Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od PostTrauma »

Tarreb: Ty kity ze Sword and Fistu určitě ne, jsou všechny nemožně silné, ale ten mnich může být docela fajn (ten trochu oslabuje původního mnicha).

Revised HLAs máte na mysli Refinements nebo jsou to rozdílné mody?
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Tarreb
Sigilan
Příspěvky: 752
Registrován: 17.9.2008 16:14

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od Tarreb »

Jo, ty- ty to snad nemáš nainstalované? :shock: ;-)
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od PostTrauma »

Ne, ještě jsem to nezkoušel. Asi se to bude mlátit s Divine Remixem.

Navíc teď hraju BGTrilogy s milionem modů, takže by se to s něčím mlátilo docela určitě (včetně toho Divine Remixu).
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Uživatelský avatar
Field Mouse
Sigilan
Příspěvky: 656
Registrován: 18.5.2009 14:50
Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od Field Mouse »

Jak se to jmenuje nevím, ale mám ten shadowless kick, ethernal, monk regeneration, evasion atd.
Item upgrade mi náhodou přijde parádní - kombinuje pár předmětů tak, aby se pořád nemusely přehazovat, jako třeba právě opasky - už žádné "ha, golem, dám si opasek na tupost, ha, zloději, dám si na bodné.." a stejně tak s helmami. Navíc dává možnosti vylepšit některé předměty, které jsou jinak dost na nic (jako třeba nakombit elemental staffy či ringy na staff či ring of elemental mastery).
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od PostTrauma »

Item Upgrade je sice parádní, ale ty předměty jsou moc silné. Pokud hraješ s nějakým modem na zvýšení obtížnosti, tak budiž, ale pak mi přijde zbytečné zvyšovat obtížnost a zlepšovat předměty : )

Ad Mnich - jo, promiň, koukal jsem se do manuálu Refinements a vypadá to, že je to úplně totéž.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Uživatelský avatar
Field Mouse
Sigilan
Příspěvky: 656
Registrován: 18.5.2009 14:50
Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od Field Mouse »

Mno opravdu hodně předmětů je tam jen nakombením několika dílčích tak, aby je hráč nemusel přehazovat. Dobré jsou taky prsteny regenerace+ochrany, jelikož je to znovu mnohem pohodlnější a v boji úplně fuk. Helmy ochrany na zmámení + ochrany před elementy a podobné jsou také praktické přesně tímto způsobem, pouze kombinují stávající bonusy a odstraňují potřebu pořád ty helmy přehazovat. Stejně tak nakombené prsteny vzduchu, země a ohně jsou velmi sympatické, aspoň trochu konkurence pro prsten +2. A kombo prstenu čarování+amuletu kouzelného vlivu+Lavokova prstenu+prstenu ochrany je sice dobré, ale také mi nepřijde supersilné.
Jediné, co je tam trochu moc dobré, jsou různé vylepšení zbraní typu kostěná dýka+žihadlo skřítka či možnost udělat Celestial Fury +5.. ale tyhle předměty se obvykle skládají z tolika různých komponentů, že mi stejně nikdy nestojí za to, abych kvůli nim extra questil, pokud se nejedná zrovna o zbraň pro hlavního hrdinu. A navíc třeba u Celestial Fury těch +2 očarování je skoro nic a jen to dobře vypadá, dvě zranění je malinko a dvě thac0 je na vyšším levelu úplně na houby (pokud ji někdo nestrčí do ruky Imoen, to je pak na houby celá CF :) ).
Ještě jsou tam trochu moc silné předměty, které odolávají psionice. Ty ale jdou spolu s mnoha jinými velmi silnými předměty sehnat až v 6. kapitole, kdy už jsou imunity na psioniku neaktuální, pokud nestavím Crom Fayer.
A ještě víc k tomu obvykle tyto předměty stojí kolem 10 000 - 20 000 zlatek, takže před odjezdem do léčebny jsem si snad ještě nikdy žádný nesestrojil - róba Vency, opasek síly, chrániče OČ3 či Vhailorova helma měly vždycky přednost.
Takže ten mod je podle mého v pohodě, pokud ho někdo nezneužije pro to, aby vymetl všechny dungeony, posbíral všechno a udělal si super uber set. Ale když už někdo dělá takovou věc a do šesté kapitoly jde na 3MXp, tak už je takový powergamer, že už jej Celestial Fury +5 a opasek OČ+3 nevytrhnou :-)
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od PostTrauma »

Taky jsem si říkal, že je to akorát kombinace přeedmětů, abys je nemusel přehazovat (osobně jsem moc líný, abych je přehazoval (leda v NWN, kde na to jsou rychlé klávesy)), ale pak jsem uznal, že je to jen výmluva : )

To se pak nemusíš tahat s prsteny regenerace a po souboji vždycky družinu vyléčit pomocí CTRL+R, protože by se stejně vyléčili, ale takhle je to rychlejší a nemusíš jim přehazovat ty regenerační předměty : )
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Uživatelský avatar
Field Mouse
Sigilan
Příspěvky: 656
Registrován: 18.5.2009 14:50
Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od Field Mouse »

Ano. Ale přecijen udělat kombo prstenu regenerace a ochrany je mnohem lepší herní zážitek, než Ctrl+R :-) Navíc fakt to stojí kotel peněz a rogue stone a přitom síla, kterou to kombo přidá, je naprosto minimální, jde jen o to pohodlí - tak proč si jej nedopřát. Stejně, jako si rád dopřeju unlimited stacking a nakoupím najednou a do jednoho slotu tisíc šípů :-)
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
Tarreb
Sigilan
Příspěvky: 752
Registrován: 17.9.2008 16:14

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od Tarreb »

Tak v tomhle musím souhlasit s FM, ty předměty přesílené-samozřejmě až na temné výjmky-nejsou. ( Od toho jsou tu jiné mody ;-) )
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od PostTrauma »

CTRL+R je zase jen o něco větší pohodlí, protože to zabere méně času : ) Unlimited stacking, increased stack size a bottomless bag of holding používám. Každý hold soudí jinak, co je ještě pohodlí a co už je čirý cheat.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Uživatelský avatar
Velehal
Sigilan
Příspěvky: 307
Registrován: 28.9.2005 15:47

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od Velehal »

To kopí Bloodbane z Tactics je neuvěřitelně silné, dokonce až moc (i když ten souboj o něj taky není nejlehčí, ne že by se nedal udělat, ale pak musím většinou oživit tak 2 členy skupiny). + útok za kolo, vrhací zbraň, silnější než Celestial Fury (omráčení je ještě pravděpodobnější), jed, + 5. Jediný problém je to, že je to kopí, což není zrovna moc populární zbraň (nevím proč, v BG jsou skvělá kopí, Impaler, to od drowů, nakonec i to v ToB je + 6).
Tarreb
Sigilan
Příspěvky: 752
Registrován: 17.9.2008 16:14

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od Tarreb »

Velehal: Zkus si vzpomenout, který kladný hrdina naposledy bojoval kopím. Kopí je prostě ve fantasy zbraní skřetů, řadových pěšáků a špatně placených stráží.
Hrdinové mají meč/dlouhý luk/dýku/sekeru.

Asi tak :lol:
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od PostTrauma »

Ve východním stylu je kopí nebo hůl dost oblíbená zbraň : )
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Tarreb
Sigilan
Příspěvky: 752
Registrován: 17.9.2008 16:14

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od Tarreb »

PsT: Tak to mají asi hráči BG2 moc málo východních genů :)
Welwet
Sigilan
Příspěvky: 283
Registrován: 11.8.2009 16:39

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od Welwet »

a co streba Sturm...ten mel kopi ?...


hmm tak uz je to doba nez jsem to cetl...primo o kopi tam asi zminka nebude, kazdopadne portretu je dost a uz jen ten nazev valka kopi ... =o)
jinak treba v IWD2 a NWN jste nejake dobre kopi nasli..? ja teda ne...aspon ne pro bojovnika, oni se na to proste vykaleli.. :doh:
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“