Solaufein (NPC mod)
Hmm, s F/T jednoznačne zvitok SS a potom IH a v pravej dobe assassination (po ich time-stope), s Imoen - CC->RM+2xADHW (ak je toho schopná) a samozrejme PfMW, Jan - comet alebo ADHW, PfMW a SI; Jaheira - určite musí mať IS, a mohla by začarovať insect plague alebo ak sa dostanú bojovníci blízko tak nature´s beauty; Viconia - po pravde ani neviem - jedine tak greater restoration alebo možno unholy word sú kúzla, ktorými by bola schopná nejako prispieť.
V každom prípade postavy, ktoré sú vždy pod útokom a zomierajú môžeš zneviditeľniť s potion of invisibility a schovať ich na ľavu stranu, mágovia sa uchránia pomocou PfMW a SS/IS, neviem podľa čoho atakujú postavy - buď podľa najnižšieho AC alebo podľa nahodených ochrán, mágovia by nemali taktiež zabudnúť na SI alebo protection from magic energy proti ADHW; ako spomínal Velehal môže ich celkom dobre rozhodiť aj teleport field alebo Power word: Blind. Dôležité je aby si tých troch bojovníkov čo najviac oslabil aby aspoň 2 mohol Sola s IH a ochranami zabiť počas time-stopu.
btw. musí sa po Solaufeinovom dialógu spať aby ten boj začal - nedá sa iba určitú chvíľu počkať? - teraz si už presne nespomínam aký je tam timer
a ešte jeden mini-"cheat" - kúzla sa dajú zakúzliť aj po teleportácii do arény ak vystihneš pravý moment na pauzu (to isté ako trik s postavou z BG1 a jej výbavou v Irenicovom dungeone) - je to iba maličký zlomok času ale ak sa blíži ten ich time-stop tak je každá sekunda dobrá
V každom prípade postavy, ktoré sú vždy pod útokom a zomierajú môžeš zneviditeľniť s potion of invisibility a schovať ich na ľavu stranu, mágovia sa uchránia pomocou PfMW a SS/IS, neviem podľa čoho atakujú postavy - buď podľa najnižšieho AC alebo podľa nahodených ochrán, mágovia by nemali taktiež zabudnúť na SI alebo protection from magic energy proti ADHW; ako spomínal Velehal môže ich celkom dobre rozhodiť aj teleport field alebo Power word: Blind. Dôležité je aby si tých troch bojovníkov čo najviac oslabil aby aspoň 2 mohol Sola s IH a ochranami zabiť počas time-stopu.
btw. musí sa po Solaufeinovom dialógu spať aby ten boj začal - nedá sa iba určitú chvíľu počkať? - teraz si už presne nespomínam aký je tam timer
a ešte jeden mini-"cheat" - kúzla sa dajú zakúzliť aj po teleportácii do arény ak vystihneš pravý moment na pauzu (to isté ako trik s postavou z BG1 a jej výbavou v Irenicovom dungeone) - je to iba maličký zlomok času ale ak sa blíži ten ich time-stop tak je každá sekunda dobrá
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
CrowX: spát nebo přejít mezi lokacemi - mě ten boj nastal různě. Jednu tu pauzu se mi pak podařilo dát ještě než začal ten dialog, ale jaksi na to mod nebyl připraven - hra byla zapauzovaná, družiníkům jsem však neohl rozdat příkazy a navíc to nešlo odpauzovat .
Jinak fakt moc dík za všechnu snahu (snad to někdo využije zdárněji) - ještě jsem to teda jednou zkusil, ale když mi Jan ani nestihl seslat tu kouli nezranitelnosti, trpělivost mi zcela došla... Možná by to na nějaký pokus vyšlo, ale na pokusy já teda nehraju.
Takže momentálně vymýšlím nějaký kuriózní způsob smrti pro toho bastarda, třeba něco jako "takové neštěstí, šel si ulevit támhle na toho nehybného golema a své zbraně i brnění si odložil tady" .
Jinak fakt moc dík za všechnu snahu (snad to někdo využije zdárněji) - ještě jsem to teda jednou zkusil, ale když mi Jan ani nestihl seslat tu kouli nezranitelnosti, trpělivost mi zcela došla... Možná by to na nějaký pokus vyšlo, ale na pokusy já teda nehraju.
Takže momentálně vymýšlím nějaký kuriózní způsob smrti pro toho bastarda, třeba něco jako "takové neštěstí, šel si ulevit támhle na toho nehybného golema a své zbraně i brnění si odložil tady" .
globe of invulnerabity - ? načo ti je v tomto boji úplne nepotrebné kúzlo, ktoré ti proti ničomu čo na teba môžu zoslať nepomôže - alebo si mal na mysli Otil. sféru
Ak môžeš tak by si trochu presnejšie mohol rozpísať ako ten tvoj boj prebiehal - už si príliš nespomínam, či time-stop čaruje ten ich sorcerer alebo mág hneď alebo až neskôr.
ad Sola - proste ho vykopni z party alebo ho zabi sám.
Ak môžeš tak by si trochu presnejšie mohol rozpísať ako ten tvoj boj prebiehal - už si príliš nespomínam, či time-stop čaruje ten ich sorcerer alebo mág hneď alebo až neskôr.
ad Sola - proste ho vykopni z party alebo ho zabi sám.
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Nepochopte mě špatně - já mám rád nečekaná střetnutí, ale nesmí se jednat o souboj, kde jsi bez konkrétně připravených kouzel v háji. A jsou i jiné způsoby, jak se upozornit na blížící se souboj než prosté sdělení. Třeba taková mrtvolka zloděje na zemi v dungeonu mě nutí k zamyšlení, proč umřel... Není tam past? Odehrála se tu bitva? Kde je tedy její vítěz? Nebo jen umřel hlady? Umřu taky hlady?Vlasák píše:drake127: no, na druhou stranu - tohle je ten pravý souboj. Nastává nedeterministicky, nemůžeš se na něj připravit, jsi hozen do akce a teď se předveď.
Žralok, který štěká, nekouše.
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Ale pokud se na něj můžeš připravit, tak to může být pěkný souboj. Taková lichova krypta - člověk ví, co ho zhruba čeká a alespoň tuší, jak proti tomu bojovat. Připraví si kouzla proti nemrtvým a jde na to.Vlasák píše:drake127: jasně, souboj s nějakou statově ždímanou družinou a s tím, že vše může rozhodnout jedno konkrétní kouzlo, to je skutečně nízké.
Pouze blázen (z RP pohledu) by šel za Kangaaxem bez svitku ochrany proti nemrtvým (i když asi ne nahozeným hned od začátku).
Žralok, který štěká, nekouše.
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Protože tady se projevuje hráčské hledisko "to přece dám" a "kdyžtak to loadnu" popř. "nepotáhnu se přes půl města".Adieu píše:Nikdy jsem na Kangaxxe nepoužil ochranu proti nemrtvým.drake127 píše:Pouze blázen (z RP pohledu) by šel za Kangaaxem bez svitku ochrany proti nemrtvým (i když asi ne nahozeným hned od začátku).
Žralok, který štěká, nekouše.
- Frosty
- Sigilan
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 2.10.2005 17:17
- Bydliště: drsný sever:)
- Kontaktovat uživatele:
Mno - také v tom ale může hrát roli neznalost ;) A pak už to je spíše o tom - ''Dal jsem ho při prvním hraní bez svitku (když jsem o něm nevěděl) - dám ho i teď bez něj (i když o něm vím).''drake127 píše:Protože tady se projevuje hráčské hledisko "to přece dám" a "kdyžtak to loadnu" popř. "nepotáhnu se přes půl města".
BTW on stejně chrání jen před fyz. útoky ne..? A těch jsem se od Gaxxe tedy nikdy nedočkal - takže mi stejně není jasné v čem (konkrétně při tomto boji) tkví jeho výhoda a proto ho také nepoužívám
EDIT: Razfallow - aha - a je mu úplně jedno že před kouzly třeba vůbec chráněn není Hm - tak už i vím, proč ho nebudu používat
Naposledy upravil(a) Frosty dne 9.2.2007 14:39, celkem upraveno 2 x.
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...
Po jeho pouziti, te nemrtvi naprosto ignoruji, tedy i demilich.Frosty píše: BTW on stejně chrání jen před fyz. útoky ne..? A těch jsem se od Gaxxe tedy nikdy nedočkal - takže mi stejně není jasné v čem (konkrétně při tomto boji) tkví jeho výhoda a proto ho také nepoužívám
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
Takže, Sol vyletěl . Nechal jsem ho bojovat proti partě soch z WK, a žel to nedal. Tak jsem sebral jeho věci, vykopl ho z družiny a nabral Sarevoka.
Důvodů samozřejmě bylo několik, jak jsem psal - Solaufein se mi stal strašně nesympatickým a to jsem ani netušil, že je to možné, ale ten souboj byla poslední kapka. Velmi dobře vystihl můj názor drake - já nemám nic proti občasným výzvám či překvapením, ale tenhle souboj mi přišel jako kombinace obojího na druhou.
Fakt, že musím čarovat kouzla v předem daném pořadí, s tím, že když se pokusím zkusit něco jiného, jsem bez šance, mě nepředstavitelně irituje. Preferuji kreativitu, kde jedna malá odchylka od postupu hned neznamená smrt půlky družiny. Také nerad hraji stylem "save, load, load, load, save", jak jsem již psal, takže proto všechno již se Solaufeinem dál hrát nemíním.
Důvodů samozřejmě bylo několik, jak jsem psal - Solaufein se mi stal strašně nesympatickým a to jsem ani netušil, že je to možné, ale ten souboj byla poslední kapka. Velmi dobře vystihl můj názor drake - já nemám nic proti občasným výzvám či překvapením, ale tenhle souboj mi přišel jako kombinace obojího na druhou.
Fakt, že musím čarovat kouzla v předem daném pořadí, s tím, že když se pokusím zkusit něco jiného, jsem bez šance, mě nepředstavitelně irituje. Preferuji kreativitu, kde jedna malá odchylka od postupu hned neznamená smrt půlky družiny. Také nerad hraji stylem "save, load, load, load, save", jak jsem již psal, takže proto všechno již se Solaufeinem dál hrát nemíním.