BG2: ToB: Sarevok - Tajemná postava

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Uživatelský avatar
Edvin
Sigilan
Příspěvky: 188
Registrován: 2.11.2006 8:18
Bydliště: Stín

BG2: ToB: Sarevok - Tajemná postava

Příspěvek od Edvin »

Chtěl bych se zeptat na pár věcí ohledně Sarevoka

1) Slyšel jsem že jemožné z něj udělat dobrou postavu, přišel někdo na to jak ?
2) Slyšel jsem že je sním spojený nějaký Q, ví někdo jaký ?
3) Vítě někdo nějaké podrobnosti o jeho " Útoku smrtonoše " ?
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Udělat z něj dobráka je vskutku možné, ale pokud si správně vzpomínám, tak příslušné dialogy jsou dělané přes interakce a tudíž odvislé na náhodě. Někdy na něj narazíš, někdy ne. Když se ti to povede, není myslím už tak těžké vysledovat "správné" dialogové možnosti.

Quest se Sarevokem je jasný - jedná se o BG1 :-P. Ale v BG2 to zase ne (tedy pokud srovnávám třeba s Jaheiřiným questem ap.).

U útoku smrtonoše si nepamatuju přesně čísla .. snad je to nějak 3% šance na zásah za 200 HP?
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Datur Barbatus
Sigilan
Příspěvky: 44
Registrován: 17.6.2007 13:38
Bydliště: HK

Příspěvek od Datur Barbatus »

Se Sarevokem ve dvojce určitě žádnej quest neni.

Je to jeden z nejlepších válečníků ve hře a útok smrtonoše je dost zajímavá vychytávka. Sice nevim jak to funguje, ale hodně ho to zvýhodňuje oproti jinejm postavám.

Celou cestu po ToB jsem se s ním snažil mluvit tak aby to viznělo pozitivně a chvíli jsem si myslel, že se mu to přesvědčení konečně změní, ale nakonec to nedopadlo. Nevim kde je problém. Mluvil se mnou docela často a já se v něm snažil podpořit to dobré. Jak to má vůbec vypadat? Napíše se nějaká hláška, ve výpisu?

Prej takhle lze změnit přesvědčení i jiným postavám....vím akorát o Sarevokovi a Viconii.
"The only thing that stands between YOU and DEATH on the battlefield is the AXE you are wielding in your hands!"
Datur Barbatus
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

No, třeba ti nenaskočil správný dialog .. vím, že se tam mluvilo o tom, co bude dělat dál (zapletla se do toho i případná přísaha) a docela důležitá odpověď byla něco ve smyslu, že cestu zla už zná a ví kam vedla. Přesvědčení se pak myslím změní samo bez jakékoliv hlášky.

Jinak přesvědčení se mění ještě Anomenovi (ať tak či onak).. nemyslím, že ještě někomu dalšímu.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Datur Barbatus
Sigilan
Příspěvky: 44
Registrován: 17.6.2007 13:38
Bydliště: HK

Příspěvek od Datur Barbatus »

Pamatuju si, že mi přísahal, že se nepokusí mě zabít a bude mou pravou rukou a slíbil mi věrnost. Ale o tom, že ví o cestě zla si nic nepamatuju.

Na jaký přesvědčení se mu to má změnit(aspon neutral?)
"The only thing that stands between YOU and DEATH on the battlefield is the AXE you are wielding in your hands!"
Datur Barbatus
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

Datur Barbatus píše:Na jaký přesvědčení se mu to má změnit(aspon neutral?)
Chaotic good

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
Valiant
Sigilan
Příspěvky: 95
Registrován: 6.1.2006 9:49
Bydliště: Levice (hometown), Sliač (worktown), Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Valiant »

drake127 píše:No, třeba ti nenaskočil správný dialog .. vím, že se tam mluvilo o tom, co bude dělat dál (zapletla se do toho i případná přísaha) a docela důležitá odpověď byla něco ve smyslu, že cestu zla už zná a ví kam vedla. Přesvědčení se pak myslím změní samo bez jakékoliv hlášky.

Jinak přesvědčení se mění ještě Anomenovi (ať tak či onak).. nemyslím, že ještě někomu dalšímu.
Mení sa určite aj Viconii. Takisto treba voliť správne odpovede a na konci ToB bude presvedčenie zmenené.
Kiski aka Valiant, the 3ds Max mage
Slovakia
Tower Of Deception creator

Obrázek
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Valiant píše:
drake127 píše:Jinak přesvědčení se mění ještě Anomenovi (ať tak či onak).. nemyslím, že ještě někomu dalšímu.
Mení sa určite aj Viconii. Takisto treba voliť správne odpovede a na konci ToB bude presvedčenie zmenené.
Odpovídal jsem na toto, proto jsem ji tam nezahrnul. Máš samozřejmně pravdu.
Datur Barbatus píše:Prej takhle lze změnit přesvědčení i jiným postavám....vím akorát o Sarevokovi a Viconii.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Valiant
Sigilan
Příspěvky: 95
Registrován: 6.1.2006 9:49
Bydliště: Levice (hometown), Sliač (worktown), Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Valiant »

Ah, moja chyba, tak nič, sorry.
Kiski aka Valiant, the 3ds Max mage
Slovakia
Tower Of Deception creator

Obrázek
Uživatelský avatar
Carlos
Sigilan
Příspěvky: 1917
Registrován: 24.2.2007 16:51
Bydliště: Špína pod špínou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Carlos »

Potřbuju vědět: Když naberu Sarevoka v době, kdy mám pověst 20, neodejde mi? Vím, že se mi zaváže přísahou, ale herní principy jsou herní principy, že?
A ještě jedna otázečka: Neexituje nějaký mod, který by znemožnil zlým postavám odcházet při vysoké pověsti?
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
Uživatelský avatar
Katie
Sigilan
Příspěvky: 56
Registrován: 18.6.2006 13:40
Bydliště: Close to you... lurking in the shadows... watching your every move
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katie »

Neodejde, a tuhle komponentu myslim obsahuje mod BG2 tweak pack.
Obrázek
UNIX is user friendly, it's just picky about who it's friends are.

Kousátko
Uživatelský avatar
90210
Sigilan
Příspěvky: 131
Registrován: 22.8.2007 21:27
Kontaktovat uživatele:

Re: BG2: ToB: Sarevok - Tajemná postava

Příspěvek od 90210 »

tak jsem se po letech odhodlal pustit do datadisku ToB a musim rict, ze jsem ho trochu podcenoval - je opravdu super. predpokladam ze jsem v podstate na konci (padl baltazar), ale jedna z veci, ktera me trochu trapi, je sarevok. cekal jsem, ze s nim budou nejake zajimave dialogy, + jsem samozdrejme nekde zachytil, ze mu v nich pujde zmenit presvedceni, ale krome 1 dialogu s imoen a jaheirou sarevok mlci jak zarezanej, proste s mou postavou od najmuti nepromluvil. a to schvalne nehraju sprinterskym zpusobem, jako SoA, takze postavy obcas nechavam vyrestovat apod. co s tim?
Uživatelský avatar
Cesare
Lim-Lim
Příspěvky: 1504
Registrován: 13.1.2006 21:50
Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
Kontaktovat uživatele:

Re: BG2: ToB: Sarevok - Tajemná postava

Příspěvek od Cesare »

Pokud nechce mluvit, tak Ctrl+I, Ctrl+I, Ctrl+I - anebo AdvanceRealTime na CLUAConsoli.
Mně to pomohlo vždycky.
(Změna přesvědčení už je potom celkem hračka.)
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
Uživatelský avatar
90210
Sigilan
Příspěvky: 131
Registrován: 22.8.2007 21:27
Kontaktovat uživatele:

Re: BG2: ToB: Sarevok - Tajemná postava

Příspěvek od 90210 »

po chvilce ctrl-ovani mi doslo, ze to asi bude chtit aktivovat nejaky cheatovaci mod, coz se mi nechce. datadisk jsem dohral a sarevok celou dobu mlcel.:0/
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Re: BG2: ToB: Sarevok - Tajemná postava

Příspěvek od Razfallow »

Rozhovory se Sarevokem jsou dost náhodné. Může se i klidně stát, že neuvidíte ani jeden. Mod Ascension tohle upravuje, Sarevok s vámi bude rozmlouvat v pravidelných intervalech.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“