Otázky, připomínky

Quest Mod pro BGII.

Moderátor: BGslayer

Odpovědět
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Otázky, připomínky

Příspěvek od BGslayer » 7.7.2006 19:27

Pokuď máte nějaké otázky ohledně vývoje modu, nebo třeba něco co byste chtěli v tomto modu vidět tak to napište sem.. :-D

Uživatelský avatar
Ave
Sigilan
Příspěvky: 1073
Registrován: 30.11.2005 8:04
Bydliště: Chrám Vědění

Příspěvek od Ave » 7.7.2006 19:33

Ráda bych se zeptala, zda-li bude tento mod kompatibilní s jinými mody.(Např. Subraces, Dungeon-be-gone, Tsujatha, Valen....atd.)
Plá plamen věrné lásky,
prýští slzy a nad hlavou hoří hvězdy
... a pak už nic... a pak už nic...

Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer » 7.7.2006 19:42

Ave,

Ano s módy jako Subraces, nebo s NPC módy by měl být kompatibilní, ale zrovna s Dungeon Be Gone ne, protože mód PoF mění Startovní lokaci. Mód začíná v Letohradu. :-D

Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer » 7.7.2006 19:44

Ještě bych chtěl dodat, že mód mění taky originální questy a lokace, tedy ty (které mě přišli nudné) jako například Irenicu's dungeon (AR0602) - jsou tam vytvořeny nové questy atd...

Uživatelský avatar
Ave
Sigilan
Příspěvky: 1073
Registrován: 30.11.2005 8:04
Bydliště: Chrám Vědění

Příspěvek od Ave » 7.7.2006 19:50

Díky. Takže tyhle ostatní mody mi půjdou. Tvůj mod mě totiž zajímá a moc ráda bych si ho, až bude hotov, vyzkoušela ;-)
Plá plamen věrné lásky,
prýští slzy a nad hlavou hoří hvězdy
... a pak už nic... a pak už nic...

Uživatelský avatar
Neferit
Šifrovač
Příspěvky: 2323
Registrován: 29.9.2005 16:53
Bydliště: terra incognita
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neferit » 7.7.2006 20:02

Budeš to dělat ve WeiDU nebo v něčem jiném?
http://gh.ffshrine.org?r=23256
deviantART - place, where deviancy comes to play

Pokud máte něco, co po mně chcete, tak mě kontaktujte pomocí PM, emailu nebo ICQ. Vše je zde uvedeno. ;-)

Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer » 7.7.2006 20:41

Neferit,

Ne ve weidu to nebude... Budeš si muset zálohovat override a Dialog a složky jednodušše zkopírovat...

Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow » 7.7.2006 21:11

Jestliže se začíná jinde, lze se dostat zpět na originální příběhovou linii?
Jaké budou na začátku NPC? Stejné jako v SoA?

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]

Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer » 7.7.2006 21:22

Razfallow,

Ano, po splnění úkolu v Letohradu tě zajme Irenicus a pošle do vězení pod Atkathlou - a tady to pokračuje normálně dál jak v originále, akorát je tu navíc cutscene, ve které uvidíš jak zabijou Khalida... NPC zůstávají (Jaheira, Minsc, Imoen, Yoshimo + navíc Kevhorn - zaklínač)

Uživatelský avatar
Neferit
Šifrovač
Příspěvky: 2323
Registrován: 29.9.2005 16:53
Bydliště: terra incognita
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neferit » 7.7.2006 22:32

Takže Kevhorna bude možno také potkat v Irenicově vězení?

+

Městské questy:

Král Atkhatli - Atkathla
Ztracený hrad - Hlubina
Helmova Tvrz - Letohrad
Zdroj zla - Targos
Čarodějnice - Temný hvozd
Sarevok - Kněžské město
Bratrstvo - Baldurova Brána


Jak je míněno tohle???
http://gh.ffshrine.org?r=23256
deviantART - place, where deviancy comes to play

Pokud máte něco, co po mně chcete, tak mě kontaktujte pomocí PM, emailu nebo ICQ. Vše je zde uvedeno. ;-)

Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer » 7.7.2006 22:46

Nefertit,

Ano Kevhorna jem ožno potkat v Irenicově vězení...

To je název Questu... v tomto questu se objevuje duch Sarevoka... s NPC to nemá nic společného...

Uživatelský avatar
Dalcor
Sigilan
Příspěvky: 982
Registrován: 30.9.2005 8:53
Bydliště: Černá skála, Nightlund, Solamnie, Krynn, Mnohavesmír
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor » 8.7.2006 7:58

Původně v příběhovém threadu, ale myslím si že tady je na to více prostoru

No abych řekl rpavdu jsem z toho trochu zmatený. V prvé řadě samotný nápad a vůbec práce je skvělá. Ale!

1. jména - začněte vymýšlet jiná a nekopírujte knížky - Yarpen Zigrin ze zaklínače a Slaine ze stejnojmeného komixu mi nepříjde jako dobrý nápad na pojmenování postav a to ještě hlavní

2. zapojení Artemise Entreriho - největší chyba, zvlášT kombat s ním. Uvědomte si že Elminster a Artmeis jsou jaksi kmenové psotavy FR a jako takové je zapojit do děje bez nějaké logiky v tom mi příjde jen hraní si ze slavnými jmény, aby tam bylo. Nevím jestli hrajete stolní PnP ale k hraní a tedy i tvoření příběhu je důležitá motivace.

3. chápu že je potřeba zapojit do hry takové mapy které již existují, ale co nechápu je obsazení strategických měst na úseku velikém jako zauralská část ruska? Kde každé je jinde a to prosím ve velice obydleném a "mocném" prostředí.

4. MCZ vzpomenul uvěřitelnost příběhu - tohle je neuvěřitelné. Znáte vůbec Forgotten Realms? Jak dobře?

5. Když Slaine prohraje, proč Yarpen utíká do Shaaru?

6. Kdo je členem Shaarského koncilu. Proč tam je Elminster?

7. kde je elfí Temný hvozd?

8. Paladinové a jeden najednou zlý (ve smyslu jako bad guy, nebo reálně zlý?) Důvod motivace, proč by PALADINOVĚ pokdu budeme dodržovat tu LG a ten paladinskej prncip podávaný příručkama měly konflikt zájmů? Kdo stojí za Paladiny Faerunu. Proč je tu další organizace kromě Harfeníkůa Rytířů Myth Drannoru bojujících proti všemu co ohražuje Faerun?

TO jsou dotazy, ne kritika! Zni to zajímavě, ale chce to hru ztotožnit s realitou Forgottn Realms. Řekl bych že je to navíc nutné. Prostě pracujte, pracujte!

Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer » 8.7.2006 9:34

Dalcor,

To by znamenalo překopání celého příběhu, a to znamená konec našeho projektu...
1) Ty jména jsou tam z jiného důvodu (komiks Slaine jsem nikdy nečetl)
2) Můžu změnit jméno Artemis Entreri na někoho neznámého, ale příběh ztratí smysl...
3) Jednodušše v našem módu se příběh odehrává jak na jihu tak na severu Faerunu, proto taky ten název...
4) Nejde o to jestli známe, chtěli jsme něco nového, né furt to samí jako u ostatních modu... Ale vidím, že to nemá smysl...
5) Součást příběhu...
6) Součást nového vymyšleného příběhu...
7) Vymyšlené městečko
8) Yarpen se přidal k těm paladinům už hodně dávno společně se Slainem jako první dva... Yarpen už nechtěl sloužit dobru, chtěl moc... Vybudoval si armádu v Shaaru... Proto tam po tom odešel...

Uživatelský avatar
Dalcor
Sigilan
Příspěvky: 982
Registrován: 30.9.2005 8:53
Bydliště: Černá skála, Nightlund, Solamnie, Krynn, Mnohavesmír
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor » 8.7.2006 9:54

Dobrá přenesme se tedy přesto že se jedná o zcela vlastní výklad Forgotten Realms, na který máte jako tvůlrci jednoznačně nárok.

Problém vidíms tím že ostatní od FR již něco očekávají a nastává problém konfliktu mezi realitou FR, tak jak je známá z těch asi 50 knih a další 100vky herních příruček a tím co podáváte ve svém příběhu a to se hráčům nemusí líbit. Ale je to cesta kterou jste se vydali, proč ne.

Druhá věc je že "je to součást příběhu" není moc vyčerpávající odpověď takže nezbývá než doufat že motivace těch kteří konají v součástech příběhu je odůvodnitelná. Motivace je důležitým prvkem tvorby příběh. Motivace není jednoho dne se rozhodle že chce moc! ;)

1. hmm to je teda zdůvodnění - ale co, vaše věc jen mi to přijde trošku krátkozraké
2. Artemis by měl na zákaldě svých znalostí a dovedností vymlátit celou družinku behěm prvních 6 kol (každé kolo 1) Elminsterovi by na to stačilo lusknutí prsty. Nemyslím si že b se to hráčům líbilo ;)
3. já to myslel tak že není moc strategické držet osamělé enklávy ve vzdálenosti několika stovek kilometrů od sebe. Zvlášť když v okolí je spousta přirozených enkláv ;)
4. jde o to jestli znáte. A to proto že potřebuje te znát zákonitosti. Aby jste se nedopouštěli přehmatů jako je král Athkatli. Ale jak jsem řekl na hoře toříte alternativní FR, máte na to nárok právo i tvořisvost, proč ne. Mě je to jedno. Důležité je proč tvořit alternativní FR, když ve FR je možností nepočítaně a není potřeba upravovat realitu.
5. to je mi zdůvodnění ;) Nuže dobrá. Ale vidím bod 8.
6. njn
7. njn
8. Jak to udělal z vírou? Je nyní blackguard nebo jen Ex Paladin. Skládají se paladinové jen s paladinů nebo z členů s dobrým přesvědčením???

Díky za odpovědi. nenechte si vzít vítr z plachet.

Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3594
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jab » 8.7.2006 10:38

Nu, ovšem screeny zatím vypadají dobře. Mapa je obrovská a s tou půjde ruku v ruce i délka hry. Zajímavě znějí i nové druhy zbraní atd.
Sice to není TC, ale asi to k tomu bude mít blízko minimálně rozsahem. S kritikou bych počkal, než bude známo více informací. Zatím předvedené je jen velice stručným nástřelem, který postrádá přesvědčivosti. ;-)

Odpovědět

Zpět na „Paladins of Faerûn“