Otázky a odpovědi

Další příběh ze světa Zapomenutých říší. Ujměte se meče, připravte si kouzla.

Moderátor: sevencreature

Odpovědět
marad
Sigilan
Příspěvky: 37
Registrován: 7.7.2006 14:40

Re: Otázky a odpovědi

Příspěvek od marad »

Zdravím, asi jsem úplnej pitomec, ale při tvorbě postavy v NWN platinová edice si mohu určit jen vlastnosti, ale nemůžu najít záložku pro featury a skilly, což je dost na prd. Najdu jejich seznam, ale nepřiděluji je, až při postupu na další úroveň- Díky za reakce..
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky a odpovědi

Příspěvek od Razfallow »

Po nastavení vlastností dostaneš na výběr několik balíčků, které mají pevně nastavené skilly a featy. Když si ale vybereš úplně ten horní, budeš si moci určit vše podle sebe.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
marad
Sigilan
Příspěvky: 37
Registrován: 7.7.2006 14:40

Re: Otázky a odpovědi

Příspěvek od marad »

a ještě jeden všetečnej.. Kolik mohu mít parťáků a proč je nemohu přímo ovládat jako v NWN 2 či Balduru? Mohu alespoň ovlivnit jejich inventář? Píše mi to, že tam nemám přístup a začíná mi to připadat, že to dám úplně bez henchmenů neb jsou jen nezvladnutelný loutky. Sice mě to štve, neb mě vždy bavilo používat schopnosti všech 3-6 šlenů družinky, ale pokud jsou to jen tupý ocásky, tak jsou jen na přítěž :-((
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Otázky a odpovědi

Příspěvek od PostTrauma »

V normálním NWN můžeš mít jenom jednoho parťáka, kterého ovlivníš jen skrze příkazy v dialogovém okně (drž se blízko, útoč zbraní na dálku atp.). Určitě je dobré mít zlodějské schopnosti, protože mnohé truhly jsou zamčené, zapastěné a v podstatě se nedají zničit, takže pokud nejsi sám zloděj, tak bych ti doporučil vzít Tommiho.

V datadiscích se postupně stav parťáků zlepšuje - v SoU můžeš editovat inventář, v HoTU můžeš mít víc henchmanů (pokud si dobře pamatuji). Nicméně pořád nad nimi nebudeš mít kontrolu a jejich AI je řekněme na nízké úrovni.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
marad
Sigilan
Příspěvky: 37
Registrován: 7.7.2006 14:40

Re: Otázky a odpovědi

Příspěvek od marad »

Díky za reakci. Ještě než se prokoušu dál příběhem, se zeptám na poslední věc. Henchmeni mohou regulérně zemřít? pokud ano, tak asi rozjedu novou gamesku a pokusím si vytvořit nějakej zlodějskej build... Nechci být závislej na AI postavičce s IQ 65 :-)
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Otázky a odpovědi

Příspěvek od PostTrauma »

Henchmani normálně umírají, ale respawnují v chrámu, takže se tam stačí teleportovat pomocí Stone of Recall a pak zpátky za nějaký ten poplatek.

Vždycky se mi stalo, že Tommi na pár zámků nebo pastí nestačil. Když jsem hrál za zloděje, tak jsem ten problém neměl, ale zase jsem byl slabší v boji (hlavně ke konci to nebylo tak snadné jako za bojovníka).
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
marad
Sigilan
Příspěvky: 37
Registrován: 7.7.2006 14:40

Re: Otázky a odpovědi

Příspěvek od marad »

Já mám bojový build barda a jsem už na 5.úrovni, takže si asi nechám Tommiho a prokoušu se tím s ním. Trochu mi to ale kazí dojem, hrát kvli pastem a zámkům jen s jedním NPC celou hru. Kolik věcí a možností mi unikne, ach jo :-(
Uživatelský avatar
Shog
Sigilan
Příspěvky: 6
Registrován: 24.8.2009 9:30

Re: Otázky a odpovědi

Příspěvek od Shog »

Doporučili by jste mi Neverwinter Nights I nebo II?
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Otázky a odpovědi

Příspěvek od PostTrauma »

Marad: Problém je, že v těch zapastěných a zamčených truhlách jsou ty nejlepší věci často : ) Henchmany můžeš samozřejmě měnit - já jsem dycky hrál jen s jedním, ale nabral jsem je všechny kvůli jejich questům (XP plus hodně dobré věci) - a krom questů už se k nim žádné možnosti nevztahují, pokud vím.

Shog: NWNII jsem nehrál, ale už jedničky na mě byly trochu moc 3D, takže moje volba je jasná : ) Btw pěkný obrázek, zrovna jsem na Dunu koukal předevčírem : )
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Uživatelský avatar
Shog
Sigilan
Příspěvky: 6
Registrován: 24.8.2009 9:30

Re: Otázky a odpovědi

Příspěvek od Shog »

PostTrauma píše:Shog: NWNII jsem nehrál, ale už jedničky na mě byly trochu moc 3D, takže moje volba je jasná : ) Btw pěkný obrázek, zrovna jsem na Dunu koukal předevčírem : )
Nuž co, koupil jsem dvojku :). Jedničku má naštěstí kamarád, takže i tak mě teď čeká RPG pré :-) .

BTW: To je docela paradox, protože já zrovna čtu Malého prince :-D
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Otázky a odpovědi

Příspěvek od PostTrauma »

Shog: NWN navazuje na PS:T ohledně roleplayingu - mezi volbami v dialogu JE rozdíl -, takže RPG pré to určitě bude : ) Tak hodně zdaru do hraní a čtení : )
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
marad
Sigilan
Příspěvky: 37
Registrován: 7.7.2006 14:40

Re: Otázky a odpovědi

Příspěvek od marad »

Opět já.... Je kord to stejné co rapír? V angličtině se používá výraz rapier pro kord, ale ve hře nalézám kord a pak rapier+1. DLe stattistik je to stejné, ale nerad bych po půlce hry zjistil, že mávám špatnou zbraní. V seznamu věcí v AJ je pouze rapír, kord nikoiv. DOufám tedy, že to je jen nedůslednost českého překladu..
Uživatelský avatar
HiHi789
Sigilan
Příspěvky: 129
Registrován: 13.3.2009 23:27
Bydliště: Nepovím a nepovím.

Re: Otázky a odpovědi

Příspěvek od HiHi789 »

Kord byla zbraň poúžívaná v armádě. Rapír je její odlehčená verze, spíš na ozdobu a machrování než pro vážnější boj. Ale pokud jím vládla zkušená ruka mohla s ním nadělat např. lapkovi potíže.
marad
Sigilan
Příspěvky: 37
Registrován: 7.7.2006 14:40

Re: Otázky a odpovědi

Příspěvek od marad »

Jde mi čistě o hru, nikoliv o vojensko- historický rozdíl. Vycházím z překladu, statistik zbraně, anglického seznamu všech předmětů ve hře, možností při levelování (byl tam jen kord, rapír nikoliv) a vizuální podobu zbraní v NWN. Tudíž hledám podporu pro názor, že rapír a kord je ve českém překladu hře to stejné. Pokud ne, rád to uznám, jen ted´ mi přijde, že kord= rapír...m.
Uživatelský avatar
HiHi789
Sigilan
Příspěvky: 129
Registrován: 13.3.2009 23:27
Bydliště: Nepovím a nepovím.

Re: Otázky a odpovědi

Příspěvek od HiHi789 »

Asi chybka která unikla sjednocování. Kord = rapír. Klasický kord ve hře není.
Odpovědět

Zpět na „Neverwinter Nights I & II“