Bugy a podobná havěť

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Uživatelský avatar
Tafif
Sigilan
Příspěvky: 1140
Registrován: 10.10.2005 22:41
Bydliště: Za devatero horami...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tafif »

To s Gytiankem je jasný - s tím hlavním. A u trolů mám takovej pocit, že je těch chyb víc. Ale od doby, co mám novej patch jsem na ně nenarazil, takže nevím, jestli to není už opraveno.
Hole mágů to nejsou přeludy,
bývají na konci zdobeny žaludy.
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Takže jsem zpraktikoval Vlasákovu ideu a na 1. úrovni jsem zpolovičnil počet HP a vyzjistil jsem, že hra násobí první úroveň dvakrát (takže nebylo nutné to tam dávat dvakrát). Toto by tedy fungovalo. V ToB to taky funguje (já vůl předtím zapomněl na Helm of Balduran, což mi přidělalo dost práce :doh:), co jsem zkoušel multi-class tak taky, importované postavy to neovlivňuje, takže myslím, že je to dokonalý.
Jediná nekompatibilita zůstáva ve chvíli, kdy si někdo sníží počet XP při vytváření hry na 0 a získá jen polovinu max. HP, ale toto není použito snad v žádném modu co znám (ani Tutu), protože to způsobuje jiné další problémy.

Takže, co zbývá? :applause: a download.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Tafif
Sigilan
Příspěvky: 1140
Registrován: 10.10.2005 22:41
Bydliště: Za devatero horami...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tafif »

Teda, nevím, myslím, že jsem se tu už o tom bavil, ale mě některé importované postavy z jedničky začínaly s nižším počtem životů. Už si nepamatuju přesně o kolik.
Hole mágů to nejsou přeludy,
bývají na konci zdobeny žaludy.
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Tafif píše:Teda, nevím, myslím, že jsem se tu už o tom bavil, ale mě některé importované postavy z jedničky začínaly s nižším počtem životů. Už si nepamatuju přesně o kolik.
Jj, s jedničkou to byl taky docela chaos (a v ToB stále myslím je, ale řešení bylo myslím to importovat na alespoň core rules obtížnost.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Arronax
Sigilan
Příspěvky: 514
Registrován: 28.9.2005 18:57
Bydliště: Niekde v temnom údolí...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arronax »

Ja som mal večný problém - v SoA mi zakaždým zamrzla romancia s Jaheirou... :evil: :evil: :evil:
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg
thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.
Uživatelský avatar
Tafif
Sigilan
Příspěvky: 1140
Registrován: 10.10.2005 22:41
Bydliště: Za devatero horami...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tafif »

Myslel jsem to tak, že když jsem imoportoval postavu z jedničky do dvojky, měla míň životů než by měla mít. A jakékoli čachry s obtížností na tom nic neměnily. Ale stávalo se mi to jen u některých importů.
Hole mágů to nejsou přeludy,
bývají na konci zdobeny žaludy.
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Tafif píše:Myslel jsem to tak, že když jsem imoportoval postavu z jedničky do dvojky, měla míň životů než by měla mít. A jakékoli čachry s obtížností na tom nic neměnily. Ale stávalo se mi to jen u některých importů.
Ano, ano - byl a stále je s tím trochu problém - myslím, že hra při importu ignoruje počet HP postavy a "hodí" je znovu a jelikož většina z vás hrála na maximální životy, tak se nemůžete divit, že se vám sníží...
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Tafif
Sigilan
Příspěvky: 1140
Registrován: 10.10.2005 22:41
Bydliště: Za devatero horami...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tafif »

Akorát, že to vžy sníží o stejnou hodnotu. Spíš jako kdyby bylo pokažený sejfko, ale zkoušel jsem to z několika a vždy to udělalo to samý. Skoro bych řekl, že je chyba někde v jedničce. Při importu postavy z jedné hry je to v poho, při importu jiné postavy z jiné hry to dá špatný životy.
Hole mágů to nejsou přeludy,
bývají na konci zdobeny žaludy.
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Bug: Rozdělení 25 bodů Imoen

Příspěvek od drake127 »

Jak někteří z vás vědí, tak Imoen je zloděj na 7. úrovni. To by jí mělo garantovat 190 bodů k rozdělení mezi zldějské dovednosti. Naneštěstí vývojáři pravděpodobně původně počítali s Imoen na 6. úrovni a při přechodu na 7. pozapomněli přidat 25 bodů zlodějských dovedností a také 1 bod k THAC0. Její současné body jsou rozděleny takto (bez bonusů):
  • Hide in Shadows: 10
  • Detect Illusions: 0
  • Set Traps: 0
  • Open Locks: 70
  • Move Silently: 10
  • Find Traps: 75
  • Pickpockets: 0
Otázka pro vás je, do kterých dovedností byste přidali celkem 25 bodů z víceméně RP hlediska (možná si někteří z vás vzpomenou na podobný problém s Janem na bg.cz).
Naposledy upravil(a) drake127 dne 3.4.2006 1:33, celkem upraveno 1 x.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
CrowX
Sigilan
Příspěvky: 1436
Registrován: 24.9.2005 22:58
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CrowX »

Dal by som 15 do Find traps a zvyšných desať do open locks - inam to nemá zmysel dávať. 8-)
There is a limit to stupidity.
182
Uživatelský avatar
Koveras
Sigilan
Příspěvky: 1824
Registrován: 2.10.2005 19:03
Bydliště: Somewhere in Vault
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Koveras »

CrowX píše:Dal by som 15 do Find traps a zvyšných desať do open locks - inam to nemá zmysel dávať. 8-)
Obdobně, akorát bych dal 15 do Open locks a zbylých 10 do Find traps. 8-)
[img:02a03da0e2]http://koveras19.wz.cz/Neverwinter/NWN.jpg[/img:02a03da0e2]
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

1. tohle se mi nezdá jako úplně RP řešení
2. i tak je to trochu zbytečné, protože s Imoen otevřete naprostou většinu všech skříní a odpastíte většinu všech pastí.
3. Co byste řekli dát pár bodíků do Hide in Shadows a Move Silently? Spolu s bonusy za obratnost a nějakými předměty se dá Imoen použít i teď, tak co to trochu ještě zlepšit.
4. Detect Illusions nebo Set Traps bych nechal být, protože k tomu Imoen nikdy neinklinovala narozdíl právě od skrývání ve stínu.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

CrowX píše:Dal by som 15 do Find traps a zvyšných desať do open locks - inam to nemá zmysel dávať. 8-)
Ovšem drake127 napsal, že to má být z ohledem na RP.

+10 PP
+5 OL
+5 HIS
+5 MS

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
CrowX
Sigilan
Příspěvky: 1436
Registrován: 24.9.2005 22:58
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CrowX »

Ja som to myslel s ohľadom na RP - ak by mal niekto taký veľký rozdiel v jednotlivých schopnostiach tak to znamená, že sa na tie dve (open lock a find traps) špecializuje, nie? Takže by sa logicky cvičila práve v týchto a nie v hide in shadows a pod. 8-)
There is a limit to stupidity.
182
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

CrowX píše:Ja som to myslel s ohľadom na RP - ak by mal niekto taký veľký rozdiel v jednotlivých schopnostiach tak to znamená, že sa na tie dve (open lock a find traps) špecializuje, nie? Takže by sa logicky cvičila práve v týchto a nie v hide in shadows a pod. 8-)
No, ale v Candlekeepu se taky stále skrývala do stínu a pozorovala mnichy místo aby páčila skříňky ostatních spolubydlících, ne? A taky už nějaké body v Hide má (a spolu s bonusy na tom není zas tak špatně).
Žralok, který štěká, nekouše.
Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“