Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Quest Mod pro BGII.

Moderátor: BGslayer

Uživatelský avatar
Gothmog
Sigilan
Příspěvky: 62
Registrován: 3.4.2006 18:17
Bydliště: Nové Město na Moravě (přes tejden Praha)

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Příspěvek od Gothmog » 3.10.2009 0:53

Není to jen u Aerie, ale rovněž i u Anomena. Pouze o jeden level výš. Tohle je docela nepříjemná věc, která dělá kleriky skoro nepoužitelné.

Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Příspěvek od BGslayer » 3.10.2009 9:08

Stručně řečeno... Bude to u všech kleriků a druidů... Tento bug se netýká přímo módu PoF. Později vyjde verze i BEZ Divine Remixu a bez Kitů. A také bude vypuštěna nová verze Divine Remix, která snad tady ty multi class opraví.

V této chvíli s tím já nebo kdokoliv jiný nic nezmůže. Vem si do party třeba Viconii nebo někoho jiného než multi class.

Uživatelský avatar
Gothmog
Sigilan
Příspěvky: 62
Registrován: 3.4.2006 18:17
Bydliště: Nové Město na Moravě (přes tejden Praha)

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Příspěvek od Gothmog » 3.10.2009 19:22

Dobře. Jinak celkově se mi PoF líbí. Zvlášť mě potěšili lokace z greyhawku importované do infinity enginu.
red great wyrm - můj favorit

Uživatelský avatar
Gothmog
Sigilan
Příspěvky: 62
Registrován: 3.4.2006 18:17
Bydliště: Nové Město na Moravě (přes tejden Praha)

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Příspěvek od Gothmog » 3.10.2009 21:05

Tak je to problém devine remixu. Trošku jsem po tom pátral. Existuje na to jednoduchý lék. Stačí danou postavu vyhodit z party a znovu nabrat a vše funguje tak jak má.
red great wyrm - můj favorit

Uživatelský avatar
Gothmog
Sigilan
Příspěvky: 62
Registrován: 3.4.2006 18:17
Bydliště: Nové Město na Moravě (přes tejden Praha)

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Příspěvek od Gothmog » 4.10.2009 23:06

Při hraní se mi objevili dva problémy. Respektive hra mi spadne přesně ve dvou okamžicích a to zaprve u chrámu v okamžiku kdy se vydám směrem na levo od chrámu a za druhé mi hra vždy spadne po souboji s lichem a později elfem na zářících pláních po té co mi zakreslí elfské město do mapy.
red great wyrm - můj favorit

Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Příspěvek od BGslayer » 4.10.2009 23:31

Tak ten chrám, ta je problém s tileset (lavy/vody) to vím. Jinak co se týče zakreslení do mapy toho města. To se děje proto, že to elfské město je právě Siluvanede a ono neexistuje. Proto to dělá. S verzí 1 bude vše vpořádku. Opravím, zatím to aby nezakresloval toto město do mapy.

Uživatelský avatar
Gothmog
Sigilan
Příspěvky: 62
Registrován: 3.4.2006 18:17
Bydliště: Nové Město na Moravě (přes tejden Praha)

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Příspěvek od Gothmog » 5.10.2009 18:01

Tak jsem objevil další věc. Při návratu na thetirský zámek po ukradení dryadina meče hra ihned po načtení lokace padá.

Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Příspěvek od BGslayer » 5.10.2009 18:59

Tento bug už je opravený v TethyrPatchu...

Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Příspěvek od BGslayer » 5.10.2009 19:10

Gothmog píše:Tak jsem objevil další věc. Při návratu na thetirský zámek po ukradení dryadina meče hra ihned po načtení lokace padá.
Stáhnul jsi si ten Tethyrpatch?? A i přesto se to nerozjelo?

Uživatelský avatar
Gothmog
Sigilan
Příspěvky: 62
Registrován: 3.4.2006 18:17
Bydliště: Nové Město na Moravě (přes tejden Praha)

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Příspěvek od Gothmog » 5.10.2009 19:10

Ten mám nainstalován, ale přesto to padá.

Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Příspěvek od BGslayer » 5.10.2009 19:15

Gothmog píše:Ten mám nainstalován, ale přesto to padá.
Co se přesně stane? Dostaneš se do té lokace?

Uživatelský avatar
Gothmog
Sigilan
Příspěvky: 62
Registrován: 3.4.2006 18:17
Bydliště: Nové Město na Moravě (přes tejden Praha)

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Příspěvek od Gothmog » 5.10.2009 19:23

Načte se lokace a pak se to buď kousne nebo rovnou spadne. To samé dělala před patchem obchodní čtvrť.
red great wyrm - můj favorit

Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Příspěvek od BGslayer » 5.10.2009 19:41

Zkus se vrátit do Městských bran a jít tam znovu. To by mělo fungovat. Každopádně, mě to tady to opravené funguje. Normálně když splním úkol v Tethyrském lese a vrátím se zabít Protektora tak se mi lokace načte, stejně tak pokud mu jen meč přinesu.

Uživatelský avatar
Gothmog
Sigilan
Příspěvky: 62
Registrován: 3.4.2006 18:17
Bydliště: Nové Město na Moravě (přes tejden Praha)

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Příspěvek od Gothmog » 8.10.2009 18:31

Nevím jak se to stalo ale vládkyně upíru mi nejde zabít. Vždy zustane ve stádiu Téměř mrtvá a konec i když stále dostává zranění nikdy nezemře.

Uživatelský avatar
Daerryl
Sigilan
Příspěvky: 17
Registrován: 29.12.2007 21:44
Bydliště: Menzoberranzan

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Příspěvek od Daerryl » 26.10.2009 20:07

Zdravím, v okamžiku, kdy chci vstoupit do obchodní čtvrti, hra se kousne, mám nainstalovaný tethyr patch i kalim patch.
Usstan tlun malla ulu thalra dos. Usstan orn tlu mzild malla, vel'drav usstan elgg dos.

Odpovědět

Zpět na „Paladins of Faerûn“