Stránka 2 z 5

Napsal: 28.10.2005 20:19
od Tafif
To s Gytiankem je jasný - s tím hlavním. A u trolů mám takovej pocit, že je těch chyb víc. Ale od doby, co mám novej patch jsem na ně nenarazil, takže nevím, jestli to není už opraveno.

Napsal: 13.11.2005 14:05
od drake127
Takže jsem zpraktikoval Vlasákovu ideu a na 1. úrovni jsem zpolovičnil počet HP a vyzjistil jsem, že hra násobí první úroveň dvakrát (takže nebylo nutné to tam dávat dvakrát). Toto by tedy fungovalo. V ToB to taky funguje (já vůl předtím zapomněl na Helm of Balduran, což mi přidělalo dost práce :doh:), co jsem zkoušel multi-class tak taky, importované postavy to neovlivňuje, takže myslím, že je to dokonalý.
Jediná nekompatibilita zůstáva ve chvíli, kdy si někdo sníží počet XP při vytváření hry na 0 a získá jen polovinu max. HP, ale toto není použito snad v žádném modu co znám (ani Tutu), protože to způsobuje jiné další problémy.

Takže, co zbývá? :applause: a download.

Napsal: 15.11.2005 17:02
od Tafif
Teda, nevím, myslím, že jsem se tu už o tom bavil, ale mě některé importované postavy z jedničky začínaly s nižším počtem životů. Už si nepamatuju přesně o kolik.

Napsal: 16.11.2005 10:46
od drake127
Tafif píše:Teda, nevím, myslím, že jsem se tu už o tom bavil, ale mě některé importované postavy z jedničky začínaly s nižším počtem životů. Už si nepamatuju přesně o kolik.
Jj, s jedničkou to byl taky docela chaos (a v ToB stále myslím je, ale řešení bylo myslím to importovat na alespoň core rules obtížnost.

Napsal: 16.11.2005 19:31
od Arronax
Ja som mal večný problém - v SoA mi zakaždým zamrzla romancia s Jaheirou... :evil: :evil: :evil:

Napsal: 18.11.2005 17:29
od Tafif
Myslel jsem to tak, že když jsem imoportoval postavu z jedničky do dvojky, měla míň životů než by měla mít. A jakékoli čachry s obtížností na tom nic neměnily. Ale stávalo se mi to jen u některých importů.

Napsal: 19.11.2005 10:14
od drake127
Tafif píše:Myslel jsem to tak, že když jsem imoportoval postavu z jedničky do dvojky, měla míň životů než by měla mít. A jakékoli čachry s obtížností na tom nic neměnily. Ale stávalo se mi to jen u některých importů.
Ano, ano - byl a stále je s tím trochu problém - myslím, že hra při importu ignoruje počet HP postavy a "hodí" je znovu a jelikož většina z vás hrála na maximální životy, tak se nemůžete divit, že se vám sníží...

Napsal: 20.11.2005 15:39
od Tafif
Akorát, že to vžy sníží o stejnou hodnotu. Spíš jako kdyby bylo pokažený sejfko, ale zkoušel jsem to z několika a vždy to udělalo to samý. Skoro bych řekl, že je chyba někde v jedničce. Při importu postavy z jedné hry je to v poho, při importu jiné postavy z jiné hry to dá špatný životy.

Bug: Rozdělení 25 bodů Imoen

Napsal: 4.12.2005 13:48
od drake127
Jak někteří z vás vědí, tak Imoen je zloděj na 7. úrovni. To by jí mělo garantovat 190 bodů k rozdělení mezi zldějské dovednosti. Naneštěstí vývojáři pravděpodobně původně počítali s Imoen na 6. úrovni a při přechodu na 7. pozapomněli přidat 25 bodů zlodějských dovedností a také 1 bod k THAC0. Její současné body jsou rozděleny takto (bez bonusů):
  • Hide in Shadows: 10
  • Detect Illusions: 0
  • Set Traps: 0
  • Open Locks: 70
  • Move Silently: 10
  • Find Traps: 75
  • Pickpockets: 0
Otázka pro vás je, do kterých dovedností byste přidali celkem 25 bodů z víceméně RP hlediska (možná si někteří z vás vzpomenou na podobný problém s Janem na bg.cz).

Napsal: 4.12.2005 14:10
od CrowX
Dal by som 15 do Find traps a zvyšných desať do open locks - inam to nemá zmysel dávať. 8-)

Napsal: 4.12.2005 14:21
od Koveras
CrowX píše:Dal by som 15 do Find traps a zvyšných desať do open locks - inam to nemá zmysel dávať. 8-)
Obdobně, akorát bych dal 15 do Open locks a zbylých 10 do Find traps. 8-)

Napsal: 4.12.2005 14:32
od drake127
1. tohle se mi nezdá jako úplně RP řešení
2. i tak je to trochu zbytečné, protože s Imoen otevřete naprostou většinu všech skříní a odpastíte většinu všech pastí.
3. Co byste řekli dát pár bodíků do Hide in Shadows a Move Silently? Spolu s bonusy za obratnost a nějakými předměty se dá Imoen použít i teď, tak co to trochu ještě zlepšit.
4. Detect Illusions nebo Set Traps bych nechal být, protože k tomu Imoen nikdy neinklinovala narozdíl právě od skrývání ve stínu.

Napsal: 4.12.2005 14:33
od Razfallow
CrowX píše:Dal by som 15 do Find traps a zvyšných desať do open locks - inam to nemá zmysel dávať. 8-)
Ovšem drake127 napsal, že to má být z ohledem na RP.

+10 PP
+5 OL
+5 HIS
+5 MS

Napsal: 4.12.2005 14:39
od CrowX
Ja som to myslel s ohľadom na RP - ak by mal niekto taký veľký rozdiel v jednotlivých schopnostiach tak to znamená, že sa na tie dve (open lock a find traps) špecializuje, nie? Takže by sa logicky cvičila práve v týchto a nie v hide in shadows a pod. 8-)

Napsal: 4.12.2005 15:03
od drake127
CrowX píše:Ja som to myslel s ohľadom na RP - ak by mal niekto taký veľký rozdiel v jednotlivých schopnostiach tak to znamená, že sa na tie dve (open lock a find traps) špecializuje, nie? Takže by sa logicky cvičila práve v týchto a nie v hide in shadows a pod. 8-)
No, ale v Candlekeepu se taky stále skrývala do stínu a pozorovala mnichy místo aby páčila skříňky ostatních spolubydlících, ne? A taky už nějaké body v Hide má (a spolu s bonusy na tom není zas tak špatně).