Předměty

Quest Mod pro BGII.

Moderátor: BGslayer

Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3594
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jab » 20.8.2007 14:53

Btw takhle vypadají předpokládám předměty přímo ve hře (tzn v enginu samotném) a jejich ikony v inventáři jsou jiné...

Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer » 20.8.2007 15:43

Pokuď vím tak animace zbraní v enginu nejdou změnit... Ikony v inventáři jsou podobné (zmenšené, upravené, (sudlice ikona z IWD2, píky z IWD2).

Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3594
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jab » 20.8.2007 16:31

Ikony v enginu změnit jdou. Důležitým důkazem budiž flaming sword.
Btw ty předměty, tak jak jsou na onom screenu, budou tedy kde?

Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer » 20.8.2007 17:19

Nemyslím ikony... myslím jako animace... nejde změnit, aby hrdina držel ve hře trojzubec nebo hvězdici.

Budou v inventáři.

Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3594
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jab » 20.8.2007 19:35

BGslayer: Jít by to mělo. Jak jsem již řekl, též se povedlo, aby flaming sword opravdu hořel: http://img507.imageshack.us/img507/5958 ... ordxv8.jpg
Btw především ty hvězdice a meče by ještě snesly mnohé grafické úpravy. Zatím vypadají až příliš amatérsky.

Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer » 20.8.2007 21:04

Jak a kdo to vytvořil by jsi věděl? Rád bych totiž vytvořil přímo animace hvězdice, trojzubce nebo píky.

Tak pokuď máš nějaký nápad, co by se dalo vylepšit tak mě to pošli na mejl... bgslayer@centrum.cz nebo na ICQ.

Odpovědět

Zpět na „Paladins of Faerûn“