BG1: Stratil sa Scar

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
Uživatelský avatar
Yachiko
Sigilan
Příspěvky: 3144
Registrován: 24.9.2005 23:26
Kontaktovat uživatele:

BG1: Stratil sa Scar

Příspěvek od Yachiko »

... práve som dorobil questy ohľadne Kupeckého zväzu a Siedmych Slncí v BG v napísanom poradí. Okamžite som chcel íšť úspech oznámiť Scarovi, ale prídem do Flaming Fist a Scara nikde. Nie je ani na prízemí, ani na poschodí, nie je nikde. Už je to dosť dávno čo som BG hral naposledy, ale viem, že som podobný problém už raz mal. Ale nespomínam si v ktorom momente hry to presne bolo a ani ako som ho vyriešil. A ani si už nespomínam či sa Scar takto "stratiť" mal alebo nie...

Ešte som skúšal Scara vytvoriť pomocou konzoly, ale keď som ho "vyvolal", tak so mnou nadviazal rozhovor, ktorý som s ním už absolvoval pred vchodom do mesta a potom odišiel... a "iný Scar" ako tento - "_SCAR" vytvoriť nejde resp. som na neho nenašiel cez SK kód... viete mi nejako poradiť prosím?
Uživatelský avatar
Mecker
Sigilan
Příspěvky: 732
Registrován: 2.5.2006 16:16
Bydliště: Forgotten Realms
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mecker »

To je divné, určitě by tam měl být a poslat tě ven, ať si v klidu dále promluvíte. Jinak později by se měl ztratit, neboť byl zabit Dopplegangerem, to je ale až myslím po návratu ze Svíticí tvrze.
Zakis
Sigilan
Příspěvky: 27
Registrován: 17.5.2007 13:59

Příspěvek od Zakis »

To ti asi taky moc neporadím, ale měl jsem podobný problém, jak Mark a Lothander v BG mě otráví a když jsem sháněl protijedy tak Mark v hostinci kde měl být vůbec nebyl, taky se ztratil... mohl jsem to řešit tak že buď sem to hodně rychle dohrál, nebo export a od začátku... možná to bude stejný problém jako máš teď ty...
Uživatelský avatar
Adieu
Sigilan
Příspěvky: 1409
Registrován: 30.1.2006 11:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Adieu »

Yachiko: Tohle je absolutní klasika. :lol: Afaik záleží na tom, kdy prvně promluvíš s Eltanem, ale podrobnosti si nevybavuju a ruku do ohně bych za to taky nedal.
"Za život si nic nekoupíš, ty čůzo! Haahahahahahahaahahaa…"
Uživatelský avatar
Yachiko
Sigilan
Příspěvky: 3144
Registrován: 24.9.2005 23:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yachiko »

Adieu píše:Afaik záleží na tom, kdy prvně promluvíš s Eltanem...
Eeh tak toho som sa bál... s Eltanom som hovoril hneď krátko potom ako so Scarom... :-?
...posledný save mám pred prejdením celej JZ lokácie... čo pri mojom štýle hrania ako "prekecni každého commonera" a "vyber každú bedničku aj keď vieš, že v nej nič nie je" trvá dosť dlho... hmm...

EDIT: Tak predsa sa mi niečo podarilo. Pomocou SK som editoval premennú "SCARMISSION" z hodnoty 20 na 1 a keď som vošiel do Flaming Fist, Scar tam bol ale do 3-5 sekúnd zmizol. Takže som pri vstupe musel pauznúť hru a modliť sa aby CHARNAME s topánkami rýchlosti stihol k nemu dobehnúť na rozhovor. To sa mi podarilo a Scar mi dal odmenu a zadal quest ohľadom miznutia ľudí v stokách... potom zase zmizol. Dúfam teda, že mi takto pôjde "vyvolať" aj druhýkrát... nejaké rady, postrehy?

EDIT2: Tak v novo-upravneom save po zadaní questu na stoky sa ešte objavila aj ďalšia premenná s názvom "SCAR", ktorá tam predtým nebola a má šialenú a pre mňa naprosto nezrozumiteĺnú hodnotu 6763048 ...

EDIT3: Tak vďaka rade Razfallova ( thnx ešte raz :-) ) sa mi podarilo Scara navrátiť späť. Veci sa majú totiž tak, že keď prehovoríte s Eltanom, tak Scar zmizne. Aby ste tento stav zvrátili treba do konzoly napísať nasledujúce príkazy:

CLUAConsole:SetGlobal("SHITNUTS","Global",0)
CLUAConsole:SetGlobal("ScarMission","Global",1)

prípadne tiež dané premenné editovať cez SK...

Potom by mal už Scar normálne stáť na svojom mieste v kasárniach Flaming Fist. Ak nie, môžete ho vytvoriť pomocou príkazu:

CLUAConsole:CreateCreature("_scar")

To by malo byť všetko...
Uživatelský avatar
fuzzi
Sigilan
Příspěvky: 104
Registrován: 8.9.2006 22:23
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fuzzi »

CLUAConsole:CreateCreature("_scar") - tohle mi nefunguje. pise to ze file not exist. neni tam nejaka drobna chyba ? zkopiroval jsem to primo z fora. jinak ale jsem to nepotreboval. stacily ty dve predesle funkce.
Uživatelský avatar
Bhaall
Sigilan
Příspěvky: 547
Registrován: 29.9.2005 1:19
Bydliště: Šedozem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bhaall »

není náhodou "_scar" v Tutu?
...There is no path too perilous, or hazard too great.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.
Uživatelský avatar
Mecker
Sigilan
Příspěvky: 732
Registrován: 2.5.2006 16:16
Bydliště: Forgotten Realms
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mecker »

Bhaall píše:není náhodou "_scar" v Tutu?
Asi jo, protože v normálním BG není.
Uživatelský avatar
90210
Sigilan
Příspěvky: 131
Registrován: 22.8.2007 21:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 90210 »

tak presne ten samy problem se zmizelym scarem se stal i me asi mesic z5. hledal jsem pomoc na netu, nicmene zadny prikaz (vcetne toho z tohoto fora) nebyl uplne spravny a musel to vyresit load. i pote vsak delal scar problemy, tentokrat s poradim dialogu, kdy mi nechtel ukoncit quest s vrazdami v podzemi, tohle uz ale pres konzoli opravit slo. nechapu, jak je mozne ze i po tolika letech tento notoricky bug neopravil zadny patch...
Uživatelský avatar
Yachiko
Sigilan
Příspěvky: 3144
Registrován: 24.9.2005 23:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yachiko »

90210: Problém pri riešení tohto problému vyššie uvedenýmí príkazmi mohol byť len v tom, že si sa ich pokúšal použiť na klasické BG1, nie BG1 TuTu, pre ktoré sú určené...
The day is done
But I’m having fun
I think I’m dumb
Or maybe just happy...
Uživatelský avatar
fuzzi
Sigilan
Příspěvky: 104
Registrován: 8.9.2006 22:23
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fuzzi »

Yachiko píše:90210: Problém pri riešení tohto problému vyššie uvedenýmí príkazmi mohol byť len v tom, že si sa ich pokúšal použiť na klasické BG1, nie BG1 TuTu, pre ktoré sú určené...
me fungovaly i v klasickem bg1
Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“