Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od PostTrauma » 25.9.2013 22:08

Krom toho se dá Balduranův štít sehnat mnohem dřív než zmiňované pláště. Sice to někteří považují za nečestný způsob likvidace beholderů, na druhou stranu beholdeří paprskomety jsou taky dost nečestný způsob boje (bez těch předmětů proti nim nemá šanci nikdo).
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.

Mirorich
Sigilan
Příspěvky: 92
Registrován: 7.8.2011 11:58

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od Mirorich » 26.9.2013 0:26

PostTrauma píše:Krom toho se dá Balduranův štít sehnat mnohem dřív než zmiňované pláště. Sice to někteří považují za nečestný způsob likvidace beholderů, na druhou stranu beholdeří paprskomety jsou taky dost nečestný způsob boje (bez těch předmětů proti nim nemá šanci nikdo).
Pravda, pravda. Já jsem jednou zkoušel vyzvat beholdera na souboj svým mágem a byl jsem zabit než bys řekl švec. :-)

Jinak na pokročilých úrovních jde zabít beholder (starší orb, matka úlu..) i bez zmíněných předmětů. Nejlépe to jde s mnichem, ale dá se to i s jakýmkoliv jiným bojovým charakterem (paladin, hraničář, berserk...). Ale jak říkám, je to záležitost minimální úrovně asi tak 20+ kvůli záchranným hodům, popřípadě odolnosti vůči magii (mnich).

Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od PostTrauma » 26.9.2013 9:03

To jo, ale na lvl 20+ už máš většinou dávno ty pláště (nebo cca 20 000 na štít) a stejně je to vabank, jestli ti zrovna ten paprsek zkamenění projde odolností nebo hodama : )
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.

Mirorich
Sigilan
Příspěvky: 92
Registrován: 7.8.2011 11:58

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od Mirorich » 29.9.2013 1:15

PostTrauma píše:To jo, ale na lvl 20+ už máš většinou dávno ty pláště (nebo cca 20 000 na štít) a stejně je to vabank, jestli ti zrovna ten paprsek zkamenění projde odolností nebo hodama : )
No v datadisku si nepamatuji, že by mě beholdeři nějak uškodili. Myslím tím cc bijcům. A to jsem to hrál hodněkrát. Ale vím, že třeba čáryfuci byli na beholdery náchylní celou hru. Trochu to vabank asi je, ale zatím mi to vychází. :D

Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od AlieN » 5.11.2013 5:03

Poměrně použitelná taktika je prostě zaspamovat summony a než se s nimi vypořádají je prostě ubít. Což ostatně platí s trochou štěstí i na Gaxxe.

Uživatelský avatar
Edvin
Sigilan
Příspěvky: 188
Registrován: 2.11.2006 8:18
Bydliště: Stín

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od Edvin » 8.11.2013 23:53

Existuje snad někdo, na koho zaspamování summony neplatí? :D
Horší je, že v některých verzích hry, je limit počet vyvolaných příšer.

Mirorich
Sigilan
Příspěvky: 92
Registrován: 7.8.2011 11:58

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od Mirorich » 10.11.2013 19:45

Edvin píše:Existuje snad někdo, na koho zaspamování summony neplatí? :D
Horší je, že v některých verzích hry, je limit počet vyvolaných příšer.
Neplatí to na ty nepřátele, kteří umějí kouzlo smrti. :)
Ruku do ohně za to nedám, ale kouzlo smrti myslím umí i behlodeři (starší orb, matka úlu apod.) a pak taky každý trochu lepší magik. Takže hordu summonů jsem zas tak často nepoužíval proti silným mágům.

Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od PostTrauma » 11.11.2013 9:49

Na všechny nemusí platit summoni, zato ale na všechny platí pasti. Jen výjimečně člověk přijde někam, kde je nemůže položit a zároveň by to obtížnost souboje vyžadovala (možná dokonce nikdy).
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.

Mirorich
Sigilan
Příspěvky: 92
Registrován: 7.8.2011 11:58

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od Mirorich » 13.11.2013 21:25

PostTrauma píše:Na všechny nemusí platit summoni, zato ale na všechny platí pasti. Jen výjimečně člověk přijde někam, kde je nemůže položit a zároveň by to obtížnost souboje vyžadovala (možná dokonce nikdy).
To je pravda. Já jsem pastě nikdy nepoužíval (Yoshimo odešel brzo, Imoen a Nalie je neumí a Jana jsem hrál párkrát a spíš jsem s ním kouzlil). Nicméně v posledních hrách jsem s nima začal experimentovat a je to fakt šikovné. Možná až moc silné.

Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od PostTrauma » 14.11.2013 9:09

Obzvlášť, když si vezmeš zvláštní pasti pomocí HLAs. Takových pět výbušných pastí nadělá slušnou paseku. Spike trap je zas ideální na liche a podobný potvory (včetně Irenica).

Většinu hry pasti taky nepoužívám, ale když pak stejně není kam dát skilly, tak si dám pasti a na těžší bitvy je použiju (třeba draci, lichové, Gaxx).
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.

Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od AlieN » 14.11.2013 22:22

Na pasti jsem hrál jen jednou, za solo FMT. Je to hezký cheat, to jak dokáží rozebrat třeba Twisted Rune nebo Gaxxe opravdu stojí za vidění :))

Uživatelský avatar
Vallun
Dabus
Příspěvky: 3463
Registrován: 7.1.2006 19:03
Bydliště: Libiš

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od Vallun » 17.10.2015 13:25

Mám rychlý dotaz - prosím prosím, jak se jmenuje materiál z něhož je drowí výbava v Podtemnu, řeší se to tam nějak?
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."

Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3594
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...

Příspěvek od Jab » 17.10.2015 15:25

Mění se pak na ten "Adamantine dust" na slunci. Čili asi to je i materiál. Je pravda, že i ti golemové ze stejného materiálu nikde na slunci nechodili. Resp. je v té jeskyni u Firkraaga (v horním patře vedle doupěte vlkodlaků).

Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“