Kam vás osud zanesl?

Aneb místo k posezení a příjemnému rozhovoru nad jedem dle chuti.

Moderátoři: Sadako, sevencreature

Uživatelský avatar
Arian
Lim-Lim
Příspěvky: 2147
Registrován: 28.9.2005 20:11
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Kam vás osud zanesl?

Příspěvek od Arian »

Nedávno jsem se po dlouhé době setkal se svým soudobým druhem v procházení světa her - Crovaxem a zavzpomínali jsme na staré dobré časy :-) Nutno říct, že se hodně věcí u obou za ty roky změnila, tak mne napadlo i zde se zeptat, co teď děláte a jak žijete? Většina uživatelů z dob, kdy si to tu pamatuji aktivní já, si pravděpodobně tuto zprávu stejně v nejbližších měsících nepřečte, ale kdo ví...

Já si nyní užívám pracovní prázdniny v Praze na stáži na centrále Galilea, jinak se většinu času nacházím v Brně, kde studuju na Masárně energetickou bezpečnost a hospodářskou politiku. Zatím štastně svobodný, bezdětný, dvaadvacetiletý, s docela velkým pupkem za ty roky, nutno říct... :mrgreen:
Vidíš-li na konci černého tunelu světlo, pak je to obvykle na tebe letící fotonové torpédo
Uživatelský avatar
yenn
Sigil Team
Příspěvky: 3192
Registrován: 24.9.2005 23:13
Bydliště: pod tisíciletým dubem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yenn »

Osud mě nikam nezanesl - vlastní (ne)pílí jsem se dostal ke své vysněné práci na ústavu patologie :-) Ostatní věci se příliš nezměnily.
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
Uživatelský avatar
Bhaall
Sigilan
Příspěvky: 547
Registrován: 29.9.2005 1:19
Bydliště: Šedozem
Kontaktovat uživatele:

Re: Kam vás osud zanesl?

Příspěvek od Bhaall »

Ty jsi fakt patolog? Parada, aspon originální práce :P
...There is no path too perilous, or hazard too great.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.
Uživatelský avatar
Cesare
Lim-Lim
Příspěvky: 1504
Registrován: 13.1.2006 21:50