BG2: Planární koule

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Hmm, a měl jsi ten dialog o tom, že se koule přemístila?
Žralok, který štěká, nekouše.
marad
Sigilan
Příspěvky: 37
Registrován: 7.7.2006 14:40

Příspěvek od marad »

drake127 píše:Hmm, a měl jsi ten dialog o tom, že se koule přemístila?
lavoka jsem normálně prokecl a slíbil mu pomoc..žádný zabíjení bez konverzace jak se tu někomu stalo...
Uživatelský avatar
Neferit
Šifrovač
Příspěvky: 2323
Registrován: 29.9.2005 16:53
Bydliště: terra incognita
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neferit »

Myslím, že drake myslel takový ten "dialog", který se odehraje poté, co do dveří vedoucích dál do koule vložíš jakousi páku.
http://gh.ffshrine.org?r=23256
deviantART - place, where deviancy comes to play

Pokud máte něco, co po mně chcete, tak mě kontaktujte pomocí PM, emailu nebo ICQ. Vše je zde uvedeno. ;-)
Uživatelský avatar
Sniper
Sigilan
Příspěvky: 85
Registrován: 9.2.2006 9:22

Příspěvek od Sniper »

mam dojem ze pokud nepouzijes tu paku tak se dal nedostanes...
marad
Sigilan
Příspěvky: 37
Registrován: 7.7.2006 14:40

Příspěvek od marad »

Sniper píše:mam dojem ze pokud nepouzijes tu paku tak se dal nedostanes...
tak to ne, ale vůbec netuším o co jde...Projdu to ještě celý jednou a zkusím to...
marad
Sigilan
Příspěvky: 37
Registrován: 7.7.2006 14:40

Příspěvek od marad »

Tak já nevím, celý jsem to důkladně prolezl se zapnutým TAB aby mi něco neuniklo a nevím teda kde je chyba a ani netuším něco o páce. JEdiný dveře který mi nejdou otevřít jsou ty kde je "prázdný magický skald".je to doprava v místnosti kd epotkáte Tolgeriase...
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

Jedná se o dveře hned na začátku.
Když vlezeš poprvé do koule a dostaneš se do kruhové místnosti, tak vidíš troje dveře. Za těmi vlevo je golem a klíč k prostředním dveřím. Když klíč na dveře použiješ, dostaneš nějaké zkušenosti a koule se přesune do jiné sféry (či kam). Tím by se měl deaktivovat východ do Chudinské čtvrti.

Edit: Zkus CLUAConsole:SetGlobal("TriggerAstralPlane","GLOBAL",1)

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
marad
Sigilan
Příspěvky: 37
Registrován: 7.7.2006 14:40

Příspěvek od marad »

Razfallow píše:Jedná se o dveře hned na začátku.
Když vlezeš poprvé do koule a dostaneš se do kruhové místnosti, tak vidíš troje dveře. Za těmi vlevo je golem a klíč k prostředním dveřím. Když klíč na dveře použiješ, dostaneš nějaké zkušenosti a koule se přesune do jiné sféry (či kam). Tím by se měl deaktivovat východ do Chudinské čtvrti.

Edit: Zkus CLUAConsole:SetGlobal("TriggerAstralPlane","GLOBAL",1)
žádnej klíč tam nemám- jsou tam 4 bedny,ale v nich nic takovýho nemám...
Prosím dej mi odkaz jak tu konzoli použít..díky..M.
marad
Sigilan
Příspěvky: 37
Registrován: 7.7.2006 14:40

Příspěvek od marad »

Respektive jsem ho tam měl, neb ty dveře jsou otevřený,ale nikam jsem se nepřesunul
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

Edituj baldur.ini (nachází se v adresáři hry) a pod [Program Options] napiš řádek Debug Mode=1
Ve hře pak stiskni CTRL+mezerník

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
marad
Sigilan
Příspěvky: 37
Registrován: 7.7.2006 14:40

Příspěvek od marad »

Razfallow píše:Edituj baldur.ini (nachází se v adresáři hry) a pod [Program Options] napiš řádek Debug Mode=1
Ve hře pak stiskni CTRL+mezerník
díky,díky,díky-už jsem tam....
Uživatelský avatar
Tinnarr
Sigilan
Příspěvky: 357
Registrován: 26.6.2006 0:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tinnarr »

Jak mám zabít toho ifríta? vždycky se mi změní na mlžnou podobu a ta je imuní snad vůči všemu.
Obrázek
Uživatelský avatar
Yachiko
Sigilan
Příspěvky: 3144
Registrován: 24.9.2005 23:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yachiko »

Tinnarr: Po zmene na mlžnú podobu je už vlastne mŕtvy, nie?
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

Yachiko píše:Tinnarr: Po zmene na mlžnú podobu je už vlastne mŕtvy, nie?
Ne. On se po nějakém čase změní do původní podoby vyléčen.
Holt ho musíš sejmout dříve než zaujme mlžnou podobu.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
Yachiko
Sigilan
Příspěvky: 3144
Registrován: 24.9.2005 23:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yachiko »

Tak potom Rozloženie, Prst smrti alebo niečo podobné ;-)

Zaujímavé je, že ja som ho vždy killol a pritom som sa o to ani nijak extra nesnažil... :think:
Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“