Nápady na patche, itemy, NPC a módy

Vydali jste nějaký mod a chcete jej ukázat světu?

Moderátor: Razfallow

Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MCZ »

drake127: přiznávám, že nevím, ale podle mě s tím zbytečně moc naděláš ;-). Nutno podotknout, že designéři BG jsou na takovéto přehmaty oproti zákonitostem a reáliím DnD světa(ů) mistry a BG2 je jich plná, takže bych to rozhodně neobhajoval.

Však můžem počkat na Vlasáka, co na to on ;-).
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Tady půjde spíše o citát (ani nevím, jestli jsem ho někde slyšel nebo vymyslel) "Já pravdu neříkám, já ji definuji."

Zkrátka, jak si to designéři vymyslí, tak to je. Jako bysme se hádali, jestli půldrak bude mít ostré zuby a šupiny nebo jenom ostrý dech (a kolik bude mít chromozomů).
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

Tak karach, popř. situace, jak funguje z negativa, žádná pevná pravidla nemá ;-) Takhle bych to navíc ani neviděl - víceméně, jak píše drake, je to věc toho, jak je to "vymyšlené"... a to je teda dost nešťastně. Tak, jak je čepel stejným principem (designérsky) prezentovaná v Tormentu, tak je hodně proti jakékoliv srsti dávat ji do BG2. Nemyslím, že by tam byla daná z jakéhokoliv populismu (už z faktu, že to je v rámci sběratelské edice, tak toho, že v souvislosti s Tormentem a jeho hráčskou základnou jsou řeči o možném populismu v podstatě liché ;-)), ale řešení je to takové dost kontroverzní ;-)
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
Tokkar
Dabus
Příspěvky: 1737
Registrován: 26.9.2005 11:28
Bydliště: cerna O.....a cerna

Příspěvek od Tokkar »

Ostatně není nic jednoduššího než si ji nekoupit (neukrást), když už ti nevoní. A mě teda nevoněla. ;-)
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.
Uživatelský avatar
Neferit
Šifrovač
Příspěvky: 2323
Registrován: 29.9.2005 16:53
Bydliště: terra incognita
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neferit »

Hm, po přečtení jednoho "nápadového" tématu na SHS musím přiznat, že souhlasím s názorem tuším Riviery - "BG needs more silly!" Jo, správně - víc pakáren! Už žádná jenom tančící kuřata! Na povel štěkající psy! Bublifuky! Tanečnice v hospodě na Waukeenině promenádě! A nebo aspoň nějaký legrační předmět :-)
http://gh.ffshrine.org?r=23256
deviantART - place, where deviancy comes to play

Pokud máte něco, co po mně chcete, tak mě kontaktujte pomocí PM, emailu nebo ICQ. Vše je zde uvedeno. ;-)
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

Hmm, tady by se daly uplatnit kusy AI scriptů, co jsem kdysi dělal pro psy a kočky - simulaci nevázaného vesnického života a vzájemných interakcí těchto zvířat ;-)

Nicméně, legrační prvky chtějí nějaký kontext, něco, kam je zasadit, aby to tam nebylo jen tak prsknuté. Nějaký kouzelník, co pro děti předvádí na promenádě nějaké zábavné kousky atp. Každopádně - že by to BG potřebovala, to si až tak nemyslím - jednička byla třeba celkem humorná. Já bych spíš řekl, že BG je v některých chvílích, kdy by se to hodilo, málo vážná, anebo přesněji - "hlubší" - ale to je holt věc vkusu ;-)
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
Neferit
Šifrovač
Příspěvky: 2323
Registrován: 29.9.2005 16:53
Bydliště: terra incognita
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neferit »

Podle mě je tam nějakých hloupých fórků málo - pamatuju, že když jsem naisnatlovala Every Mod and Dog, tak jsem si schválně nacheatovala spoustu peněz jenom proto, abych mohla koukat na tancující kuřata.

No, a co třeba do balduru udělat předmět, třeba žvýkačky? Když to jedno kolo žvejkáš, můžeš pak někoho omrazit dechem (však to určitě znáš, winterfresh máš, hele jak je svěží, taky ho zkus - od pusy mi sněží!..)

Ale k tomu kouzelníkovi - to vůbec nezní špatně. :-) Mohl by tahat králíky z klobouku, nebo mávat hůlkou a kolem by lítali ptáčkové :-) A nebo by něco seslal špatně, hodil malej hod a rázem by z něho byla kouzelnice :lol:
http://gh.ffshrine.org?r=23256
deviantART - place, where deviancy comes to play

Pokud máte něco, co po mně chcete, tak mě kontaktujte pomocí PM, emailu nebo ICQ. Vše je zde uvedeno. ;-)
Uživatelský avatar
Adieu
Sigilan
Příspěvky: 1409
Registrován: 30.1.2006 11:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Adieu »

Já bych fakt moc ocenil ten mod "Rozšlápněte Booa!" :lol: Ježíšku na křížku, jak moc by mi to udělalo dobře! Ale sám se do toho nepustím, Vlasákova přednáška na PISSu mě dostatečně poučila, a za to moře času, co bych se to všechno učil, mi to nestojí.
"Za život si nic nekoupíš, ty čůzo! Haahahahahahahaahahaa…"
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

Adieu: tak to jsem buď blbě povídal, nebo ty poslouchal ;-)
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
Mecker
Sigilan
Příspěvky: 732
Registrován: 2.5.2006 16:16
Bydliště: Forgotten Realms
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mecker »

Napadlo do předmětů vytvořit obouruční prak "frča", i když nevím k čemu by to bylo dobré, snad pro mágy. Měl by dávat větší zranění, nebo udělat i magické verze.
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jab »

Rád bych, aby se při dual-classnutí dalo vybírat i z kitů. Občas mi přijde nelogické, když něco takového nejde. Zvláště třebas u kitů klerika (ty z divine remix pak následně ani nejdou nastavit přes Shadow Keeper, takže smůla... :-( ).
Předpokládám, že by se nejednalo zase o tak ďábelsky složitý mod, či ano? :-)
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

Jab píše:Rád bych, aby se při dual-classnutí dalo vybírat i z kitů. Občas mi přijde nelogické, když něco takového nejde. Zvláště třebas u kitů klerika (ty z divine remix pak následně ani nejdou nastavit přes Shadow Keeper, takže smůla... :-( ).
Předpokládám, že by se nejednalo zase o tak ďábelsky složitý mod, či ano? :-)
Hmm ani ne. Řešením by byl výběr kitu přes dialog a jeho přiřazení přes skript.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jab »

Razfallow píše:Hmm ani ne. Řešením by byl výběr kitu přes dialog a jeho přiřazení přes skript.
Mňo problém by pak ale teoreticky mohl být u těch kitů přidaných modem, ne?
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

Jab: ano, to jo. Teoreticky by šla vytvořit věc, která by ten výběrový dialog vytvořila až na koncovém počítači podle toho, jaké jsou ve hře kity. Pak by ale bylo nutné tento mod přeinstalovat po každém dalším nainstalovaném kitu, aby se "zrekonstruoval" dialog.
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jab »

Vlasák píše:Jab: ano, to jo. Teoreticky by šla vytvořit věc, která by ten výběrový dialog vytvořila až na koncovém počítači podle toho, jaké jsou ve hře kity. Pak by ale bylo nutné tento mod přeinstalovat po každém dalším nainstalovaném kitu, aby se "zrekonstruoval" dialog.
To už by holt asi bylo na každém uživateli.
Btw kdy to budete mít hotové? :-D
Odpovědět

Zpět na „Mody“