Předměty

Quest Mod pro BGII.

Moderátor: BGslayer

Uživatelský avatar
obi
Sigilan
Příspěvky: 22
Registrován: 16.12.2005 14:01
Bydliště: Veselská 35, 664 41, Brno-Popůvky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od obi » 20.7.2006 21:03

yenn: díky moc za odkaz :-)
Punk's not dead!

Uživatelský avatar
Dalcor
Sigilan
Příspěvky: 982
Registrován: 30.9.2005 8:53
Bydliště: Černá skála, Nightlund, Solamnie, Krynn, Mnohavesmír
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor » 21.7.2006 12:26

Co se týče demage zbraní - větší demage v základu neznamená výhodu. Výhodnost zbraně se určuje něčím jiným. A nárust základní damage je prostě šílenej nápad ktery by IMHO rozbalancoval hru. V tom souhlasím s Vlasákem. Menší dmg je někdy více. Navíc jak odůvodníš že hvězdice má vetší demage než šipka´?

Co se týče širokého meče - tento termín je požíván ve spojení dvou zbraní - prvních mečů z doby okolo 8 století, kdy měly širokou pádnou čepel, s malou záštitou. Druhý termín se vztahuje k rytířským mečům z přelomu 15 a 16 století, které měly širší čepel než tehdejší zbraně které přišli do módy.

Co se týče zvláštních zbraní - jejich zapojení do hry je dost zvláštní. Musíš to propojit s kulturním prsotředí. I fantasy má své zákonitosti.

Vlasáku, ale no tak já a expert na zbraně??

Uživatelský avatar
Arthalion
Sigilan
Příspěvky: 981
Registrován: 29.9.2005 14:49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arthalion » 21.7.2006 12:48

Dalcor píše:Musíš to propojit s kulturním prsotředí. I fantasy má své zákonitosti.

Dajme tomu, ze pravidla fantasy su dost flexibilne, pretoze samotne fantasy pochopitelne realne nie je. :-D Ale je pravda, ze so zbranami to ntreba prehanat, aby sa nevytvoril nechutny gulas ako tomu bolo v Diable, kde nahadzali snad vsetko co nasli. :lol:
Myslim si vsak, ze zbrane, ktore som spominal, by mohli byt v hre celkom zaujimave a mohli by mozno najst aj svoje opodstatnenie a konecne sa pokusit o nejake rozumnejsie zaclenenie do hry v ramci zbrani, aby sa nestalo, ze onedlho bude niekto chciet do hry vsadit zakriveny krompac +3, ked existuje este mnoho cakajucich skvelych cepeli. :-)

Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák » 21.7.2006 16:46

Dalcor píše:Vlasáku, ale no tak já a expert na zbraně??


Ale no ták, za to se nemusíš stydět :-P ;-)

Arthalion píše:Dajme tomu, ze pravidla fantasy su dost flexibilne, pretoze samotne fantasy pochopitelne realne nie je. :-D


Jo, ale tady jde o konkrétní setting, o FR. Což ale ničemu nebrání - exotické proudy tam taky jsou (Kara-Tur, Thay,...) a sféry jsou všepřítomné ;-) Jen je to tam třeba patřičně zdůvodnit, proč se ta zbraň vyskytuje v "klasických" končinách Faerunu...
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek

Uživatelský avatar
Arthalion
Sigilan
Příspěvky: 981
Registrován: 29.9.2005 14:49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arthalion » 21.7.2006 17:55

http://en.wikipedia.org/wiki/Falx

Tu najdete vsetko potrebne o falxoch, rhomphaiach a podobne ;).
Tematicky by mohli byt tieto mece priradene k niecomu divokemu, kedze nositela tychto zbrani neboli ziadne "paratka". :lol:
Doplnim len kratku informaciu, ze zbrane ako rhomphaia boli velmi flexibilne, lebo sa dali dobre pouzit aj proti kavalerii. Mimochodom, udajne sa s tym vynikajuco odsekavali koncatiny a hlavy. To iste sa da povedat aj o falxe (jeho tvar je zahnuty smerom do vnutra)
Jeden tucny pan s falxom: :lol: http://www.larp.com/legioxx/falxcut1.jpg

Falcata je dalsia zbran so silnym ucinkom, pretoze je tvarovana za ucelom dosiahnutia co najvyssej udernej sily:
http://en.wikipedia.org/wiki/Falcata
http://swordforum.com/swords/historical/falcata.html
http://www.aurorahistoryboutique.com/A000044.htm
Mimochodom, bola to oblubena zbran Alexandra Macedonskeho. :-)

Uživatelský avatar
obi
Sigilan
Příspěvky: 22
Registrován: 16.12.2005 14:01
Bydliště: Veselská 35, 664 41, Brno-Popůvky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od obi » 24.7.2006 9:18

[quote="Arthalion"]http://en.wikipedia.org/wiki/Falx

Tu najdete vsetko potrebne o falxoch, rhomphaiach a podobne ;).
quote]
no, o těchto zbraních popřemýšlím až v nějakým patchi, pač bysme to s takovou nikdy už nevydali:-)
Punk's not dead!

Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer » 24.7.2006 13:13

Zdravim, tak už jsem zpět...

Předměty... No, všechny ty magické co jsme vytvořili jsou c pořádku a zapadají do hry... Těch je asi 150...

Co se týče novejch - četl jsem, že tu Arthalion psal o nových typech - když mě pošleš více informací - není problém daný předmět do hry ještě přidat... Co se týče těch nových předmětů - ještě nejsou začleněny do hry - zatím jsou pouze ve hře ty magické zbraně. Není problém to předělat - ale určitě nesouhlasím s odstaněním trojzubce - souvisí s příběhovou linií...

Hvězdice máme 4 klasické( +1,+2,+3) + 3 magické nebo vylepšené - jako např. Vrací se do ruky nebo hození 2 zaráz...

Široký meč by se mohl zaměnit za ten Falx.... (Ale nevím jak by měl být silnej :?: )

Uživatelský avatar
Arthalion
Sigilan
Příspěvky: 981
Registrován: 29.9.2005 14:49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arthalion » 24.7.2006 17:05

BGslayer: Ak by sa mal falx dostat do hry, tak si myslim, ze by jeho damage mohol byt rovnaky ako damage kratkeho meca (jednorucny falx nie je velmi dlhy), ale zas by mal rychlost o nieco nizsiu ako kratky mec a mal by bonus na kriticky zasah.
Ale bol by som rad, keby to Dalcor okomentoval, lebo moje znalosti pravidiel su velmi male.
Naposledy upravil(a) Arthalion dne 24.7.2006 17:07, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer » 24.7.2006 17:06

No, velice mě zaujal Falx, Falchion, Kopesh - to budou další nové předměty...

Jinak Trojzubec, sudlice, píka, široký meč se pouze upraví jinak zůstane...

Hvězdice mají omezenej počet - max 5... Takže pochybuju, že to někdo vymění za meč :-D

Jinak tohle vše ja na Obim, takže se obraťte na něj...

Nové a opravené předměty sem pošlem hned jak budou hotovi...

Arthalion píše:BGslayer: Ak by sa mal falx dostat do hry, tak si myslim, ze by jeho damage mohol byt rovnaky ako damage kratkeho meca (jednorucny falx nie je velmi dlhy), ale zas by mal rychlost o nieco nizsiu ako kratky mec a mal by bonus na kriticky zasah.
Ale bol by som rad, keby to Dalcor okomentoval, lebo moje znalosti pravidiel su velmi male.


Informace a vlastnosti o novech předmětech už mám, ty opravené, které sem pošlem by už měly být v pořádku, pokuď tam stále bude nějaká chyba, věřím, že nás informujete... :-)

Uživatelský avatar
Graveddigazz
Sigilan
Příspěvky: 22
Registrován: 11.7.2006 18:21
Bydliště: Biovolt Corporation

Příspěvek od Graveddigazz » 24.7.2006 19:57

mno...Já bych udělal nějakej luk kterym by se dalo na blízko bojovat stejně jako na dálku (ale osobně nevim jak 8-) )
jinak hvězdice je dobrý napád(dal bych nake bonusy pro mnicha) ;-)
nebo nejake Halabartny ktere se daji nosit spolu se štítem(vzpomínka na tower guardy v LotR:BfME)-samozřejmě že by to postavu která by takto bojovala muselo nějak zpomalovat to same kopi a štít byla dříve obyčejná kombinace,
trojzubec-to by chtelo boha Poseidóna... 8-)

:-P
How pitiful.You don´t understand anything at all.
There´s nothing that isn´t important to me!

Uživatelský avatar
Zakat
Sigilan
Příspěvky: 940
Registrován: 25.6.2006 19:19
Bydliště: Kavárna u ztracených snů...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zakat » 24.7.2006 20:06

Mno, nové typy zbraní jsou fajn, ale co by se líbilo hlavně mě, je více předmětů daného druhu.
Příklad: 99% Paladinů používá už někdy od půlky SOA Carsomir +5....ale bylo by super, kdyby byla nějaká alternace k takovým předmětům a ne aby každý mág mosil Róbu Vecny.
The moon blinds my eye with opal cataracts
As I cut through the saw-mills and the stacks,
Leaping over the gully
Where I would one day take Lucy
Then wash up my hands in the gutter and the moon...

Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer » 24.7.2006 20:31

Zakat píše:Mno, nové typy zbraní jsou fajn, ale co by se líbilo hlavně mě, je více předmětů daného druhu.
Příklad: 99% Paladinů používá už někdy od půlky SOA Carsomir +5....ale bylo by super, kdyby byla nějaká alternace k takovým předmětům a ne aby každý mág mosil Róbu Vecny.


Tak to je přesně to co jsme už udělali... Tyto předměty už jsou hotové a jsou začleněny do hry, jak už jsem řekl je jich 150... A najdeš tam i alternaci k carsomiru i k róbě vecny...

Uživatelský avatar
Zakat
Sigilan
Příspěvky: 940
Registrován: 25.6.2006 19:19
Bydliště: Kavárna u ztracených snů...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zakat » 24.7.2006 21:29

BGSlayer: Tak to je paráda

AD Široký meč (Broad Sword) - Široký meč-Broad Sword

Široký meč je těžký armádní meč s dvojsečným ostřím. Celková délka meče je asi tři a půl stopy a meč je navržen většinou pro sekání. Většina širokých mečů má jílec s košem nebo chránič ruky ve tvaru ulity. Je to oblíbená zbraň jízdy a je známý v různých kulturách pod různými jmény, obvykle závislých na tvaru jílce. Košový jílec širokého meče dává bonus +1 pro manévr Odrážení. Navíc může být košem veden útok při bitce, jako by to byla kovová rukavice (viz PHB, Kapitola 9).

"Široký meč je stejně rychlý jako dlouhý meč a způsobuje porovnatelné zranění cíli lidské velikosti, ale chybí mu stejná schopnost proti větším nestvůrám. Jeho výhody v odrážení a v boji z blízka jsou dobré, ale jestliže nechce dobrodruh provádět s mečem takovéto finesy, je lepší dlouhý meč nebo bastard. Avšak někdo, kdo se rád vytahuje, nějaký chvastoun, má široký meč v oblibě.''
-- Rushlight z Tethu, Hraničář


Překopírováno z Arms and Equipment Guide(odkaz se válí někde v tomto tématu)

Jen pro pořádek...
The moon blinds my eye with opal cataracts
As I cut through the saw-mills and the stacks,
Leaping over the gully
Where I would one day take Lucy
Then wash up my hands in the gutter and the moon...

Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák » 25.7.2006 10:25

Zakat: jen taková menší vsuvka - zrovna Carsomyr je správně v tom, že paladin od půlky hry bojuje výhradně s ním. Je to totiž prakticky integrální součást jeho povolání (dalo by se i říct, že daná pravidly) a on by nepsaně řečeno měl od doby, kdy ho získá, bojovat pouze s ním... ;-)
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek

Uživatelský avatar
Dalcor
Sigilan
Příspěvky: 982
Registrován: 30.9.2005 8:53
Bydliště: Černá skála, Nightlund, Solamnie, Krynn, Mnohavesmír
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor » 25.7.2006 10:38

Zakat - Arms and Equipment je dosti zajímvá kniha, asi proto že ji psali herní návrháči a ne historici. Doporučuji Encyklopedii zbraní a zbroje, vydalo nakladatelství Libri. Stojí asi 200 Kč :)

Holy Avanger je meč, který propůjčuje řečeno herními pravidly Paladinovi takové dovednosti,že by ho neměl z rukou odložit. Jsou ejdno, Holy Avanger (Carsomyr) je prodloužením paladinovi vůle, je nástrojem morálky a spravedlnosti. Je symbolem paladinovi víry v dobro, morálku a spravedlnost a jeho boje za tyto ideály. Tak proč by ho odkládal :)



Pokud chceš ekvivalenty Paladins Handbook nabízí další Holy meče s jinými funkcemi než je Holy Avenger.

A dále je to 2E Book of Artifacts určená k tvoření artefatků.

Odpovědět

Zpět na „Paladins of Faerûn“