Nápady na patche, itemy, NPC a módy

Vydali jste nějaký mod a chcete jej ukázat světu?

Moderátor: Razfallow

Uživatelský avatar
Mecker
Sigilan
Příspěvky: 732
Registrován: 2.5.2006 16:16
Bydliště: Forgotten Realms
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mecker »

Napadlo mě vytvořit mód do multiplayeru pro ostatní hráče (čili ne hlavní postavu), který by pro ně podporoval romance, pevnosti a nějaký příběh jen pro ně (každému zvlášť). Nevím jestli se o tom zde již uvažovalo. A já sám si na takto technicky náročnou úpravu netroufnu, no spíše ani nevím jak.
Uživatelský avatar
Syneth
Sigilan
Příspěvky: 118
Registrován: 21.10.2006 16:56
Bydliště: Out ov thy sight...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Syneth »

čo takto mod ,ktorý vracia do bg kúzlo dimension door,kúpiť by sa dal napr v dobrodruhovom krámku, a mal by ten pekný efekt ako pri stínových dverách...
Obrázek
Uživatelský avatar
Mecker
Sigilan
Příspěvky: 732
Registrován: 2.5.2006 16:16
Bydliště: Forgotten Realms
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mecker »

Ono tam ale je. Musíš si ho ale importovat s postavou. Nebo možná půjde přidat pomocí konzole.
Uživatelský avatar
AlmSiVi
Sigilan
Příspěvky: 579
Registrován: 29.11.2005 8:20
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AlmSiVi »

No importovat by to asi nešlo, mág si po importu z bg1 vybírá kouzla odznova.
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

Syneth píše:čo takto mod ,ktorý vracia do bg kúzlo dimension door,kúpiť by sa dal napr v dobrodruhovom krámku, a mal by ten pekný efekt ako pri stínových dverách...
Hotovo. Ding0's Tweak Pack - http://www.pocketplane.net/sim

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
Mecker
Sigilan
Příspěvky: 732
Registrován: 2.5.2006 16:16
Bydliště: Forgotten Realms
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mecker »

AlmSiVi píše:No importovat by to asi nešlo, mág si po importu z bg1 vybírá kouzla odznova.
Jen z TotSC. Ale stačí si dát svitek do inventáře a pokud máš ToB, tak ho stačíš vytáhnout nazem, než vše zmizí.
Uživatelský avatar
Artemis Entreri
Sigilan
Příspěvky: 368
Registrován: 7.9.2007 18:53
Bydliště: Kalimport
Kontaktovat uživatele:

Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy

Příspěvek od Artemis Entreri »

Ted me napadla taková věc co zapracovat do BG2 nějaké hlášky ze sllavných filmu treba:
pri odchodu zabit MaeVara od Renala: At tě provází síla
Beholder ve městě sahuagdinu: Neprojdeš dál
pri snu premeny u Irenica: Já jsem tvůj otec

a něco by mě ještě určitě napadlo :-D :lol:
Obrázek

With each kill I grow wiser, and with added wisdom I grow stronger.

Artemis Entreri
Uživatelský avatar
Carlos
Sigilan
Příspěvky: 1917
Registrován: 24.2.2007 16:51
Bydliště: Špína pod špínou
Kontaktovat uživatele:

Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy

Příspěvek od Carlos »

Artemis Entreri píše:Ted me napadla taková věc co zapracovat do BG2 nějaké hlášky ze sllavných filmu treba:
pri odchodu zabit MaeVara od Renala: At tě provází síla
Beholder ve městě sahuagdinu: Neprojdeš dál
pri snu premeny u Irenica: Já jsem tvůj otec

a něco by mě ještě určitě napadlo :-D :lol:
Takhle jako vtípek to zní dost legračně, ale nemyslím, že by hráči něco takového ocenili. Ale jinak je to vážně vtipný nápad :-D
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
Uživatelský avatar
Landor
Šifrovač
Příspěvky: 554
Registrován: 27.9.2005 10:38
Bydliště: Astral Plane

Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy

Příspěvek od Landor »

Artemis Entreri: Tak tohle mi trochu připomělo tu specialní upravenou češtinu do SoA.
Taky si nemyslím, že by to moc lidí ocenilo (možná tak ti,co to hrají po 150 a normalně dialogy odklikavají), ,ale zajímavé to svým způsobem je. :-)
Uživatelský avatar
Neferit
Šifrovač
Příspěvky: 2323
Registrován: 29.9.2005 16:53
Bydliště: terra incognita
Kontaktovat uživatele:

Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy

Příspěvek od Neferit »

To jo - představa, že bych potkala Elminstera a on mi po nějaké té době řekl "Komu se to nelíbí, ať mi klobouk políbí" je docela příjemná 8-)

Jinak upravená čeština byla fakt šílená - když jsem s ní hrála poprvé, tak jsem málem smíchy skončila pod stolem.
pri snu premeny u Irenica: Já jsem tvůj otec
Jo a hlavní postava by reagovala: "nééééé!", co? ;-)
http://gh.ffshrine.org?r=23256
deviantART - place, where deviancy comes to play

Pokud máte něco, co po mně chcete, tak mě kontaktujte pomocí PM, emailu nebo ICQ. Vše je zde uvedeno. ;-)
Uživatelský avatar
Artemis Entreri
Sigilan
Příspěvky: 368
Registrován: 7.9.2007 18:53
Bydliště: Kalimport
Kontaktovat uživatele:

Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy

Příspěvek od Artemis Entreri »

mno jo nějak tak si to představuju ale uznávám číst by se to asi nechtělo- :wall:
Obrázek

With each kill I grow wiser, and with added wisdom I grow stronger.

Artemis Entreri
Uživatelský avatar
Field Mouse
Sigilan
Příspěvky: 656
Registrován: 18.5.2009 14:50
Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03

Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy

Příspěvek od Field Mouse »

Co takhle mód, který by dále pracoval s Bhaalovými silami - například by bylo dobré, kdyby si postava mohla zvolit, jestli chce mít přeměnu v "Zabijáka", nebo tyto síly. Mohly by to být další kouzla, jako například způsob 27 zranění, hromadné léčení, oživ mrtvého, kouzlo smrti, prst smrti... až po kvílení bánší, prostě nekro kouzla. Získáváno samozřejmě postupem času a kapitol. Charname sice o svoji duši na nějaký čas přijde, ale i v tom období mu taťka říká, že je v jeho nitru jenom on a nic jiného - a o to víc by se jeho podstata mohla projevovat, když "duše" sběhla k Honzovi I.
Rozhodnutí, kterou cestou se vydat, by mohlo padnout třeba v tom snu, kde jsou sochy, které lze zničit meteorickým rojem.
Proměna v zabijáka tak, jak je teď, mi přijde trochu nevyrovnaná z hlediska povolání a také přesvědčení, když snižuje popularitu.

A vůbec charname by se mohl malinko podpořit, jediné, co ho dělá tak vyjímečným je to, že mu můžou být naházeny vysoké staty. A přitom všichni básní o tom, jaký má potenciál a podobně. V BG1 měl kouzla na tamnější prostředí slušné, ve dvojce se mu ale snadno vyrovná jakákoli postava.

A ještě jeden návrh - možnost vylepšit dýku charname pro mága, aby dělala alespoň něco. Třeba by z ní mohl Cromwell udělat vrhací dýku +3, použitelnou jen mágem, nebo dýku, která kouzlí jednou za den kamennou kůži a neviditelnost, nebo cokoli... Předmět charname by neměl být úplně na nic :)
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
Borg
Sigilan
Příspěvky: 107
Registrován: 26.2.2009 15:28

Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy

Příspěvek od Borg »

Skusil bych přidat možnost která mě chybí, již sem sedmkrát vyhrál BG2 a štve mě, že v pašerácké jeskyni (Amketrah) nemohu zabít Saemona... Je to takovej had co pořád uniká, ale tady bych to dal jako místo posledního setkání... Poštval by proti mě strašně velkou skupinu pašeráků a bůhvíčeho ještě... Bylo by to něco jako je 1.zkouška v ukryté sféře... Akorát mnohem větší a těžší...
Uživatelský avatar
Field Mouse
Sigilan
Příspěvky: 656
Registrován: 18.5.2009 14:50
Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03

Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy

Příspěvek od Field Mouse »

Povolání mnicha má tolik speciálních schopností, že to naprosto volá po kitech, např.:
Mnich, jehož babička byla elementál:
- za každých 5 úrovní získá jeho útok jeden elementální dmg, nejdřív fire, pak cold atd.
- má jen 2% magické odolnosti za level a maximum 70% na 35. úrovni
- 2% odolnosti na elementy za level
- na 16. úrovni získá schopnost zabít zásahem elementála, když si nehodí záchranu s bonusem +3
- na 22. úrovní zabije elementála, když si nehodí záchranu bez bonusu
- nemá ochromující ani usmrcující útoky

Mnich, jehož dědeček pracoval v rychlovlaku:
- +1 k rychlosti pohybu každé 4 úrovně místo 5
- útoky se zvyšují až do hodnoty 6 na 30. úrovni
- každé 4 úrovně může zakouzlit Spěch, každých 8 úrovní Zdokonalený Spěch (samozřejmě ne na sebe, doba sesílání 1)
- za každých 15 levelů +1 bonus k obratnosti
- nemá imunitu na jedy a nemoci, nemá ochromující a smrtící útoky, postih -5% k magické odolnosti

Mnich, jehož dědeček i babička a ještě k tomu rodiče byli taky mnichové:
- OČ se zlepšuje za každé 2 úrovně až do 40 levelu
- na 16. úrovni schopnost lepší přiložení rukou - stejné jako hromadné léčení, rychlost sesílání 1
- na 19. úrovni imunita na vysátí úrovně
- na 23. úrovni imunita na zbraně +1 a menší
- na 30. levelu imunita na zbraně +2 a menší
- nemá strop pro max. magickou odolnost
- při tvorbě postavy postih -4 k síle, obratnosti a odolnosti
- při tvorbě postavy bonus +1 k moudrosti
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
Uživatelský avatar
Carlos
Sigilan
Příspěvky: 1917
Registrován: 24.2.2007 16:51
Bydliště: Špína pod špínou
Kontaktovat uživatele:

Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy

Příspěvek od Carlos »

Myšák: Jediný zajímavý kit mi přišel tak ten rychlík. U elementálního mnicha mi přijde naprosto zbytečná vlastnost kydlit elementály jednou ranou (tolik elementálů ve hře není) a mnich z mnišské rodiny by byl zase zbytečně naboostovaný a sloužil by permanentně jako zídka vpředu, poněvadž na nic jiného by se nehodil (navíc strop magické odolnosti má nějaký význam ;-) ).
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
Odpovědět

Zpět na „Mody“