BG2: Planární koule
- Neferit
- Šifrovač
- Příspěvky: 2323
- Registrován: 29.9.2005 16:53
- Bydliště: terra incognita
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že drake myslel takový ten "dialog", který se odehraje poté, co do dveří vedoucích dál do koule vložíš jakousi páku.
http://gh.ffshrine.org?r=23256
deviantART - place, where deviancy comes to play
Pokud máte něco, co po mně chcete, tak mě kontaktujte pomocí PM, emailu nebo ICQ. Vše je zde uvedeno.
deviantART - place, where deviancy comes to play
Pokud máte něco, co po mně chcete, tak mě kontaktujte pomocí PM, emailu nebo ICQ. Vše je zde uvedeno.
Jedná se o dveře hned na začátku.
Když vlezeš poprvé do koule a dostaneš se do kruhové místnosti, tak vidíš troje dveře. Za těmi vlevo je golem a klíč k prostředním dveřím. Když klíč na dveře použiješ, dostaneš nějaké zkušenosti a koule se přesune do jiné sféry (či kam). Tím by se měl deaktivovat východ do Chudinské čtvrti.
Edit: Zkus CLUAConsole:SetGlobal("TriggerAstralPlane","GLOBAL",1)
Když vlezeš poprvé do koule a dostaneš se do kruhové místnosti, tak vidíš troje dveře. Za těmi vlevo je golem a klíč k prostředním dveřím. Když klíč na dveře použiješ, dostaneš nějaké zkušenosti a koule se přesune do jiné sféry (či kam). Tím by se měl deaktivovat východ do Chudinské čtvrti.
Edit: Zkus CLUAConsole:SetGlobal("TriggerAstralPlane","GLOBAL",1)
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
žádnej klíč tam nemám- jsou tam 4 bedny,ale v nich nic takovýho nemám...Razfallow píše:Jedná se o dveře hned na začátku.
Když vlezeš poprvé do koule a dostaneš se do kruhové místnosti, tak vidíš troje dveře. Za těmi vlevo je golem a klíč k prostředním dveřím. Když klíč na dveře použiješ, dostaneš nějaké zkušenosti a koule se přesune do jiné sféry (či kam). Tím by se měl deaktivovat východ do Chudinské čtvrti.
Edit: Zkus CLUAConsole:SetGlobal("TriggerAstralPlane","GLOBAL",1)
Prosím dej mi odkaz jak tu konzoli použít..díky..M.
Edituj baldur.ini (nachází se v adresáři hry) a pod [Program Options] napiš řádek Debug Mode=1
Ve hře pak stiskni CTRL+mezerník
Ve hře pak stiskni CTRL+mezerník
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
Ne. On se po nějakém čase změní do původní podoby vyléčen.Yachiko píše:Tinnarr: Po zmene na mlžnú podobu je už vlastne mŕtvy, nie?
Holt ho musíš sejmout dříve než zaujme mlžnou podobu.
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END