času se přece jen obrátíte z jednoho boku na druhý a při té příležitosti uděláte i něco užitečnýho.

Bude to taková hra. Já vám tu předhodím krátký ucelený kousíček anglického textu a vy jen tak z dlouhé chvíle se to pokusíte přeložit.

Třeba takový Jab, ten to stíhá u večeře. No a vy to můžete zkusit i při jiných příležitostech.

Abych vás trochu motivoval, získá překladatel za každý kousek překladu bodík. No a kromě pochvaly a dobrého pocitu z dobře vykonané práce, pak majitel nejvíce bodíků možná obdrží i nějakou tu odměnu. Od BGslayera OC. On o tom sice ještě neví, ale určitě bude souhlasit. :twisted:

Voilà. Tak jedem.
Naposledy upravil(a) Tokkar dne 2.5.2007 11:58, celkem upraveno 3 x.
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.

Uživatelský avatar
Tokkar
Dabus
Příspěvky: 1737
Registrován: 26.9.2005 11:28
Bydliště: cerna O.....a cerna

Instantní překlad kitpacku pro PoF

Příspěvek od Tokkar » 22.3.2007 14:44

První vlaštovka.

BEGIN ~Install Mercenary kit (fighter)~
SAY ~Mercenary~
SAY ~Mercenary~
SAY ~MERCENARY: This is a full-round fighter, capable of fighting with melee or ranged weapons. He's well trained in using his racial weapons, but has trouble with other types. Also, he's able to focus himself for a few moments and fight harder than in his normal state.

Mercenaries can select any alignment with "neutral" in it.

Advantages:
- Gain 1 free proficiency point for his racial melee and ranged weapons. Human, elven and half-elven mercenaries gain longsword and longbow profinencies.
- Once per day per 5 levels, he can use the 'Inspiration' ability, which
grants him for 30 seconds: +2 to THACO and damage, +1 to saving throws, AC and morale, and 1 additional attack per round.

Disadvantages:
- Can achieve grand mastery only in his racial weapons. In other types is limited to standard specialisation (2 points).
- Can't use plate mails
~

SAY NAME1 ~Inspiration~

Jabův překlad
Jab píše:Volný překlad ztvárnění během rychlé večeře. :-)

Žoldák

Bojovník duší i tělem, schopný bojovat se zbraněmi na blízko i na dálku. Byl vycvičen především v zacházení se zbraní své rasy, ovšem má problémy s dalšími typy. Je též schopen se po několik sekund více soustředit na bitvu, a tak se stát těžším soupeřem.

Žoldáci si mohou vybrat jakékoliv přesvědčení, jež respektuje neutralitu.

Výhody:
- Získává jeden dovedností bod ve zbraních své rasy.
- Za každých pět úrovní může jednou za den použít schopnost "Inspirace", díky které na 30 sekund získává bonus +2 k THAC0 a zranění, +1 k záchranným hodům, obrannému číslu, morálce a jeden útok navíc.
Naposledy upravil(a) Tokkar dne 23.3.2007 15:28, celkem upraveno 5 x.
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.

Uživatelský avatar
Tokkar
Dabus
Příspěvky: 1737
Registrován: 26.9.2005 11:28
Bydliště: cerna O.....a cerna

Příspěvek od Tokkar » 22.3.2007 15:46

Hra začíná. Kdo získá první bod přeložením tlustě označeného textu?

BEGIN ~Install Streetfighter kit (fighter)~

ADD_KIT ~STREETFIGHTER~

SAY ~Streetfighter~
SAY ~Streetfighter~
SAY ~STREETFIGHTER: Streetfighters have found a place, and even some small amount of fame, among the shadowy and dangerous regions of the world's great cities. Some leave their homes, putting their skills to the test against dangerous monsters in lost tombs or fighting for sport in front of the nobility, but they always remember the lessons of the streets.

Streetfighters never rest easy. They have seen violence and depravity to rival any dungeon adventurer, and they have survived because they never let their guard down. Rather than leaving a streetfighter suspicious or spent, this experience has forged his mind and body into that of a lean, quick-thinking combatant capable of seizing any advantage in battle.

Advantages:
- Immunity to backstab
- +1 to AC and attack speed factory per 5 levels
- Once per day + once per day per 8 levels he can use Sudden strike ability, which makes all his attacks in next round as backstabs with 2x damage modifier. After 20th level multipler raises to 3x.

Disadvantages:
- Can't use metal armours
~

SAY NAME1 ~Sudden strike~
Naposledy upravil(a) Tokkar dne 22.3.2007 15:55, celkem upraveno 1 x.
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.

Geralt
Šifrovač
Příspěvky: 810
Registrován: 9.2.2006 20:55
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Geralt » 22.3.2007 17:39

Geraltův překlad

Tak tady je první pokus.

Kit Pouliční rváč (bojovník)

Pouliční rváč
Pouliční rváči si vydobyli místo, a také určitý respekt, v temných a nebezpečných zákoutích velkoměst. Někteří z nich zkoušejí své dovednosti proti hrozivým obyvatelům zdánlivě opuštěných hrobek, jiní zase soupeří mezi sebou o přízeň urozených chlebodárců. Ať již patří k té či oné skupině, nikdy však nezapomínají na zákony ulice.

Stejně jako jiní ostřílení dobrodruzi neusínají snadno. Viděli totiž tolik násilí a zvrhlosti, které přežili jen proto, že nikdy nepolevili v ostražitosti. Tvrdá zkušenost je naučila pohotově se chopit jakékoliv výhody, která se v bitvě naskytne.

Výhody:
- imunní vůči probodnutí
- za každých 5 úrovní získává bonus +1 ke třídě zbroje a k rychlosti útoku
- Jednou denně může použít Neočekávaný úder, díky němuž se všechny rváčovy útoky v následujícím kole počítají jako dvojnásobné probodnutí. Po dosažení 20. úrovně pak jako trojnásobné. Za každých 8 úrovní získává další Úder denně.

Nevýhody:
- nemůže nosit kovovou zbroj

Uživatelský avatar
Tokkar
Dabus
Příspěvky: 1737
Registrován: 26.9.2005 11:28
Bydliště: cerna O.....a cerna

Příspěvek od Tokkar » 23.3.2007 14:50

O.k. O.K. a máme tady první instantního překladatele Geralta, ostatně jak jinak. Je to známá šifrovačská firma. ;-)

Tak co vy ostatní, nepřidáte nějakou kritickou větičku na jeho instantní překlad :?: Zaslouží si bodíček?

A co Jabův překlad, ten nepodrobíte kritice?
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.

Uživatelský avatar
Tokkar
Dabus
Příspěvky: 1737
Registrován: 26.9.2005 11:28
Bydliště: cerna O.....a cerna

Příspěvek od Tokkar » 23.3.2007 15:19

Máme tu dalšího kida ... ehm ...kita. Kdo se ho zhostí? A opět překládejte jen to tlustě!

@13 = ~Install Knight kit (fighter)~
@14 = ~Knight~
@15 = ~KNIGHT: A knight is a proud, skilled melee combatant who fights in the name of honour. A knight relies on more than a sharp sword and a stout suit of armour to defeat his foes. His drive, determination, and fighting spirit allow him to control the battlefield in ways that others cannot match.

Knight can't select chaotic alignments.

Advantages:
- Immunity to fear and morale break
- Trice per day can use the 'Battle shout' ability, which cure all forms of fear (but doesn't protect from later fear attacks) and gives the knight's allies +2 to THACO, damages and morale for the next 3 rounds.
- At 12th level once per day can use the 'Fight to end' ability, which grants all his allies an additional 10 hit points, +2 to AC and saving throws, immunity to fear and morale break for the next 10 rounds. After that they lose the temporary hit points.

Disadvantages:
- Is limited to mastery (3 points) in melee weapons
- Can't use ranged weapons
- Can't dual class to thief
~

@16 = ~Battle shout~
@17 = ~Fight to end~
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.

Uživatelský avatar
Neferit
Šifrovač
Příspěvky: 2323
Registrován: 29.9.2005 16:53
Bydliště: terra incognita
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neferit » 23.3.2007 15:42

Neferitin překlad

@13 = ~Nainstaluj kit Rytíř (bojovník)~
@14 = ~Rytíř~
@15 = ~RYTÍŘ: Rytíř je hrdý a zkušený bojovník bojující ve jménu cti. Rytíř při porážce nepřítele spoléhá na víc než jen na ostrý meč a silné brnění. Jeho usilí, odhodlání a bojovný duch mu dovolují ovládnout bitevní pole způsoby, kterým se ostatní nemohou rovnat.

Rytíř si nemůže zvolit chaotická přesvědčení

Výhody:
- Imunita na strach a selhání morálky
- Třikrát denně může použít schopnost "Bojový pokřik", který ostraní všechny formy strachu (ale neochrání před pozdějšími útoky strachem) a přidá rytířovým společníkům bonus +2 k THACO, zranění a morálce na další třikola
- Na 12. úrovni může jednou denně použít schopnost "Boj až do konce", jež přidá všem jeho společníkům dodatečných 10 životů, +2 k obrannému číslu a záchranným hodům, imunitu na strach a selhání morálky na dalších 10 kol. Po vypršení ztratí dodatečné životy.

Nevýhody:
- Je omezen na mistrovství (3 body) ve zbraních na
- Nemůže používat zbraně na dálku
- nemůže si zvolit dvojpovlání na zloděje~

@16 = ~Válečný pokřik~
@17 = ~Boj až do konce~

Něco mi tam teda moc nesedí, ale jako svačinový pokus to snad ujde, ne? :lol:
http://gh.ffshrine.org?r=23256
deviantART - place, where deviancy comes to play

Pokud máte něco, co po mně chcete, tak mě kontaktujte pomocí PM, emailu nebo ICQ. Vše je zde uvedeno. ;-)

Uživatelský avatar
Tokkar
Dabus
Příspěvky: 1737
Registrován: 26.9.2005 11:28
Bydliště: cerna O.....a cerna

Příspěvek od Tokkar » 23.3.2007 16:03

Jste nějaký rychlý, takže vám tu dám něco do zásoby na víkend. A né, že to zase hned přeložíte.

@18 = ~Install Militarist kit (paladin)~
@19 = ~Militarist~
@20 = ~MILITARIST: The Militarist is a battlefield virtuoso. War is a sacred act, he believes, and a chance for spiritual redemption. By defeating enemies in combat, he pays tribute to his gods and secures his place in the afterlife.

Sphere access:
- None

Advantages:
- +1 to THACO and damage
- Can achieve mastery (3 points) in any weapon
- Once per day per 4 levels can use the 'Smite infidels' ability, which grants him in the next round +4 to THACO and damage bonus.

Disadvantages:
- Can't cast spells
- Can't turn undead
~

@21 = ~Smite infidels~
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.

Uživatelský avatar
yenn
Sigil Team
Příspěvky: 3180
Registrován: 24.9.2005 23:13
Bydliště: pod tisíciletým dubem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yenn » 24.3.2007 20:02

yennův překlad

@18 = ~Nainstaluj kit Militarista (paladin)~
@19 = ~Militarista~
@20 = ~MILITARISTA: Militarista je virtuóz bitevního pole. Věří, že válka je posvátný akt a dává příležitost k duchovní spáse. Vítězstvím v boji vzdává hold svému bohu a zajišťuje si místo v posmrtném životě.

Přístup ke sférám magie:
- Žádný.

Výhody:
- +1 k THAC0 a zranění.
- Může dosáhnout mistrovství (3 body) s jakoukoli zbraní.
- Jednou denně za každé 4 úrovně může použít schopnost Udeř bezvěrce, která mu poskytne v následujícím kole bonus + 4 k THAC0 a zranění.

Nevýhody:
- Nemůže sesílat kouzla.
- Nemůže odvracet nemrtvé.~

@21 = ~Udeř bezvěrce~
Naposledy upravil(a) yenn dne 25.3.2007 12:01, celkem upraveno 1 x.
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]

Uživatelský avatar
Tokkar
Dabus
Příspěvky: 1737
Registrován: 26.9.2005 11:28
Bydliště: cerna O.....a cerna

Příspěvek od Tokkar » 26.3.2007 15:39

Jelikož mě přišlo několik žádostí, tak zvyšuji denní dávku instatního překladu na 3 kousky.

To ovšem bude vyžadovat i odpovědný přístup od vás. Pokud se někdo rozhodne k překladu určité části měl by sem napsat příspěvek ve kterém bude informovat ostatní, co bude překládat. Posléze tento post využijte pro umístění vašeho překladu.

Pro nováčky připomínám, že se překládá jen to tlustě!


1) Votary kit - přeloženo
@22 = ~Install Votary kit (paladin)~
@23 = ~You need Divine Remixes V5 mod~
@24 = ~Votary~
@25 = ~VOTARY: Like other paladins, the devoutly religious Votaries function as soldiers of their church. But Votaries are far more militant, considering devotees of "false" religions as the epitome of evil. Additionally, Votaries follow an unusually strict ethos that includes vows of poverty and chastity.

Because he has a more restrictive code, he can choose only the lawful neutral alignment. Also by his lack of social skills, he has lower charisma requirements.

Sphere access:
- Major: all, combat, law, protection, war and divination

Advantages:
- +3 to THAC0 and damages vs. clerics
- Immunity to charm
- Once per day can cast 'Armour of faith'
- Gains improved spell progression: can cast 5 spells of 1st and 2nd levels, and 4 spells of 3rd and 4th levels

Disadvantages:
- Can't use the 'lay on hands' ability
- -1 penalty to reputation at start
~

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
2) Medician kit - přeloženo
@26 = ~Install Medician kit (paladin)~
@27 = ~Medician~
@28 = ~MEDICIAN: On the front lines of battle against evil, injury is inevitable. Where the carnage is at its worst, the Medician can be found keeping his allies alive and tending to the fallen. For a Medician, the goal is not to kill the enemy but to make sure the enemy does not kill his allies.

Spheres access:
- Major: healing, protection, divination and necromancy

Advantages:
- Immunity to diseases and poison
- Gains an additional lay on hands ability every 6 levels
- At 1st level can once per day cast Sanctuary
- At 8th level can once per day cast Cure diseases
- At 12th level can once per day cast Mass heal
- At 17th level can once per day cast Raise dead

Disadvantages:
- Can achieve specialisation (2 points) only in dagger, staff, club, mace, short sword, crossbow, sling and dart.
- -2 penalty to damage
~

//////////////////////////////////////////////////////////////////////
3) Scout kit - přeloženo
@29 = ~Install Scout kit (ranger)~
@30 = ~Scout~
@31 = ~SCOUT: Any force on the move, whether it's an army or an adventuring group needs information about what's ahead and what's behind and, more important, time to prepare for battle. A scout can navigate difficult terrain at good speed, and he specializes in seeing his foe before the opponent ever detects his presence. In a dungeon or in the wild, a scout is seen only when he wants to be.

Sphere access:
- None

Advantages:
- Gains +20% bonus to hide in shadows and silent walking
- +3 to sight range bonus
- At 5th level gains +1 to movement speed. Gains next +1 at 11th level.
- Once per day can use 'Skirmish' ability, which grants him +1 (and an additional +1 per 5 levels - max +5 at 20th level) bonus to THACO, movement speed and AC for the next 4 rounds.
- At 16th level can once per day cast on himself Freedom of movement.

Disadvantages:
- Can't use metal weapons and armour
- Can't cast standard druidic spells
- Can't dual class into cleric
~
@32 = ~Skirmish~
Naposledy upravil(a) Tokkar dne 29.3.2007 13:56, celkem upraveno 3 x.
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.

Geralt
Šifrovač
Příspěvky: 810
Registrován: 9.2.2006 20:55
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Geralt » 27.3.2007 21:57

Geraltův překlad

Jelikož se o Mediciana nikdo doposud nepřihlásil, tak se jej ujmu. ;-)

---

@26 = ~Nainstaluj kit Lecitel (paladin)~
@27 = ~Léčitel~
@28 = ~Léčitel: V předních liniích v boji se zlem jsou šrámy nevyhnutelné. Všude tam, kde právě probíhá nejstrašnější řež můžete potkat Léčitele jak pečuje o zraněné i padlé spolubojovníky. Jeho cílem není zabít nepřítele, ale postarat se o to, aby ze střetnutí vyšlo bez újmy co nejvíce jeho vlastních druhů.

Přístup ke sférám magie:
- Hlavní: léčitelská, ochranná, věštecká a nekromantická magie

Výhody:
- Imunní vůči nemocem a jedům.
- Za každých 6 úrovní získá navíc další schopnost Přiložení rukou.
- Na 1. úrovni může seslat jednou denně Útočiště.
- Na 8. úrovni může seslat jednou denně Vyléč nemoci.
- Na 12. úrovni může seslat jednou denně Hromadné léčení.
- Na 17. úrovni může seslat jednou denně Oživ mrtvého.

Nevýhody:
- Může dosáhnout specializace (2 body) pouze s dýkou, holí, kyjem, palcátem, krátkým mečem, kuší, prakem a šipkami.
- Obdrží postih - 2 ke zranění~

EDIT: Odstraněna diakritika z "instalačního" stringu.
Naposledy upravil(a) Geralt dne 31.3.2007 8:57, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
PinHead
Sigilan
Příspěvky: 193
Registrován: 8.1.2007 19:51
Bydliště: pláž v Nikdyzimě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PinHead » 28.3.2007 9:34

PinHeadův překlad

přeložím scout kit...večer to tu bude ;-) teď jsem ve škole

kit Zvěd
@29 = ~instalovat kit Zvěd (hraničář)~
@30 = ~Zvěd~
@31 = ~ZVĚD: Jakékoliv putující ozbrojené síly, armády a výpravy za dobrodružstvím potřebují informace co je okolo nich a kdy je výhodné připravit se na bitvu. Může se rychle orientovat v těžkém terénu a zaměřuje se na pozorování svých nepřátel předtím, než ho odhalí. V podzemí a v divočině je ho možno spatřit jen pokud on chce.

Přístup ke sférám:
žádný

Výhody:
- Obdrží +20% k tichému pohybu a ke schování ve stínu
- +3 k dohledu
-Na 5. úrovni obdrží +1 rychlosti. Další bonus +1 dostane na 11. úrovni .
- Jednou denně může použít schopnost „Šarvátku“ , která mu přidá +1 (a další +1 každých 5 úrovní, max. +5 na 20. úrovni) bonus k THACO, rychlosti a AC na 4 kola.
- Na 16. úrovni může na sebe jednou denně seslat Volnou akci

Nevýhody:
- Nemůže používat kovovou zbroj a zbraně
- Nemůže sesílat běžná druidova kouzla
- Nemůže být dualclassnut na clerica~
@32 = ~Šarvátka~

za chvíli udělaám i votary kit
Miluju ŠPENDLÍKY A HLAVY!!!!!!!!!!!
Adun Toridas!

Uživatelský avatar
PinHead
Sigilan
Příspěvky: 193
Registrován: 8.1.2007 19:51
Bydliště: pláž v Nikdyzimě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PinHead » 28.3.2007 18:47

PinHeadův překlad

@22 = ~instalovat kit Nadšenec (paladin)~
@23 = ~potřebuješ Divine Remixes V5 mod~
@24 = ~Nadšenec~
@25 = ~NADŠENEC: Stejně jako ostatní paladinové, skálopevně zbožní Nadšenci jsou bojovníci své církve, Ale Nadšenci jsou mnohem útočnější, pohlížejíc na stoupence jiné víry jako na ztělesnění zla. Navíc Nadšenci dodržují neobvykle přísný kodex který obsahuje i slib chudoby a cudnosti.

Díky jejich přísnému dodržování zásad si mohou vybrat pouze zákonně neutrální přesvědčení.
Taktéž mají snížený požadavek na charisma, a to díky jejich nižší společenské oblibě.

Přístup k sférám:
Hlavní: všechny, boj, právo, ochrana, válka a věštění

Výhody:
- +3 k THAC0 a poškození proti klerikům
- imunní na ovládnutí
- jednou denně může zakouzlit Brnění víry
- dostává vylepšený vývoj kouzel: může seslat 5 kouzel 1. a 2. úrovně a 4 kouzla 3. a 4. úrovně

Nevýhody:
- Nemůže používat schopnost Přiložení rukou
- -1 postih k reputaci na začátku~
Miluju ŠPENDLÍKY A HLAVY!!!!!!!!!!!
Adun Toridas!

Uživatelský avatar
Tokkar
Dabus
Příspěvky: 1737
Registrován: 26.9.2005 11:28
Bydliště: cerna O.....a cerna

Příspěvek od Tokkar » 29.3.2007 14:02

Tak co lidi, dorazíme rangery? Ještě mi tu zbývají dva kousky.

Opakuji pravidla hry. Pokud se rozhodnete překladat, informujte o tom postem a překládá se jen to tlustě.


/// - Seeker kit
@33 = ~Install Seeker kit (ranger)~
@34 = ~Seeker~
@35 = ~SEEKER: This ranger has a better connection with the spirit of the environment than anyone else. Nature grants him many powers, wisdom and abilities, which can be helpful in the fight against enemies.

The Seeker can choose from any non-evil alignment, but he still can lose his title (becoming a "fallen ranger").

Sphere access:
- Minor: all, animal, healing, plant, divination, protection and weather

Advantages:
- +10 to lore at start
- Gain bonus spells from 1-4 levels
- Can use items limited only to druids
- Can once per day cast 'Shillegah'
- At 7th level can once per day shape change into a wolf

Disadvantages:
- Can achieve specialisation only in weapons limited to druids
- Does not get the free 2 points in two-weapons fighting style
- Can't use metal armour
~

/// Tempest kit
@36 = ~Install Tempest kit (ranger)~
@37 = ~Tempest~
@38 = ~TEMPEST: The Tempest is the point of calm within a whirling barrier of deadly weapons. Poets use colourful terms such as 'dancer' to describe the movements of the Tempest and his two weapons, but mastery of this fighting style is not about dancing. Nor is it about impressing anyone - least of all poets. The Tempest focuses on learning the ultimate secrets of two-weapon fighting for a single purpose - the destruction of his enemies.

Sphere access:
- Minor: all, animal, healing, plant, and weather

Advantages:
- Can achieve mastery in any melee weapon
- Ambidexterity: Tempest do not get the standard -2 Thac0 penalty for off-hand weapons
- Once per day per 5 levels (starting at 5th) can use the 'Parry' ability, which grants him +2 to AC and one hit deflection possibility per 5 levels (starting at 5th level with one deflection) for the next 5 rounds.
- Once per day per 5 levels (starting at 5th) can use the 'Tempest' ability, which grants him in the next 5 rounds one additional attack per 5 levels (starting at 5th level with one additional attack) but also gives a -2 penalty to THACO.

Disadvantages:
- Is limited to proficiency in ranged weapons
- Can't use the hide in shadows skill
- Can't wear plate armour
- Can't use Charm animals
~
@39 = ~Parry~
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.

Uživatelský avatar
PinHead
Sigilan
Příspěvky: 193
Registrován: 8.1.2007 19:51
Bydliště: pláž v Nikdyzimě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PinHead » 29.3.2007 14:15

PinHeadův překlad 2x

no, já se pokusím....ale zkuste poradit jméno kitu (hledač zní blbě a hm..bouřlivák, nevím poraďte)...večer sem hodím

// - Seeker kit
@33 = ~Install Seeker kit (ranger)~
@34 = ~Seeker~
@35 = ~SEEKER: Tento hraničář má mnohem lepší spojení s duchem přírody než kdokoliv jiný. Příroda mu poskytuje mnoho sil, znalostí a schopností, které mu mohou pomoci v boji s nepřáteli.

Seeker si muže vybrat jen dobré nebo neutrální přesvědčení, ale stále se muže stát padlým hraničářem

Přístup ke sférám:
- Méně důležitý: všechny, zvířata, léčivá, rostliny, věštění, ochrana a počasí

Výhody:
- +10 k Učení na začátku
- Obdrží bonus ke kouzlům 1.-4. úrovně
- Může používat pouze zbraně dostupné druidům
- Jednou denně může seslat 'Shillegah'
- Na 7. úrovni se může jednou denně přeměnit na vlka

Nevýhody:
- Může se secializovat pouze se zbraněmi dostupnými druidům
- Nemůže dát 2 body do boje dvěma zbraněmi
- Nemůže nosit kovovou zbroj~



@37 = ~Bouřlivák~
@38 = ~TEMPEST:Postava Bouřliváka je klidné místo uvnitř vířivé bariéry smrtících čepelí . Bardi používají barvitá přirovnání jako'tanečník' k popsání pohybu Bouřliváka a jeho dvou zbraní, ale tanec není základem jeho bojového umění. Je to působivý styl – alespoň pro bardy. Bouřliváci se zaměřují na boj dvěma zbraněmi z jediného důvodu – ke zničení jejich nepřátel.
Přístup ke sférám:
- Méně důležitý: všechny, zvířata, léčivá, rostliny a počasí

Výhody:
- Může dosáhnout mistrovství s jakoukoli zbraní nablízko.
- Výjimečná obratnost: Bouřliváci nemají postih -2 Thac0 pro zbraň v levé ruce
- Jednou denně (začíná na 5. úrovni) může použít schopnost 'Vykrytí' , která mu přidá +2 k AC a jedno odkloňení úderu za každých 5 úrovni (začíná na 5. úrovni s jedním) pro příštích 5 kol.
- Jednou denně (začíná na 5. úrovni) může použít 'Bouři', která mu přidá jeden útok za kaž-dých 5 úrovní (začíná na 5. úrovni s jedním bonusovým útokem) ,ale zároveň obdrží postih –2 k THACO

Nevýhody:
- Je omezen v dovednosti se zbraněmi na dálku
- Nemůže používat schopnost Ukrytí ve stínu
- Nemůže nosit plátovou zbroj
- Nemůže používat schopnost Zmam zvíře~
@39 = ~Vykrytí~
Miluju ŠPENDLÍKY A HLAVY!!!!!!!!!!!
Adun Toridas!

Zamčeno

Zpět na „Překlady“