Stránka 1 z 1

Lokace pro PoF - Siluvanede

Napsal: 11.7.2006 12:07
od Dalcor
Takže jsem dostal za úkol zpracovat úkoly pro Siluvanede /viz sceerny/. Samozřejmě mám nějaký ten quest vymyšlený, ale rád se obrátím na samotné hráče - zajímal by vás nějaký hezký malý miniquest který by jste si chtěli odehrát? Něco speciálního. Pokud ano pokusím se to do dané lokace zarpacovat. Samozřejmě já nejsem tím kdo rozhoduje, nad toho jsou tu reální tvůrci a ne poradce jako já, takže nakonec to může dopadnout jinak a třeba tak že smažou i tuhle připomínku, jako co si to vymejšlím za blbosti.

Ale...

Napsal: 11.7.2006 16:46
od BGslayer
Ne, tvůrci jsou velice rádi, že Dalcor s námi spolupracuje :-D
Jen pište návrhy na miniquesty...

Napsal: 11.7.2006 19:23
od Graveddigazz
No myslim ze zajímavý quest by byl obrana pevnosti(hradby, lučištníci, apod. ;-) )

Napsal: 11.7.2006 19:25
od Dalcor
Hmm, to tam zrovna nepůjde, neb se jedná o trosky, ale je to rozhdoně zajímavá možnost, Slayere?

Napsal: 11.7.2006 19:28
od BGslayer
Dalcore,

Možnost je to zajimavá, ale tato scénka je už zahrnutá v hlavním questu, když tvoje skupinka má za úkol proniknout do hradu...

Samozřejmě ty ten hrad dobýváš, nebráníš, vtom je ten rozdíl...

Napsal: 11.7.2006 19:29
od Graveddigazz
Dalcor píše:Hmm, to tam zrovna nepůjde, neb se jedná o trosky, ale je to rozhdoně zajímavá možnost, Slayere?
ooo, ano, skupinka dobrodruhů se brání ve starobylé, polorozpadlé pevnosti proti obrovským hordám nepřátel.... 8-)
(pardon, ale dnes sem uz neco vypil) :roll:

Napsal: 11.7.2006 19:30
od BGslayer
Hmm, myslím že by moc dlouho nevydržela, dalcore?

Napsal: 11.7.2006 19:56
od Dalcor
Asi ne. I když e to zajímavé jednou jsme něco podobného hráli na stole - ˇutěk přes dvě mapy do nějaké polorozpadlé věže, a tam obsazení všech přístupů kam mohou nepřátelé jen po jednom po dvou ... navíc je to podobné Targosu...

No nezní to špatně, ale to by se Slayer zbláznil z grafikou

Napsal: 11.7.2006 21:59
od Vlasák
Obrana hradu neni špatnej nápad - pokud můžu doporučit ze zkušeností z add-onu, celkem dobře se pro tohle použije simulace ala "šachy". Místo klasické lokace je nějaké "schéma" hradu a okolí a na něm hráčem rozmisťované "figurky". Dle jejich konfigurace umístění se pak odvozuje průběh souboje. Následuje přepnutí do real-time, kde se do něčeho lze aktivně či pasivně zapojit (nebo nezapojit). Načež následuje další "kolo" s novou bitevní situací...

Je to celkem scriptovací šílenost na dlouhé zimní večery, ale jde to a je to celkem hezké, akorát se to nesmí příliš přehnat, spíš pro zpestření, aby se ze hry vážně nakonec nestaly "šachy" ;-)